Gulbė
A gerą gulbę nukirtau?
Gufis i testa botanikazui isvaziavo?
Nu. Aš irgi va straipsnį apie šitą žvėrį rašau.
Užgers kaimynai iš laimes…sakys va tas ant žemes leidziasi,šoko i pasporta
Kad kaimynai daugumoje su Toyotom ir Lexusais džipais - nelabai jie ką supranta. Tik va vienas turi irgi baltą 630 kupą ir kitas Cajeną Turbo. Visi kiti, daugmaž, tikrai ne petrolhead’ai.
Ir šiaip, rajone daug tikrai stipriai įrengtų namų, bet kiemuose gan paprasti automobiliai. Tai, tikiuosi, labai nenurašytų su tokia gražia balta mašina.
realiai sieki pagal galimybes tos geresnes ir geresnes masinos,paskui tas siekimas slopsta,tiesiog prioritetai keiciasi,nebera prasmes kazkam kazka irodineti…ir turi tiesiog masina…vieniems tai anksciau praeina,kitiems veliau,tretiems niekada
Vat būtent, kad ateina laikas, kai nebėra prasmės kažką kažkam įrodinėti.
va va… bet kai jau tas praeina - ka reisk? subrendai ar pasenai?
pasikeicia prioritetai
Kostia,o as kelis zinau,kurie tikejo sviesiu rytoju,jis neatejo,liko tik grazus namas ir siek tiek ant maisto,bei valdiska masiniuke
grupiokai aplink tik pabaige mokslus po keliu kontraktu prisipirko auto vienas f10 su vosenais
, kitas cc, trecias cls ir t.t.
o as su senu pezu gazavau ir dar buciau pora metu gazaves
Nu Kvatre, atlaikyk. Gali dėti į savo websaitą, kopyraito nėra.
Gulbė (taip, gulbė, o ne kuilys). Žmona žiūri prisimerkus, gudriai nusišypso ir sako: - O davai, su juodu markeriu užrašom “Balta kai gulbe”? Man visi automobiliai prasideda nuo raktelio. O jis, šiuo atveju, sunkus, solidus. Tiesa, ant metalinės dalies yra smulkių pasibraižymų, dėvėjimosi požymių. Automobilis atrodo beveik kaip naujas, o raktelis – ne. Šioks toks disonansas, bet nieko, tai manęs neišgąsdins. Einu į vidų. Durys. Geros baltos durys. Sunkios. Atrodo net sunkesnės, nei mano BMW. Tiesa, rankenos veikimas ir tarpinių durų padėties stabdžių laisvumas – prastesni, nei premiumo. Tiesa, prie to prisikabintų ir pastebėtų tikrai nedaugelis. Durų uždarymo garsas nuteikia gerai, solidu. Tiesa, dėl tų pačių tarpinių stabdiklių ir svorio, jos užsidaro gana stipriai. “Prisoskių” poreikio nepajaučiau. Bandau sėstis. Netelpu. Nesuprantu, rimtas vyras tas Quatrė, bet kaip jis ten taip prisistūmęs važinėja – neaišku.
Atitraukiu kėdynę, sėduosi, viskas tvarkoje, nieko kito reguliuoti nereikia, viskas tinka ir patinka, jaučiuosi patogiai. Išskirtinai patiko, kad pogalviai protingai reguliuojasi. Gražiai žiūrisi durų plastikai, rusvas atspalvis man tikrai patinka, esu prie jo pratęs. Tiesa, BMW feeling čia nėra, daug erdvės aplink, nesijauti “apsuptas” automobilio. Apčiupinėju panelę, medžiagas – viskas daugmaž okay, atrodo kokybiška, malonu liesti. Gal tik norėtųsi vietomis “juodesnės” plastmasės. Bet tai smulkmenos. Metalas, kur panaudotas, - tikras. Man tai patinka. Ergonomika – tikrai daugmaž okay. Dizainas – tie kampai centrinėj konsolėje – jie ne visai mano skonio, bet čia jau kaip kam, palikim skonio reikalui. Dashboardas – normaliai skaitomas, tik gal kiek liūdnas ir nuobodus. Okay, apsižiūrėjom. Bandom vesti. Hmmm. O kaip čia jis vedasi? Ieškau didelės start/stop knopkės. Pasirodo, ana yra nedidelė ir prie pavarų svirties. Per maža, sakyčiau, kad iškart intuityviai naudoti. Vedu. Užsivedė. Žinant, kad ten “skalbenkės” motoriukas, garsas visai nieko. Lėtas manevravimas iš gyvenamųjų namų kvartalo ir negreitas tempas iki Geležinio plento – visai malonu, viskas sklandu, važiuoja žvaliai, pavarų dėžė tiksli (nors man gal norėtųsi dar trumpesnės, tikslesnės eigos). Kol kas atrodo, kad varikliuko užtenka. Įsuku į Geležinį, atrodymas, kad variklio užtenka, pasibaigia ties pirmais bandymais manevruoti sraute prie didesnių greičių.
