Pamaigiau
ant Syoutube.com/watch?v=Wnzo-V8X5vE&feature=youtu.beant Dyoutube.com/watch?v=2BiFt9_7IbUJėzau kaip lėtai…
turi fetiša greiciui? galiu paskolint priekaba, greit atauši ir vaziuot pramoksi
burtiniks - pagreičiui turiu beje, kaip tik šiandien mačiau kažką tempiantį kemperį ir pagalvojau, kad kai vaikai paaugs, reikės tokį įvaldyt. matyt tada ir pramoksiu važiuot
mano oficialiai vairuoja nuo 16 metu, turi nedaug nuo manes besiskirianti vairavimo staza, isvazinejus puse pasaulio… po poros kemperiu is anglu yra pasakius: vairuoti gali kiekvienas, o va kazka tempti, reikia to trecio kewšo. (kai sedo pirmakart, lengvai pazyrkliavo per pora autobano juostu
, paskui priprato
)
pagreičiui reikia pirkti moto
Bura, uzsikabink ta kemperi an kokios karaveles, zmonai uzteks ir putes
q - motociklui aš per daug bailus. o ypač dabar, kai vaikas atsirado.
LS - nemanau. Tiesiog gal nepatinka. Nes šiaip niekas neliepia lėkti galvą pametus, bet kai kelias tuščias ir 0-200 per kokias 12s tai yra biški pagreičio, kad ir ne kosmosas
lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/54815/savaitgali_galime_pasiju sti_lyg_kepinami_45_laipsniu_karscio_o varge, kada tai baigsis…anomalijos kažkokios.
maniske octavia atrodos kad greiciau begejasi pagreitis geras iki 180 … po to jau dusulys pasidaro
Ant S tikrai labai smagiai begejasi. Man pavydziui dyzelis butent ir patinka del sukimo momento, nes ypac dideliais greiciais lakstyt nemegstu, o kartas nuo karto isnaudoti turbina ir NM labai smagu
Su nauju vag motoru 2,0 tdi piesia ~6s 0-100,va cia tai bus jau neblogai
kipsas - čia tikriausiai turi omenyje tą 240 Ag/ 500 Nm naują variklį, kuris eis į Passatus? Jo, jis geras, bet ir kaina tokio Passato manau bus arti 150t (bent jau žiūrint į vokiškas kainas). Berods bus dar kelios to paties variklio modifikacijos, kažkas apie 190 Ag ir 150 Ag. Aišku trečios kartos Superbas geriausiu atveju gaus 184 Hp dieselį, kurį dabar į Octavijas vRS deda.
LengvaiSuper>jo,apie ta pati,150k lt jau butu stiproka savo klaseje,bet ir skaiciu tokiu kazin ar kas tures taip pat Idomu tik kada iki Lietuvos atkeliaus tokie variantai
Nu pas vokiečius jau galima užsakyti, pristatymas berods kažkada rudenį. Sedanas su tuo galingiausiu motoru, 4 Motion ir DSG7 - 43t EUR (46t, jei highline). Kiti du motorai - 150 Ag dyzelis ir 150 benzinas ACT (čia spėju cilindrų atjungimo sistema taip žymisi?) Lietuviški dileriai kol kas dar išpardavinėja senuosius Pasatus su ‘akcija’.
Kai kiti neturi ką pasiūlyti, o tu turi, tai ir tavo kaina gali būti biškyti į debesis Nes dilema tokia - biudžetas gal kažkiek ir padidės, bet iš dabar pasiūloje esančių auto NENORIU nei vienos
Todėl turbūt teks pagazuot su senesne kokia, iki kol kas keisis, nes kitaip bus kaip Kostiai su 6er
ACT - atjungimas
quattre, na ne visai taip. Kai kaina pakyla į dangų, riba iki premiumo labai sumažėja. O ten ir varikliai analogiški ir 6 cilindrų pasirinkimas.