Medieval 2 Total War
kam blaim man ji paleist? atsisiunciau is ldc, nuextraktinau o toliau ka daryt? :-{:-{:-{:-{:-{:-{:-{:-{:-{:-{:-{
gal kokių įdomesnių modų atradot šiam geimui? pasidalinkit nuorodomis…
Atradau, pora geru modu, tik va dabar ne prie “savojo” kompo sedziu, su situom super triper vos puslapiai verciasi, kai grisiu Vilniun parasysiu, modai du, bet labiau AI patobulinimai, nes nesistengiu daug lost to medieval, kai isejo patchas, priesai pradejo puldinet laivais, invazijas rengt, taciau didhiulei zaideju nuostabai dvirankiai ginklai, kaip ietininkai, zewihanderiai ar kokie ten, billmenai, jiem truko animaciju, o kova nulemia, ne koks unito gynybiniai ar atakos bonusai, o animacijos , taigi, “dvirankiam” tikrai truko animaciju, mode viskas istaityta, kitas modas,tai vien AI patobulinimai, priesai tape sajungininnkais nepuls ir neatsizades sajungininku, sajungos taps seslesnes, na pagerinta smarkiai diplomatija, toliau buvo toks ***** kaip movement rate 2x, isjungiau, ,na gal tikroviska,kad per metus galima visa anglija su raiteliais perzygiuot,bet… man nepatiko, pasilikau prie senojo, tik va vienas ejimas ne 2, o vieneri metai. Kaip minejau gal uz savaites kokios grisiu Vilniun, parasysiu,kas per modai, o pagrinde tai laukiu BALTS Lithuania mod
tai spausk instal, suvesk seriala ir cracka inmesk, aks cia sunkaus?
tokio dalyko kaipinstal nera
nu blyn uzmoutini image’a su daemon tools arba issikepi dvd, pasileidi ir instalini nu
nu va kad neinas, dar tik i dvd nebandziau isirasyti…
va, prisedau prie savojo kompo, galiu pasakyt, kad naudoju Ultimate AI 0.7 moda , bei animacijas "pradingusias" .
Buvau parsisiuntes Deus lo Vult http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=67501 , na nzn , idomus, naujos provincijos, nauja skillu sistema ir pan…bet, bet man nepatiko, tai, kad butent battle mode, kavalerija bei pestininkai istrigdavo, butent ne priesininko, o manieji, kas pries patcha atsitikdavo priesininkui (AI), kavalerija taipogi nechargindavo, taigi uninstal, naudoju tik ultimate AI 0.7 .
Ant medieval 2 gerai tai, jog galima instaliuot ne viena moda, bet visa pack, n modu,
turiu ir tą, idomių dalikėlių ten yra, kaip armijos upkeep savoj ir priešo teritorijoj.
be to visi didesni modai turi savyje tuos mažiukus, tokius kaip ext map, unlimate AI, darth, traits en acilaries ir pan.
tik dilema iškyla: turiu tris modus tavo minėtą, http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=75789 ir http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=75936
ir klausimas būtų toks, kuris realistiškiausias, turi mažiausia CTD, nes žiauriai gaila laiko aiškintis visus tris?
Na kaip minejai tarpusavy daug ka bendro turi, siaip girdejau , skaiciau, kad labiausiai vertina Deus lo Vult http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=67501 , bet va arba man klaida isivele (ant Ultimate AI 0.2 virsaus instaliavau ta Deus lo Vult), arba nebaigtas modas, del unitu judejimo, siaip man patiko, dar, nelabai “pasokinesi” apsupinedamas priesu miestus, dabar kiekviena diena kainuoja puolanciajam 5000 , argi tai realu ? Judanciai kariuomenei reikia zymiai maziau, negu stovinciai vietoj, apsupusioj miesta, kazin kompui taipogi galioja tie 5000 ?
additional field cost script only for the player: as cost simulation of camp, food, transport of armies outside settlements
this means any army (only army, not diplomat or spy or killer or merchant/princess/priest) even without characters outside an settlementcost 500 each turn on home territory and 1000 on enemy territory, its independent on the size of the army)
One character in it results still in the same penalty (500/1000). 2 characters in the army double the penalty (1000/2000) and so on.