Žinoma, kaukinant 3ia pavara prie didesnių greičių kažką gal ir įmanoma pasiekti, bet tikrai šiek tiek trūksta, jei esi Via Baltika važiuotojas ir tenka dažnai lenkti. Jei ramesnis važiuotojas mieste ir daugiau autostradose, manau, visai okay toks variantas. Posūkis į Geležinį. Ir iškart turiu prie ko prikibti. Manot, Gulbė griuvo ant priekinio išorinio rato? Ne. Tiesiog posūkių svirtelė kažkokia nesolidi (primena Jaguaro), tas įjungimas ir išjungimas ne toks kokybiškas kaip, kad esu įpratęs. O posūkius juk reikia rodyti, čia ne BMW kaip ne kaip. Elgesys kelyje – man tinka. Vairo sunkumas ir informatyvumas – neturiu priekaištų. Vairo darbas net labiau patinka, nei bukokas mano BMW. Pats vairas, jo forma, - gražus, man patinka. Bet tas aštrus profilis jo viršuje man nepatogus, “pjaunasi” į delną. Tiesa, mygtukai ir jų navigavimas ant vairo. Well. Po BMW man kažkaip sudėtingai ten viskas, bet įprasčiau, manau. Muzikos garsinimo, radijo stočių mygtukai, mano nuomone, per žemai, reikia keisti rankų padėtį. O vat pakaba… Pirmus kilometrus man ji patinka, super, nelabai nusileidžia BMW komfortu. Iki pirmų rimtesnių nelygumų ir gulinčių policininkų. Ji, zaraza, tiesiog yra nesąžininga. Lyg ir komfortabili prie nedidelių nelygumu, bet nelabai susitvarko su didesniais. Toks dvejopas pojūtis – norisi, kad ji būtų arba komfortabili visada, arba sąžiningai kieta visada. Sport pakaba, jei tokia yra, manau būtų gera opcija. Arba bent jau adaptyvūs mortikai. Elgesys kelyje, stovėjimas – viskas tvarkoje. Garso izoliacija ir priimtina. Ant vėžių netampo – nu kur tampys, kai padangos pas mano dviratį platesnės.
Autoholdas su mechanika lyg ir geras dalykas. Nors pas save jį naudoju retai. Stabdžiai – be priekaištų. Atvažiuoju iki ofiso. Skaudžiai perlipu aikštelėje esantį gulintį policininką. Parkuojuosi. Atrodo visai manevringas, veidrodžiai nemaži, tiesa, ką ten ekrane rodo, kokius vektorius ir panašiai, dar nelabai suprantu. Bet tikiuosi, kad pradės bent garsiai cypti, jei kas ne taip. Pakylu į ofisą, suvarau visą kolektyvą prie panoraminių langų ir liepiu sakyti, kas ką galvojat apie tą gulbę apačioj. Visi suglumę, klausia, negi nusipirkau naują mašiną. Klastingai šypsausi, nieko nesakau. Nuomonės išsiskyrė – vieniems gražu, kitiems so so. Taip ir turi būti, to ir tikėjausi. Nuraminu visus, kad BMW tik laikinai paskolintas.
Darbo dienos pabaigoje, ilgėlesnė “kelionė” į Lentvarį. Antras žvilgsnis, taip sakant.
