Kroviniu vezimas kaip verslas
Kroviniu vezimas kaip verslas ar pelningas dalykas vienas nedideles pervezimo imones savininkas (iki 10 vilkiku)prasitare ,kad jo keliu metu senumo (apie 50 000 euru ) kainuojanti fura atsiperka per 3 metus ar cia istikro taip kiek teko girdeti uz kilometra krovinio nuvezimo ima 2 ; 2,5 lt ( jei ne taip pataisykit) fura sudegina vidutiniskai 35 ltr saliaros ant 100 km tai per 100 km uzdirbama 250 lt kuro islaidos per 100 km yra 90 lt pelnas 160 lt ,kas 100 km aisku dar reikia moketi vairuotojui ,nevisada turi krovinio atgal,atsideti remontui ir padangom …
Girdejau, kad gan neblogas pelnas yra tu imoniu, kurios isvezioja fabriku produkcija po prekybos vietas, pavyzdziui nusiperki kelis nedidelius sunkvezimiukus, pasamdai vairuotojus ir isnuomuoja jas ala Panevezio pienui Aisq pelnas mazesnis negu tolimieji reisai, bet ir investiciju reikia maziau . Pataisykit, jeigu klystu.
tai va vien padanga viena kainuoja virs 1000 lt, o kur keliu mokesciai, o kur konkurencija kuri musa kainas zemyn, paprasciausiai pabandyk suskaiciuoti kiek lietuvoje yra tokiu imoniu? tada atsoks noras tuom uzsiimti. bet seip kiek man tenka sutuom susidurti tai pakankamai pelningas verslas, jei turi pastoviu klientu, tokiu kaip coca cola, master foods, ar kitu didziuju gamyklu kurios pastovei vos nekiekviena diena eksportuoja po kelias furas savo produkcijos, seip kainos i vakarus yra daug pigesnes nes didesne konkurencija is vakaru, taciau i NVS salis, rusija tai kainos vis dar geros, bet ten ir kastai didesni gaunasi, vien Legalei mafijai
kiekvienam kaimo milicininkui uz apdulkejusias lempas po 50 $ reik sumoket…
HM.2-2.5 lito kilometrui tikrai labai didelis ikainis.Pats nemazai ptradirbau stambioj tarptautinej kompanijoj ir apie tokius ikainius girdeti tikrai niekada neteko.Dar ivertinant tai jog pastaruoju metu labai kyla degalu kainos, o konkurencija rinkoje labai didziule.Pelnai mazeja ir ne ko nors kito o pagrinde vezeju.Nes klientu mokejimu baze pakankamai smarkiai atsilieka nuo nuo vezeju. Teko girdeti kad per paskutinius metus vezimo kainos dar labiau nukrito del konkurencijos. CDia apie tolimuosius reisus. Apie vietinius pervezimus esu girdejes kad veikla pakankamai pelninga.Ypatingai kaip buvo pasakyta isvezioti gamykline produkcija po realizavimo vietas… Yra teke girdeti jog per gera sezona, t.y. 4-5 menesius, sugeneravo apie 18 klt netto.
jei net 2 lt uz km neuzdirbama tada neapsimoka daugiau islaidu gaunasi nebent kelias desimtis furu turint dar kazka uzdirbti galima butu
Cia yra fantastinis pelnas ish krovininio transporto.Galiu tik pasakyti,kad vairuotojams mokama apie 0,29-0.30Lt uz 1km.Vairuotojams rodomas minimalus atlyginimas ir rodomi nezmonishki komandiruotpinigiai,kuriu vairuotojas nemato ir per juos yra plaunami pinigai.Kroviniu buna i abi puses.Jei varuotojai panashiai per menesi gauna apie 3000Lt,tai galit pagalvoti kiek lieka darbdaviui Nenoriu ash cia smelkmenu pasakoti,bet kaip sakiau,tai labai pelningas verslas !
Turiu pazistama kuris vazineja furom. Gauna apie 1000 ~ 1500 EUR/men. Sake, jei fura varo nuo Ispanijos i Maskva, tai nuo vienos gaunasi pelno apie 8000 EUR, o ju turi 8. Aisq eksploatacija ir pacios furos yra pakankamai brangios, taciau pelnas tikrai jauciasi. - tie, jog ilgos labai keliones ir be draudimo niekur. manau neblogas biznis
cia gaunasi daugiau nei euras uz kilometra kazkoks keistas vezeju biznis man vienas imones savininkas sake gauna 2-2,5 lt uz km kitam 2 litai uz km neregetas fraktas cia vapse gaunas kokie 2 eurai uz km cia gal dar priklauso nuo to ar pats tiesiai gauni krovinius ar per tarpininkus (kurie kiek girdejau skirtingus procentus ima uz krovinio parupinima)
tai dar priklauso nuo to ka vezi, ir kaip is ko gauni, kad ten brangiau parduodi. Be to gal kalbi apie zmones, kurie tik Lietuvos mastu veza, o ne europos?