You can see the difference in the treasure display in the right corner in the moment of the start of a turn: the number drops immediately a certain value (maybe masked by another effect)
one army:
no character 500/1000
1 character 500/1000
2 character 1000/2000
two armies:
no characters 1000/2000
each one 1 character 1000/2000
each one 2 characters 2000/4000
;] pataisiau tava kelis netikslumus šita citata
kas blogiausia, kad tie trys mod’ai labai panašūs ir kiekvienas turi sava kabliukus, tokias smulkmenas, kurios daro patrauklesnį nei kitas, ir išsirink kad nori iš trijų beveik identiškų modų, kuris pats pats…
aišku visada lieka išeitis-mokytis scriptint ir susimest viską, kas labiausiai patinka į vieną mod’ą;]
gerai dar neįsigilinau i statsus generolų, bet kas daba atitinka managment’ą iš naujų statsų?
command, loyaliti kaip ir aišku.
o va piety, chivalry, dread jau man neaišku, gal kas gali smulkiai kiekvieną paaiškint?
paaiskint ka kiekvienas is tu paminetu triju reiskia ?
piety berods tik kunigam, angl isvertus - pamaldumas, tai kunigu skillas, kuo didesnis skillas, tuo labiau konvertuoja, skleidzia savo religija, arsiau zudo heretikus…
chivalry - riteriskumas, dideja, kuomet pvz paimami i nelaisve kariai yra paleidziami, kokiu bonusu teikia riteriskumas nelabai atmenu, man rods morale ir pan, tiksliai negaliu pasakyt
dread - antonimas riteriskumui, dideja, kuomet nuzudomi prieso kariai, uzuot paleidziami
zudau prieso karius visada, kada jie patys yra agresoriai, parodydamas, kaip negerai yra mane pulti
vot kažkur skaičiau kad piety dabar atstoja managment’ą. i kad cardinal gali su savo piety būt mieste ir boostint income. nelabai buvo laiko patikrint tai, patestuok-pasakysi;]
o dėl chivaly ir dread tai žinau kad dėl belaisvių jis kyla ir jei generolas mušyje kovoja tada kyla garbė, jei būna gale armijos kyla dread. bet klausymas ne apie tai, man įdomu ka šie du statsai įtakoja ir ant kiek tas poveikis juntamas.
na as asmeniskai negaliu pasakyt, nebandziau baisiai medievalo, bet va ka paskaitinejau forumuose, visu pirma kokia itaka dread ir chivalry turi , kuomet valdytojai turi sia savybe:
dread - zmones bijos, maziau bus sukilimu, nepasitenkinimo,taciau nepatartina esant sukilimui liept valdovui su 1-2 dread points valdyt miesta, tai tik dar labiau pablogins padeti,
chivalry, zmones labiau sukils, taciau miestas gaus daugiau pajamu, zmones labiau krusis, ju dauges ,
kovoje: priesai arsiau kaunasi pries dread generola, nenori pakliut i jo nasrus, tuo tarpu priesai labiau nori pasiduot, bega nuo riterisko prieso.
kalbama, jog valdytojam labiau tinka chivalry, kovotojam - dread , beje, jeigu mieste valdytojas su +5 chivalry, po kokio 20 ejimu, pasiulys order guild statyt, jeigu dread - assasin guild , labiau zudiku gildija tinka muslimam
Arabs rašė:
na as asmeniskai negaliu pasakyt, nebandziau baisiai medievalo, bet va ka paskaitinejau forumuose, visu pirma kokia itaka dread ir chivalry turi , kuomet valdytojai turi sia savybe:
dread - zmones bijos, maziau bus sukilimu, nepasitenkinimo,taciau nepatartina esant sukilimui liept valdovui su 1-2 dread points valdyt miesta, tai tik dar labiau pablogins padeti,
chivalry, zmones labiau sukils, taciau miestas gaus daugiau pajamu, zmones labiau krusis, ju dauges ,kovoje: priesai arsiau kaunasi pries dread generola, nenori pakliut i jo nasrus, tuo tarpu priesai labiau nori pasiduot, bega nuo riterisko prieso.
