Atgal prie masinu
Taigi, objektas Fiat 500 Abarth 595 Competizione. 1.4T, 180AG, 6,7s iki 100km/h, 5,8Kg/AG. LSD, Brembo stabdziai, koni amortikai. 17" ratlankiai. Standartine iranga, alcantara trauktas vairas, panele (siek tiek), lietimui jautrus 7" ekranas, Sabelt kreslai , galiniai parktronikai. Vienos zonos klima. 4 ismetimo vamzdziai gale ir garsus garsus ismetimas. rezervavau paprasta 500, bet kazkaip paziurejus i ji, apeme liudesys, ir net nedvejodamas sumokejau 60 karalieniu papildomai (20 GBP/dienai) uz “pagalasta” versija. Laukiu su nekantrumu, kol uzkuriau….galvojau apkursiu, ir kaip man reikes vaziuot su juo automagistralej. Laimei, pasilus varikliui, garsas pritilo. Iskart laukia pirmas nepatogumas-vairo ir kedynes nustatymas, emm - vairas reguliuojasi aukstyn/zemyn, sedyne- 4 kryptim, t.y. aukstis-nesireguliuoja. Gaunasi taip, kad man patogi sedesena, reiskia, kad atleidziant sankaba, kelias kliuna uz vairo, tenka atsislinkt ir vairuot istiesus rankas, dienos pabaigoj skauda pecius. Sedyne reguliuojasi tik atsidarius duris, vaziuojant-nelabai susireguliuosi. Bet tai dar ne viskas, Fiatas pamirso idet amortikus!! kievienas asfalto sujungimas, itrukimas jauciamas labai skaudziai. Elektroninis skydelis ir turbo slegio “rodytojas”, Paspaudus “sport” uzsidega raudonai, ant ekrano SPORT uzrasas nutepliotas pirstais, kazkodel. Valina? truputi, bent jau toki ispudi sudaro, startuojant is vietos, ar lenkimo metu, truputi veda prieki, ir sudaro nezabotos galios ispudi, perjungiant pavaras, spragsi popkornai, su aliuzija i supercara, toks byski laukinis ir ant valdomumo ribos, daugiausiai dziaugsmo suteikia tunelyje, arba shopingcentro parkinge. Demesi traukia, netgi pas islepintus britus. Viena, buvo priejus, pasiklausineti, nes tipo pirkt galvoja tokia 3 dienos su tuo zverimi yra daugiau nei gana Nesusireguliuojanti sedesena, pasukamumas kaip pas autobusa, garsus ismetimas, trumpos pavaros (130km/h mazdaug 4K apsuku), kietas iki negalejimo, peciu skausmas, tikras savaitgalio kartingas, bet ne daugiau. Kuro sanaudos gavosi apie 9-9,5L/100km. UK, tokio kaina 18K karalieniu. Nuomos kaina 40 Eur/dienai.
Pagal aprasyma viskuo praktiskai geriau cooper s, nekalbant apie jcw. Aisku ir kaina smagesne jo Klp raudona daznai abarth 500 uzmatau, ratai geri, stabdziai graziai persisviecia, raudonas, atrodo tikrai Ir garsas tikrai
Kaip tu ji taip ikisai jei pasukamumas autobuso, inesei?
su koja is sono pi.so, iciuoze
Kai duodavo Krasta šituos (žinoma, ne karštas versijas), visiškai nesuprasdavau, kas tokį suspaustą moskvyčių gali pirkti. Absurdiška ir viskuo erzinanti mašina, nebent jos išvaizda kažką paperka.
tai o kam, galvojat, rankinis reikalingas?
Ta prasme eilinis 500 yra tragedija, čia jei gražiai Suspaustas, langų atidarymas per vidurį, vietos niekur nėra. Baisu Paveiksliuke nors gražus
Buvo viena ITšnikė pažįstama, kuri kelis kartus mane traukė per dantį, kad aš BMW pakazučnikas perku. Na tai kai ji nusipirko F500, jau turėjau erdvės skoloje nelikti.
tai todėl dabar audi ir nupirkai, kad neatrodytų pakazūcha?
Dėl kainos, ponai, dėl kainos pirkau. Ir kad neerzintų aplinkinių. Ir dar kad vietos būtų roges vežioti.
…bet erzina…
nu cia minusa visi vardina kad suspausta masina, akli jus gal ar ka? Tipo renkates tarp audi a8 ir f500, kad cia toks minusas? Mazas skarabokas cia, is kur isai erdvus gali but? Cia minusu milijonas jame, bet, kad mazas nu ir taip aisku, ir ji perka tas kas nori mazos masinos…
Tomai, esu važiavęs su Mini, su Polo ir panašiai. F500 yra vienintelis, kur galva vos ne į lubas remiuosi ir kurio bagažinėje net didesnė kuprinė netelpa. Mano akimis jis savo klasėje labiausiai suspaustas, niekas su kitu segmentu nelygina, nes nėra net apie ką ten kalbėti/lyginti. A-1, gal ne? Arba bent mažiau?
Tai 500 ir yra mažesnės klasės auto už mini, polo ir pan.
Hmm, nemanau ir nesuprantu, kas tuomet jo bendraklasiai?
f500 cia reiketu su smartu, aygo ar kazkokuo panasaus lygint, ne su polo ar mini
up; iq; panda žodžiu city car klasė. Polo; mini jau supermini klasė
Okay, maniau, kad jie toje pačioje svorio kategorijoje. Ne, tai ne.