rezultatas
youtube.com/watch?v=QJIFNxq-Vb0&feature=youtu.be&noredirect =1jei butu realybej tokie ratai, atrodytu bet vaziuot tai
Isiblaivyk ispradziu
Šaunuolis vairuotojas - ties 150 km/h laisvą įmeta
O kas draudzia ties 150 laisva imest? Greitis iki 180 buvo, jei ka beje, preludistas uz tave turbut koki 246 kartus geriau vairuoja, ir 39,5 kartu daugiau dalyvauja slalomuose, kacerginej ir t.t.
siaip bent as isgirdau,kad saibas zemino po truputi,o ne i laisva imete
Tai gal placiau kas pries ka cia, kokie skaiciai?
leidus Woriui papasakosiu prebliudas kokiu 1990m 2.0i vs e60 3d…siaip nuo starto dyzeliui reikia pasikankinti,kad nesusivelt ir nepasisiukslint…honda yra honda,uzsisuka motorai iki begalybes,losia ant sukiu,bet finale vistiek dyzeliokas ispiria i sikna japui is eigos manau dyzeliokas sulestu lengvai,juo labiau kad virs 140km/h woris tolsta jau stipriai…aplamai respektaz senom hondom…atvaziavo 86m islengvintas iki negaliu prebliudas,tai lestelejo woriuka,bet velgi kazkur virs 150km/h honda jau o worinis 3d
rasyt ismog: pelikanC
hondos nx bedu rinkinys nuotraukoj
kipsas ble sunku net patiket, kad tokio dydzio ledynkes
galima isvardinti esmines bedas? na ta prasme tokias,kuriu neispres Woris su 2keur alga?
sic e60,deze mt,motoras 3.0d,vaziuokle beveik identiska e39…bedu rinkinys
Worio alga Passat b5 vaziuokle irgi beveik identiska Passat b3. Ta prasme su 4 ratais
gfsbnshsyjxsfh™, ar as nepabudau, ar swaygsti?
b5 ir b3?
prelude `91, 2.0 16v, lengvintu smagraciu. Variklis antras, pavaru deze kokia trecia, todel pas ji dar antra pavara trumpesne 1050kg 103 kW. PyalykanC pylks 160kW 1600kg kai alfa turejau, 140kW benza, isvis apylygiai su preludu vaziuodavo, imetus 4, nuo 140 vos vos verzdavosi i prieki. Alfa 7.3 iki 100, Honda gamykliskai 8.0, BMW 7.1.
cia tai bent sportinis bolidas!
o kas cia minejo sporta su seimyniniu sedanu?