Kad verslas pelningas tai chia kalbos nera, shiaip zhinoma kad verslas itin konkurencingas ir reikalingas investiciju, tachiau… Kaip gi kitaip galima paaishkinti, jog Lietuva yra antra shalis Europoje (po Turkijos) palei vezheju skaichiu
Jau antra? buvo trecia, bet matyt pasistengem…
Nu tai o ka Tu manai Bliamba, kiek Lietuvoj tuo stambiu ymoniu uzhsiema, kurios turi deshimtis sunkvezhimiu Daisotra, A.Gricius, Evekas, Beritrans, Krantas, Svoris, MG, Dobilas, Transekspedicija ir t.t. O kur dar smulkios… Shiaip zhinios nera shimtaprocentines, situacija juk keichiasi praktishkai kasdien
Na jauciu cia tik labai isimtinais atvejais gaunasi toks pelniukas. Ir nebent su uzsakovu esi labai geras pazistamas ir kazkokiu budu reikia isplauti babkes tarkim is rusino ar dar kokia afera prasukti(kontrabanda pravezti)… Siaip rinkoj tokiu stavkiu uz normalu krovini jau koki 10 metu nebera…Ir kaip minejau del labai dideles transporto gigantu konkutrencijos europoje kainos labai zveriskai krinta. Na dar tiesa jei juodom babkem vaziuoji dar kazka gali gauti panasaus, bet jau reikia ivertinti rizika…
Paaiskinkit kaip yra vykdoma krovinio paieska. Ar yra koks puslapiukas? Pagelbekit. Kaip krovinys randa firma ir atvirksciai.
cargo.lt yra pagrindinis vezeju pajeishkos tinklapis na kas cia kliedi apie 2.5 lt uz km taj net saskaitas atsiverciau pasiziuret:v 1.80lt uz kilometra i abu galus lietuvoje jau tikrai neblogai. jei kazkam atrodo milijoninis pelnas tai jau nezinau…vien padanga kaip kazkas sake1000lt o kur draudimas?irgi1000lt!!! dar reikia licenziju kiekvienai mashinai atskirai…lietuvoje licenzija500lt furai…na kas dar cia…o kazkas,kad rashe jog gali tiesiai vezti kompanijai coca-cola tai nelabai noriu tiket,nes tokie kroviniai yra perparduodami ir vezejas tik mazyyyte sumele nuo to viso biznio nukanda…bo yra toks dalykas,kaip transporto vadyba aj…
Pala, dabartes ash nelabai supratau kaip tas puslapis veikia… Tipo, pvz. turi sunkvezhimy, esi ji apsidraudes, technikine praeita, vairuotojas yra, licencija yra. Ir Tu nori pasakyti, kad pvz. budamas su visu tuo geriu Vokietijoje (tarkim) ash galiu paskambinti nurodytu telefonu, pasiimti kroviny ir pinigus bei “y trasa”
na cargo.lt tai sawotishka kroviniu ir transporto birza ten perka parduoda krovinius ir transporta…tam yra paieshka pvz krovinio ieskai vokietija-lietuva tai ten taip ir yvedi Jei nuvesi krovini ish voekietijos i lietuva tai pinigelius deja gausi tik po 30-40 dienu po saskaitos fakturos ishrasymo bet dar nieks negali garantuot,kad tu juos gausi vat taip vat aj beje reikia dar sawo imonele susikurti po to mokescius moketi po to dyla padangos,plysta tentai(tento remontas 1 cm 5lt) ir t.t.
Na dar jei samdysi vairuotoja tai irgi atskira tema siuliciau pasikaityt cargo.lt/nepatiki vairuotojai kiek jie pridalyvauna,koks atsakomybes jausmas vairuojant svetima turta, nu vienzo…nezinau
Bjaurybes zodziai tik patvirtina tai ka sakiau jog dabar tik del ypatingai geros transporto vadybos bei is masto ekonomijos dar galima kazka galvoti transporto srityje.Tiksliau vezeju bisnyje.