Šiais metais Europos šalių kino forumas „Scanorama“ vyks lapkričio 10–20 dienomis, Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Renginio organizatoriai žada rinktinę programą.
Abonementų prekyba startuoja spalio 27 d.
Bilietų prekyba – lapkričio 3 d.
𝗔𝗯𝗼𝗻𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁𝘂̨ 𝗮𝗸𝗰𝗶𝗷𝗼𝘀
Lapkričio 3-4 d.
10 bilietų abonementas
50,00 € (po 5 €)
Bilietai parduodami internetu ir kasose.
Lapkričio 9-10 d.
5 bilietų abonementas
26,00 € (po 5,2 €)
Bilietai parduodami internetu ir kasose.
𝐃𝐨𝐯𝐚𝐧𝐚
Žiūrovams, perkantiems abonementą, dovanosime jubiliejinį festivalio katalogą. Rinktiniai tekstai ir pokalbiai su kino kūrėjais skaitiniams tarp kino seansų!
𝗕𝗶𝗹𝗶𝗲𝘁𝘂̨ 𝗸𝗮𝗶𝗻𝗼𝘀
Reguliarus bilietas 7,00 €
Studento bilietas su galiojančiu LSP (pateikus pažymėjimus kasose) 5,50 €
5 bilietų abonementas 30,00 € (po 6 €)
10 bilietų abonementas 55,00 € (po 5,5 €)
Bilietai internetu : forumcinemas.lt
Visa organizatorių informacija apie festivalį:
Festivalį atvers naujausias austrų režisierės Marie Kreutzer vaidybinis filmas „Korsažas“ (2022), Kanų kino festivalio „Ypatingo žvilgsnio“ programoje pelnęs geriausios aktorės apdovanojimą aktorei Vicky Krieps. Atidarymo filmas bus rodomas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje.
Pagrindinė filmo veikėja, Austrijos imperatorė Elžbieta Vitelsbach, kvies nusimesti veržiantį kasdienybės korsetą ir drauge sukurti patikimą pabėgimo planą kino teatro salėje“, – intriguoja festivalio įkūrėja ir meno vadovė Gražina Arlickaitė.
„KORSAŽAS“ – stilingas ir įžūlus moteriškumo manifestas. Režisierė ironiškai primena, kad moteriai negalima: rūkyti, piknaudžiauti saldumynais, bėgioti, garsiai juoktis ir greitai jodinėti. Motinai negalima: lavinti vaiko vaizduotę, o ne paklusnumą, kvailioti ir rodyti blogą pavyzdį. Imperatorei negalima: turėti savo nuomonę, rinktis, kada pakilti nuo nepakeliamai nuobodaus vakarienės stalo, atsisakyti beprasmės sveikinimo kalbos. Elžbieta Vitelsbach – Sisi – yra moteris, motina ir Austrijos imperatorė. Jai ką tik sukako 40, ir visoms šioms taisyklėms ji išdidžiai rodo vidurinį pirštą. Elžbieta susitikinėja su buvusiais meilužiais, ironiškai šypsosi iš ją supančių legendų ir, padedama patikimos tarnaitės, rengia pabėgimo planą. Korsetas veržia per stipriai, jos tikslas – laisvė.
„Korsaže“ neatsitiktinai fiksuojamas ir kino atsiradimas – nauja meno šaka vaduojasi iš savo pirmtakės tapybos korseto, o režisierė interpretuoja ją kaip naują pasaulio ir savęs pažinimo būdą.