kalbama, jog valdytojam labiau tinka chivalry, kovotojam - dread , beje, jeigu mieste valdytojas su +5 chivalry, po kokio 20 ejimu, pasiulys order guild statyt, jeigu dread - assasin guild , labiau zudiku gildija tinka muslimam
oh kiek naudingos info, dėkui.
jei dar ką sužinosi rašyk nesidrovėk;]
a nejaugi nieks sio zhaidimo negrajina daugiau ? negali but , pasidalinkit ispudziais, va vel prisedau , taigi, kaip kurioziskai gaunas:
sedziu saloj anglas, tobulinu miestus, staiga desanta airijoj ishmeta portugalai, nu ka, kovojam, po poros ejimu popas man ultimatuma duoda, tipo , neskersk broliu portugalu, nes exhomunuos ar kaip ten, nu ka, palaukiau terminu, ir visiek patratinau tuos laumzhirgius, neuzilgo, mano canus uzpuole laumzhirgiam i pagalba atskubeje apelsinai ispanai, juos irgi apmechiau ietimis, vel popas ant manes danti griezia, tipo, ko chia sakojiesi, leist buti nukariaujamas, dejau ant popo, prancuzai irgi, taigi ir jie pries mane kovoja, nu as pries francus kontraatakuoju, atiminedamas pilis, francai verkia, bet juos padarau, galu gale, kai francai skaistykloj visi, o pilys sutrupintos, dar ir fritzai ne is sio nei is to uzhpuole, nu jomajo galvoju, as ginuosi, o islenda pranesimas, tipo pablogeje santykiai tarp taves ir fritzu , kaip gali santykiai pablogeti, jeigu jie mane uzpuola, o as ginuosi, jeigu as nebuchiau gynesis, tai reishkias nebutu santykiai blogi , vienu zodziu, turiu krushtis su sudukais visokiais, uzuot kariaves pries muslimus… losiu kompanija ant medium, o musiai ant hard , papildomi modai: ultimate AI 0.7
heh idimiai…
aš paskutiniu metu pristabdžiau lošima, bo kažko lagai prasidėjo, turbūt susipjovė keli modai ar pan.
šiaip man dilema visada būdavo už ką lošt:anglus ar prancūzus. pasirinkau anglus, bo kaip pirmą kompaniją norėjosi daugiau eksperementuot, o anglų geografinė padėtis labai saugi, tereikia škotus kuo greičiau palaidot ir tu jau ramus. visada pirmas ėjimas būna mana už anglus su diplomatu nulėkt pas prančūzus ir surengimas vedybų su mano heir. automatiškai vienas frontas saugus ir sekantys ėjimai būna škotija. jie nukariaujami per 4ėjimus nuo karo pradžios. tada prasideda ekonomikos kėlimas ir kiek žaidžiau jis vis dar tęsiasi. sulošiau gal kokių 18t. visa sala mana. toliau planuočiau jamt su crusade kokį artimesnį miestą, bet kolkas dar neskubu, bo pinigai pastoviai ant 0 sukasi.
tai tiek įspūdžių…
ai beje modas naudojamas-the long road 1.5
kampanijos sunkumas VH/VH
Kilo keletą klausimų bezaidziant si zaidima:
- Kaip kovoti ar isvengti to neigiamo fakto squalor (ar kaip jis ten) kuris buna miestuose.
- Gal kas galetų mazdaug aprasyti išsamiai stipriasias ir silpnasias skirtingu unitu puses vs. kitas klases. (Pvz sunkioji kavalerija zinau labai stiprus pries lankininkus). Dar gal kas galetu aprasyti su kokiais karias geriausia flankinti, su kokiais kariais laikyti priesakine linija ir panasiu tip.
- Gal zinote kokiu saitu kur butų galima paziureti kokiu nors musiu irasu (tipo pasimokymui ir panasiai). Siaip ant tuscio lauko viskas kaip ir ok kovot, nu bet mieste nervuoja, stringa ten jie uz visokiu namų kampu ir panasiai.
- Kur tie critical hitai?
Dekui iš anksto zmonems parodziusiems iniciatyva atsakyti.