Pas ką “šilčiau” ?
pas man tikrai “šalciau”
280 ant spydo Blem, Fordus visokius spėjau pavairuot, vRS dar ne
Quattre, Tai gi pries pora savaiciu susirasem, kad susiskambinam savaitgali, bet visa savaitgali taip ir prarymojau ziuredamas i telefono. Jokio zvano Rysium su tuo vakare is apmaudo Mano gi numerį turi - skambini ir atvarai vairuot
Siryt klp uzsikuriau tai -7 ir pagalvojau nu ir nx, kad salta siandiena, bet dabar matau, kad bereikalo keiksnojaus
normalEI užkūriau, tik prieky zalupa kažkokia bilda, užšalo kažkas
Žinau Widzia, spėk kada apie tai prisiminiau? Pirmadienį Turiu, žinau, skambinsiuos
widzia, aš kaip tik šiom dienom eksperimentuoju su oil temperature Vakar be webasto 50C atsirado po 7 minučių. -10C. Šiandien po 20 min su Webasta ir jos neišjungus ir važiuojant prie -18C - tepalas sušilo iki 50C per 5 min. Beje, kai aušinimo skysčio daviklis rodo 90, tai tepalas apie 72 Po to tepalas dar užsyla iki 80-90.
LS, pas mane ausinimo skystis iki 90c siandien pakilo per 3-4 cmin. (benzas), o kol tepalas pasiekė 80c, praėjo dar 5 min. Na, o tada jau galima rėžti
Čia vRS? Kiek atsimenu graži spalva.
Bepigu, kai išvažiuoji iš garažo. Tokiu oru stipriai rėžiasi ASR’as? Tiesa, turbai toks oras jau ant ribos Ta prasme, kad jau per daug šalta, ir tas prieaugis dėl šalto įsiurbimo jau lipa per viršų. Nors gal ant naujų paprasčiau, nes ant Jettos tiek nesijaučia, o va Audi jau springdavo kartais nuo mišinio riebumo Priekinis diferencialas blokuojamas pas jas?
Pas mane rode -16 prie namu Prie darbo jau -19
Widzia, jo pas tave gerokai greičiau. Vakar 90C pas mane buvo po 11 min. Šiandien po kokių 14 min. Tiesa, pirmos 10 min buvo lėtas tolygus važiavimas 40 km/h žemom apsukom. O va pečiukas tai galingas, po 5 min net ir be webasto jau numažinu nuo 24 į 20, nes per šiltą orą į akis pučia.
dOkit ir man ka nors pavairuot
Passat kol variklis uzsilo reikejo pravaziuoti ~ 30min Gerai, kad salone gerokai anksciau silta ir sedynes sildomos
Pas mane uzlinko sildoma sedyne vairuotojo, nutruko tas sildymo elementas ieskau dabar kaip cia pasikeisti.
Quattre, Baik tu, ne is garazo. Stovi gi lauke Del misinio riebumo, tai viskas normoj. TT’eske pabombinta ir ta jau, kiek pamenu, nesispyriojo prie tokio salcio.
quattre - vRs’as turi XDS, ty elektroninį diff locką.
Gaila, kad Skoda nesiulo Performance packo, kuri siulo VW Golfui GTi vos uz keletą tūkstančių Lt. Ten yra ir tikras LSD.
Vilniuje tik -16