saab
Teko siandien su tokiu 3 litru dyzeliuku 2004m. test draiva padaryti. Koza , patogiai sedisi… prilaikymo sedyniu tik posukiuose truksta
… dvieju zonu klima
… nu spynele uzvedimo irengta tai
… 130kW…vaziuoja…bet tikejausi kazko ispudingesnio…
prie begiu rankenos spynele?
cia tau ne pasratas
nu bet 130kW galetu vilkti ir geriau zmogelis pirko uz 14k lt
kaina visai
ir blogiau uz e39 530d velka?
kapitalke jau daryta?
Konstantino, nzn su 530d nevaziaves
kazkur rusu forume skaiciau, kad ale spynele tai irenge , jog kazkiek nuo saabu vagysciu apsaugo,kai spynele neiprastoj vietoj
tikrai blogiau uz 530d velka.
tai ten dar ir raktas issitraukia tik kai atbulinis begis imestas. o atbulinio neismesi jei raktas neikistas. mentai sake praeitais metais nei vienas saab nebuvo pavogtas bet nemanau, kad cia spyneles nuopelnas
jo kai raktas istrauktas
begiu nepajunginesi
gal e39 i geriau eina avtomarket.ru/catalog/Saab/9-5_Estate/?id=23249&class=1avtomarket.ru/catalog/BMW/5-seriya/?id=2779&class=1
protingi zmogai svedai o aubi ir bnv vagia “toka pesnia”
o kiek km prabegusi nusipirko tas zmogelis? o kaina gera, jei varikliui kapitalke daryta
rida rode bent ~120k km
nu tai dar gal pravaziuos kokius 40-50k km jei priziuretas
Variklis šitas ne koks. Va 2.0 2.3 kita kalba, bet ten žinoma benzinas.