cia nemaciusiems
audi 2,14 litro R5 ir 1000ag ir nereikia jukiu dedziu adrianu valkiriju ir v12 tiesiog 1982 metai
ir cia gali pasakyt, kad dede burtiniks parodeen.wikipedia.org/wiki/BMW_M12ir ten nieko sudetingo, tik buk fizika mokesis ir varztuku turek en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10
būra, aviamodeliuku varikliukai iš 2,5ccm išspaudžia 1aj ir tai bbž kelintais metais aš dar mažas buvau. bet… tu nesuprasi, apie ka te…
O tas audi 2.14 litro su 1000ag pravaziuoja bent 100kkm?
Man tai liudniausia, kad bmw mano megstamiausias praktiskai auto. O kaip paskutiniu metu jie susisiko su benzininiais varikliais, pripiso turbinu visokiu, nori is 4 cilindru isspausti kui znajet kiek kw. Tai ir prasom, linksta 3-5m auto matarai. Kada tai anksciau buvo matyta. Kaip dar mokiausi, darydavom visokius laboratorinius darbus, nemazai literaturos skaityta. Is visu varikliu geriausios dinamines savybes, geriausia subalansuotas yra 6 cilindru eiles istinis variklis. Kuris anksciau bimbaluose nuo 2,0l iki 3,5l ir buvo populiariausias.
Tautis - tai BMW dar laikosi…NET 2 litru varikliai kitiems jau ir 1,5 litro nepasiekiama svajone
nu visi nori dx arklių, bet iš kitos pusės spaudžia su taršos mažinimu žali iškrypėliai. Tai ir gaunasi, kad aukojamas patikimumas norint patenkinti ag poreikį ir tilpt į taršos normatyvus.
tautis, tai čia visi gamintojai dabar taip daro, ir mersas kepa perspaustus tuos 2.0 4cyl variklius su 400ag ant 45AMG variantų ir va volvo naujieji visi 4cyl, o tas jų T6 turi apie 300ag
Dvi vietas dazniausia lankom del bmw visokiu detaliu, jie vien tuo uzsiima, tai sake 80% greiciausia isperka ir dar i prieki uzsako 2,0 turbo, modelyje tipo 2,8 vadinamus matarus.
Tai as nesuprantu kokio bibio taip pasidare? Ar juos pigiau pagamint, ar bando ekonomiskuma isspaust, ar kaip Fujima rase viskas susije su oro tarsa?b Nu mane tie turbo netraukia nors tu ka, bet rimtai, paskaicius daug gamintoju i tai persimeta. Jau naujesni M5 ziuriu irgi pradejo V8 eit ir su turbinom.
su tarša viskas susiję
kad naktibledas galetu svariu oro kvepuoti karoliniskiu miskely
lygiai ta pati buvau parases tuoj barstis ir tau paaiskins "kaip yra is tikro "
Cia papirkau uk f30 lengvai dauztu galu taisymui uz 4500, tai draugelis sako leisk dalim, gerai ir greit dalim issipardusi, nu ka imeciau pabandymui iskart skambutis del motoro uz 2,3k, kitas po keliu val prieki uzsisake uz 2k, tai per sav. surinkau 6.5k ir dar daug visko liko
Matt, koks variklis buvo?
Paklauskit bet kurio autopromo inzinieriaus - masina yra tiesiog kompromisas tarp daugelio technologiju ir ju optimaliu veikimo salygu. Su papildomos salygom del ekologijos ir kainos
2.0 180kw, bet tai kiek po to dar skambino del motoro, tai kaip suprantu jie dar brangs
tai jo, turbut bet kuri varikli, istacius sraige su 5.5 bar ir iskacialinus ji iki 10.000 rpm, galima butu gana panasius skaicius pasiekti. tik tada butu kaip su tu varikliu patikimumu - isedai ir nezinai ar apsuksi apsilimo rata iki kol variklis sprogs nx ar ne
p.s. yra sitie varikli atrestauruoti ir ant stendo pastatytigurneyflap.com/Resources/family-27-nov-07.jpggurneyflap.com/Resources/dyno-graph-bmw-16-11-07.jpg< br /> Kolikus vietoj sviesoforo galima statytgurneyflap.com/bmwturbof1engine.htmlva taip va