Metu automobilio istorija.
Gal kas galetu parasyt Lt ir europos metu automobilio rinkimu rezultatus nuo pvz 1990 metu? Kazkur zurnale buvau rades, bet dabar tikrai neprisiminsiu kokiam. P.s paieskoj nieko neradau.
Jei rasiu kazkur tai parasysiu.Kazkur turiu zurnala su visais rinkimais.
Tai niekas, nieko nezinot?
Na gerai, pagal ta linka: 1964 - Rover 2000 1965 - Austin 1800 1966 - Renault 16 1967 - Fiat 124 1968 - NSU Ro 80 1969 - Peugeot 504 1970 - Fiat 128 1971 - Citroen GS 1972 - Fiat 127 1973 - Audi 80 1974 - Mercedes 450S 1975 - Citroen CX 1976 - Simca 1307-1308 1977 - Rover 3500 1978 - Porsche 928 1979 - Simca-Chrysler Horizon 1980 - Lancia Delta 1981 - Ford Escort 1982 - Renault 9 1983 - Audi 100 1984 - Fiat Uno 1985 - Opel Kadett 1986 - Ford Scorpio 1987 - Opel Omega 1988 - Peugeot 405 1989 - Fiat Tipo 1990 - Citroen XM 1991 - Renault Clio 1992 - Volkswagen Golf 1993 - Nissan Micra 1994 - Foed Mondeo 1995 - Fiat Punto 1996 - Fiat Bravo/Brava 1997 - Renault Megane Scenic 1998 - Alfa Romeo 156 1999 - Ford Focus 2000 - Toyota Yaris 2001 - Alfa Romeo 147 2002 - Peugeot 307 2003 - Renault Megane 2004 - Fiat Panda 2005 - ? Vat… O gal kas zinot nuo kada pradetas rengt toks konkursas Lietuvoj? Ir kokie yra Lietuvos nugaletojai?
Lietuvoje manau nuo 93m vyksta
bl buwo laikai… ir 928 ir 450S…
Kaip tai bebūtų keista ir nepriimtina Lietuvoje - Fiat’as dominuoja…
Kaip bebutu keista, vakaru europos keliuose fiatas irgi akis badyte bado kiekvienoj pakampej. Po Meganu ir Astru… Tai gal ir nevisai taip keista?
Idomus saraselis ir nemazai pasakantis. Visu pirma europieciai istikimai istikimi europietiskom auto (idomu, kartais jaris ne korekturos klaida?). beje, ne tik idejiskai bet ir praktiskai. japoniskos autogigantes pagrinde orientuojasi i jav rinka, europa jiems kol kas dar nepasiekta zeme. na tik rytu europa kazkiek labiau, cia man nepaaiskinama, kodel. gal rytu europieciai maziau reiklus, negu vakarieciai? o daugumoje europos metu auto tampa praktiski, mazi, pigus automobiliai.
Mokesciai, mokesciai, mokesciai… Kitu priezasciu labai ir nematau. Nebent dar - parkavimo miestuose problemos.
ddt –> nu as visgi manau kad ne vien mokesciuose esme. lygumu salyse/regionuose pastebimai daugiau didesniu auto. taciau kai vaziuoji ten, kur labiau kalnuota - mano astra ten buvo viena is didesniuju auto . Ir suprantu kodel. Kalnu keliais, miesteliais ir pan vaziuoti mazesne auto tikrai daug patogiau. Na ir aisku didmiesciai su savo parkavimu, etc ir pan. Na aisku dar ir kuro kainos savo daro. Zodziu praktiski zmones tie europieciai.
Vat Astra as suprantu kaip praktiskuma. Su islygom, bet pakankama. O Panda/Punto etc - hmm…
Nu pvz italijoje, kalnuotose vietovese naujuju pandu nors vezimu vezk. O senuju, tai is vis, kaip skeriu Gal dar kazkiek ir sentimentai veikia. Punto irgi daug. Kita vertus, kartais (ypac kalnu magistraleje lenkiant furas, kai tarp atitvaro ir veidrodelio lieka 10cm) poagalvodavau, noriu i panda
As isivaizduoju, kad Panda kalnu keliuose, o jei dar su MultiJet (dyzeliukas) - tai kartais netgi gali buti idomu, bet kai i bagazine telpa tik sketis ir tai turbut tik vertikaliai…
Buvo laikai - 1980 - Lancia Delta
ir nėra visai nėra bmw, mercedes (32 metai atgal), audi (23 metai atgal). renkamos pigios auto su neblogom chrakteristikom ar dizainu.
as irgi pastebejau, kad BMW nera reiketu susimt!! nu gal siais metais
negaliu patiket- Kadett - metu auto