Pradedu kabinėtis. Blizgi plastmasė centinėj konsolėj – ji tokia blizgi, kad prie tam tikro apšvietimo nematau, kokia temperatūra klimato nustatyta. Akis užkliūva už guminio/plastikinio sujungimo tarp vairuotojo pusės šoninio lango ir “fortkės”. Kodėl tas sujungimas deformuotas kažkoks? Laikrodis… Nežinau net ką sakyti – jis čia kaip ryžas airis juodaodžių baliuje. Apskritai, stiliaus, linijų, kampų kakofonija – pradeda šiek tiek erzinti. Bet patiko visai multimedijos logika. Ieškojau navigacijos. Nesėkmingai.
Nu ir dzin, gimiau praeitame amžiuje, apsieisiu ir be jos. Grįžtant stoju į kamštį. Galvoje sukasi mintis, kad mechanines dėžės turėtų būti uždraustos Seime. Kartas nuo karto pagaunu kitų vairuotojų žvilgsnius, visgi jis gražus. Ir baltas. Deja tai tik žvilgsniai, pagarbos vairuotojai nerodo, sunkiau įleidžia, praleidžia, nei su 5uku. Teko pasignalizuoti vienam. Pats išsigandau – visgi, garso izoliacija silpnesnė. Taipogi labiau jaučiasi greitis. Bevažiuojant pajuntu, kažkokias keistas vibracijas į vairą kartas nuo karto. Ir taip, ir anaip mastau, kas čia gali būti, kol dasipaistau, jog du cilindrus atjunginėja, zaraza.
Kas dar nustebino - “bardačiokas” ir dėžutė šalia kairio kelio. Kokybiškiau surinkta/padaryta, nei 5er. Dabar visa kita niekam neįdomi “tufta” apie vietą gale, bagažinę ir panašiai. Viskas čia okay, čia gi Pasatas, visko yra, gražu, kokybiška, bla bla bla. Bagažinė vizualiai pasirodė žemesnė ir šiek tiek ilgesnė. Bet čia gal vizualiai, dėl mažesnės angos. Nežinau, kiek litrais skirtumas, bet jis nebus esminis. Įkišau įdomumo dėlei vežimus vaiko, Pasate kažkiek daugiau vietos lieka. Gale vietos daug. Jei palyginti su bet kuriuo BMW. Tiesa pačios kėdynės gale, profilis – BMW pusėje, jos tiesiog malonesnės sėdėti. Gulbė laimi su vieta kojoms. Multimedijos ir panašiai, opcijos – nėra jų ten be proto daug, bet nieko nepasigedau. “Žopagrelka” yra, kondicionierius irgi, Žinių radijas kalba per ruporus, borto kompas kažką rodo (plojimai VW – rodo tepalo temperatūrą, kada tie glušiai iš BMW dasimastys tai padaryti BMW - nežinau), centrinis ekranas irgi, telefonas prisijungia. Ko daugiau reikia? O ten tuose USB, *pimp…*ab, ir t.t. – nesigaudau.
Nepasigedau per daug nei headup, nei kitų BMW opcijų. Gal tik bagažinė galėtų būti elektrinė ir sėdynės su atmintimi. LED žibintai (lyg ir LED čia?) neturėtų manęs nustebinti, tai net nebandysiu jų nakties metu, Ir pabaigai, apie važiavimo savybes. Well. Šita mašina tikrai ne sportininkas, net nebandžiau jos kankinti agresyvesniais manevrais. Nematau prasmės ir nejausčiau malonumo, jos charakteris ramiai ir nepretenzingai važiuoti su srautu. Ar rinkčiausi sau tokį automobilį? Galbūt. Bet tik ne su standartine pakaba ir ne su tokiu varikliu. Dėl viso kito – nesijausčiau labai nuskriaudęs save patį.
AB ABzvalgininku kalve susiskaite
Tai pagalvok, ką apie Porsche surašyčiau. Gerai, kad tinginys esu, čia “po blaatu”, nes gerb. moderatoriaus automobilis, gal vipą duos.
eikit fūlės žiūrėt
VIP vien už netingėjimą
as tai reikalauciau kompensacijos,duodi bmw su garmanu kandonu,gauni pasporta be spalvos…minimu viskio betle