Vakar Utenoj ieskodamas zmonai masinos pats sau nusipirkau antra masina, OPEL KADETT GSi 2.0 , 91 metu, juodas metalikas, dvieju duru, su R15 naujais Borbet ratais ir padangom, vienu zodziu ledinis, juokiu rudziu nieko nes vokietyjoj matosi antikorozinis dadrytas ir t.t, net veliurinis recaro salomnas net nepradejas plisti, visa orginali GSi apdaila idealiam stovyje, net orginalus hologenai ir tie veikiantis, elektrononis skydelis ir tas veikia be juokiu priekaistu, rida jo ant skydelio 138xxx km, yra visos serviso knygos ir t.t. viskas atinka su rida net ir pagal ji pati matosi, vokiskose dokumentose tik du seiminkai tik labai keista kad vienas is ju 1939m gimimo, o antras 1952 metu, briefas nekeistas, tiesa jis buvo nevaziuojantis pardavejai sake kad benzo siurbliui galas, bet parsitempus i Vilniu ir garaze apziurejus isaiskejo kad kad slanga kur is bako i siurbli eina sutrukinejus ir suplysus, sita gedima pasalinus jis kuo puikiausiai uzsivede, vienu zodziu uz visa sita dziaugsma sumokejau 2400 LT. Masina sita pirkta sportiniais tikslais kad savos astros daugiau nebedrozt slalomose ir t.t. Foto imesiu veliau
pz sekas… kai kam…
nors dar palauk
nenoriu tiket kad taip viskas grazu…
kad pardavejas debilas nelabai norisi tiket, todel gero daikto uz tokias kapeikas jis tikrai neatiduotu…
Masina pirkta pas pazystama nuo tralo ka tik is vokiecio parvaryta tai manau jam px kas ten per masina jam tik tokio seno modelio atsikratyt reikejo kuo greiciau.
Aaaaaaa! Negali b8ti Tas vakuuminis daik2iukas kojel3 pritraukia (bent pas mane), bet nu4mus nuo jo šlangutę turėtų waste gate būti pilnai atviras, bet tada turbo VISIŠKAI neveikia. O pailginus tiagos atsiranda. Kaip suprasti