Elektromobilis
Patestavau vakar siu metu Leaf. Iskart sakau, kad tai pirmas elektromobilis, kuriuo teko vaziuoti. Prasukau kokius 10km. Pacio elektra varomo automobilio ispudis ne toks didelis, nes zinau, kaip masina vaziuoja ant elektros, tiesiog toliau spaudziant gaza Toyota pereina ant benzo ir atsiranda garsas, o cia to nera Taigi vaziuoja tyliai ir aisku delto girdisi aplinka, nes garso izoliacija tikrai ne superine. Masina pasirode manevringa, gerai stabdanti, bet truputi barskutis, pakaba kietoka ir garsiai dirba, bet labai minkstos sedynes, kurios ta sugeria, todel girdi, bet nejauti Trauka. Ne stebuklas, bet judet su srautu tikrai uztenka (teorija sako 11.5sek 0-100). Smagiau vaziuoja ne is vietos, o is eigos (kaip dyzelis). Net vazinejant tryse galios visai pakako ir normaliam vairuotojui jos tikrai per akis. Tiesa butina isjungti ECO mygtuka, nes tuo rezimu masina visai neidomi O siaip prikista visokios elektronikos, sildomas vairas, navi ir t.t. Dar pati siule isjungti klima ir nuriedet +7km, bet tiek to 150 traukia, bet jau elektros daug ima Jei reiketu maltis daug po miesta, kamscius, nemokamai parkuot ir naudotis A juostom, gal ir nieko variantas. Bet reik susitaikyt su tuo kietumu/barskejimu. Beje vietos salone visai normaliai, su savo ugiu prikyje jauciausi puikiai. Virs galvos vietos labai daug, gale uz manes irgi norma Tiesa, bagazine mazoka.
atrodo visai nieko mergaite…uz ka jai toks likimas
Vilniuj gyvenant, tai neisivaizduoju kas mieste daug trinasi ir perka ne elektromobili. Bleha parkingas nemokamas, A juostos, kai realiai sutaupai belekiek laiko - nebaudzia. Degalai nekainuoja… Draugelis su leafu jau pora metu raizo… labai patinka jam. pries tai e60 turejo kokius 6metus aisku masina kita, bet tai pats navarotas kad elektra… nuosavam name net nebekrauna, pilnai uztenka miesto stoteliu. I diena po ~50km dykai vaziuoja.
Perka bendzus tie, kas gyvena sename daugiabutyje be garažo (beveik visi). Perenostkės kas naktį neprimėtysi per langą… Kol šito valdžiažmogiai neišspręs, tol šūdas bus.
Rafinuotas, teoriskai. bet pagal fakta, as irgi a juostom vazineju, seniau reciau, dabar tik pasitaikius galimybei. baudos irgi dar neteko moket. o kad ir teks, seniausiai atsipirkus bus ta bauda.
skersas, prie vieno daugiabučio nuolat kraunasi Leaf ant prailgintuvo Ir ne iš pirmo aukšto Reikalas tik tas, kad prie pat namo ant šaligatvio stovi
vakar naktibledas uzmatytas seliu g. link narbuto judantis, atsisuko dar paziureti i susibubinusias audeles. Cadillac neblogai sraute ziurisi
cia kalbat apie garazus. Klausykit, botaniskas klausimas, pas mane garaze yra 220v ir 36v. Kam ta 36v skirta ?
Jungti irenginiams kurie naudoja 36V, daznu atveju apsvietimas
Niekam. Reliktas iš senobinių ‘saugių’ perenostkių-lempučių. 36V kaitrinės lemputės nekrato ir gerokai atsparesnės smūgiams. Bet tokių jau ir taip niekas nenaudoja. yožas, na viskas kaip ir aišku, bet daugumoj kiemų yra tragedija su parkingu ir tikimybė, kad taip patogiai pavyks prisiparkuoti du kartus iš eilės yra beveik nulinė… Čia didelė politinė bėda, realiai kažkada bendravau su ūkio ir transporto ministerijom, bet taip ir neradom patogaus sprendimo. Prieš kelis metus, kad pasistatytum stacionarią rozetę, reikėjo nuo 7 iki 13 leidimų iš visokių organų. O daugiabučio kieme tai be šansų, vien elektromobiliui gi nerezervuosi vietos - kaimynai sudaužys naktim.
vienam zmogui dariau apsvietima, medziagas aisku pats norejo nusipirkti, tai prisipirko is senuku 24V ir 36V lempuciu, sunkiai pavyko isaiskinti kodel neveiks
Nuosekliai reikėjo sujungt
Auto ekonomines klases, kaip ir ner ko labai noret del tos kokybes. Be to gi japonas. Pabandyk golfa, b klases mersa aisku ne stebuklas, bet skirtumas yra. Nori dar geriau, tam yra tesla. Nuo siu metu i rinka pasiduos nauju modeliu su talpesnem batarkem. Viskas i gera
nustokit apie tas teslas kalbet nuo 100keur…jus daznai svarstet masinas pirkt uz 350-400klt? kas del vilniaus neturalizuotus gyventojus? kaip antra masina ok,bet labai jau daznas Vilnietis gali sau leist turet dvi masinas ,kazkaip forume retai sutinku dalyvi,kuris vairuotu 20-30keur vertes masinas…vienetai. Taip kad pasvaigom ir uzteks
norguose viskas nuo 100keur
ps.tipo kai visai nera garso izoliacijos,tai dabar vadinasi niA stiAbuklas? nera ten jokios izoliacijos,kilimas prie lauko duru ir tas kokybiskesnis
nu blin, tesla. čia turi būt turtingas architektas ir anti-petrolheadas. Nes nu pažiūrėkit jutubės video apie teslas - 90 proc apie visokias technologijas, kaip ten puikiai per tą ekraną viskas valdosi, kaip ten autopilotu važiuoja etc. Nu ir 10 proc kaip rauna iš vietos su Insane mode. Už 100t Eur galima nuspirkti Focusą RS500 už 40t EUR ir už likusius pasodinti medžių.
tiesa,uz tuos 100keur gauni iki 100km/h 6+sek,nori tu 3sek,dar puse tiek teks paklot ps.tai nebebus aktualios temos “auto iki 3000eur” galiu trint?
Netrink, gal dar kkryze kokia ateis