pirmas lietuviskas
Karoli, netvarka… Kodėl mes sužinom iš purvasklaidos tokius dalykus?
malaci
Nes gal jam jau px?
O kaip tau atrodo, kad autobusu milijonais parduodama, kaip lengvuju?
O serijinis žudikas nuo kiek jau skaitosi?
Viskas ten teisingai… Marketingo reikia… Nei lietuvoj pirks kas nei ka… nebent per svogeriu pazystamu krasta… is valstybes pinigu o vat norvegai manau tikrai vaziuos su sypsena… Kad ir tas buznis ten pagrinde ant exporto yra… kaip ir viskas… ta lietuvele maza musu
dropbox.com/s/wntdry69kidr48b/screenshot_20210504_152020_c om.facebook.katana.jpg?dl=0Nepagavo realus, pagaus RMičiu virtualus sargis
Moderui nebemoka už promoutinima, tai ir neinformuoja
RM
HondaChief™, bet tu kartais realiai užpisi.
RM
Kadangi jaučiu nemažai prisidėjęs prie jo (bet tai jau nebe mano smėliadėžė), tai galiu pakomentuoti iš gailesčio neišprusėliams Darbo įdėta daug, rezultatas tikrai labai geras (40-50kwh /100km),o ir analogų Europoje veik nėra. Serijiniai jie bus tikrai(kai kam serijiniai suprantami tik su robotais ir milijonais), nes yra dirbama ir su OEM. Kodėl negamina patys OEM? Nes jiems neapsimoka. Gamykla pagamina iki 800 vnt. per metus, o tai daugiau nei 10% Europos rinkos. Daug? Manau daug,kaip Vilniaus rajonui ir Lietuviškam kapitalui tokioje nišoje. Lietuvoje , esu tikras, irgi bus,pagal judrumo programas ir ne tik. O Europa laukia išsižiojus. PavIdoliai gonna pavyd
Svarbiausia lot, o ne kažką dariti. P.s. Džiugu kad Lietuvoje yra tokių įmonių, kurios kuria, daro, kelia ekonomiką, garsina Lietuvą novatoriškais dalykais.
Labai smagu, kad LT gamina EV, šaunuoliai PS. Jie taip ir toliau, tai baigsis EV numeriai, reikės EA imti
HC, tai gavai visus atsakymus - kuo tu dar nepatenkintas? Taip ir nesupratau, kuo blogai serijinis modelis 100 vienetų? Arba 50? Arba 300? Yra N atvejų, kai serijinius paleidžia limituotas serijas - ir ką? Nuo to jie tampa kitokie?