Kodėl į antifryzo bakelije atsirado tepalo

Kodėl į antifryzo bakelije atsirado tepalo

Kodėl į antifryzo bakelije atsirado tepalo,pastbėjau kai pratrūko šlanga einanti į aušinimo bakelį,kaip tai galite "specai" paaiškinti ir jei galit parekomenduokit meistrus.

Gali buti ivairiu priezasciu, nuo antifrizo susidevejimo (laikui begant jis tirsteja) iki variklio galvos remonto - kazkur matyt leidzia.

VV

Manau, galvos tarpine praleidzia tepala i antifriza. Gal buvai varikli uzkaitines?

tai reiskia kad tavo automobiliuko laukia remontas.motoro tarpine po galva parejo.ieskokis motoristu,ir palik kastruoti varikli…

Nebutinai tarpine-zvelkit i viska pesimistiskiau-galejo galva trūkt.Ar taip ar taip uzuojauta

va as irgi norejau pasakyt, kad nebutinai tarpine pati…
nu vienu zodziu taip:
keiti tarpine, slifuoji dalva (gerai butu ir variklio dali, kur galva dedas - taip uztikrinsi, kad bus lygus pavirsiai…o jei galva trukus - nu tai turbut teks nauja pirkt…arba virint, bet siulau pirkt kita…
brangiai atsieis Mirkt
uzuojauta
bet butinai paslifuok galva jei tarpine keisi

Be to gali dar vazineti ir parduoti gal suspesi…
Cha cha

Todel,kad jo pateko is variklio.Paziurek ar tepale nera antifrizo.

Cha chaCha chaCha cha Aš kaip tikras lietuvis- nu vis ne kaimynui, bet vis tiek gerai.Cha chaCha chaCha cha

Juokauju. 2 variantai- tarpinė arba galva trūko. O kaip šlangos? Pažiūrėk, jei kiekos, t.y. kompresiją varo- sunku bus ir parduot. Jei tik biškį- pakeisk į pigiausią tosolą ir stumk.Kietas. Jei širdžiai brangus mašiniukas

Ir ta šlanga turbūt ne šiaip sau pratrūko…Kaip kolegos sakė, bus galva trūkusi, arba geriausiu atveju tarpinė pradegusi.Kodėl neišduodi kas per mašina?

Man atrodo, kad galvai trūkus tosolą į karterį varytų, nelabai įsivaizduoju kaip tepalą į antifrizą varo.Neteko su tuo susidurti.

O ko cia neisivaizduot? Susisiekia tepimo sistema su ausinimo… O juk tepimo sistemoj slegis buna. Kaip gali tepale atsirast antifrizo taip ir antifrize tepalo… Arba ir ten ir ten…

Mašiniukas tai senasis passatėlis 2.0i , 16v , dohc.
sakai šlangos kietos turi būti…net nepagalvojau pažiūrėti,reiks eiti pasižiūrėti.

Antifrizas pas mane naujas buvo…gal kokia savaite naudojaus.

Aš tai ne ,bet meistrai kai pakeitė antifryzą tai gazavo kaip reikiant…paklausti kam to reikia teatsakė ,kad reikia užkaitinti variklį iki darbinės temperatūros tipo turi nusiorinti sistema…

Vadinasi bus galvele trookus Liūdnas

VV

Užuojauta tau. Man irgi taip buvo labai nesenai. Pas mane civic 91m. tai man pasiseke ir tik tarpine teko pakeisti. Tik labai sunkiai sekasi išplauti tepala iš aušinimo sistemos. Nesinori šiuo metu pilti feirio, kaip kažkurioj temoj skaičiau. Gal pavasari praplausiu su spec. priemonėm.
Sėkmės taisant.Labas

Nu va katik buvau nuėjes pasižiūrėti tų šlangų:
Dignozė:kol dar nebuvau užvedęs motorą visos šlangos buvo minkštos (kuo storesnės tuo minkštesnės).
Kai pašildžiau motorą iki maždaug 90 laipsnių tai šlangai pakietėjo,bet iki tokio lygio ,kad storają dar galima labai pasistengus perspausti,na o plonūjų jau nebe,bet jos vistiek dar spaudosi,nors kone dvigubai sunkiau,nei šaltam variklyje.
Kaip jos turi būti kietos ,kad ir arkliui taptu aišku ,kad į aušinimo sistemą varo kompresiją,ar jau ir to gana kaip jau buvau aprašęs aukščiau.

galvai pezda