2,5 tdi,nas
ar tiesa kai susmaukta auto ant zemes,pakabos tarnavimo laikas trumpesnis? logishkai mastant,taip,nes svorio centras kinta ir tt
atsakei pats i savo klausima
bet vaizdas pagereja 50%
neteisingai- pakaba tarnauja ilgiau
ziurint ko tau reik. vaizdo ar byrancios vaziuokles
tik ne sitai bulkai pagereja
susmaukiant zemyn tuo paciu ir smarkiai kietinama amortikai ir spyruokles,todel didesni smugiai tenka visiem sarnyram ir gumom…
bura-prikolini ar rimtai kalbi? nes kiek leidzia fizikos zinios isivaizduot,pagal mane pakabai peilis didesnis,galiu klyst
RM - Sakyčiau ne mažiau svarbu ir teisingi ratai. Vat ratai+drop’as tikrai 50% vaizdo duoda
cia standartas ratai,tik kad nikelis,usa rinkai
Gerulis dar pridek ratus dvigubo dydzio nei reikia ir turi peily biriai bulkos vaziuoklei
Gerulis - Na nebūtinai smarkiai kietinami. CTR’ą smaugiau, dėjau Weitec spyruokles, tai pakabos konfortiškumas nei kiek nepablogėjo. Kai dėjaus spyruokles, weitec’ai beveik minkštesni pasirodė nei stock spyruoklės, tik kad žemesni jie
peilis yra dideles eigos
uzduodi klausima, i kuri zinai atsakyma
DžiZa teisingai sakai komfortas nepabloges,nes a6 ir standarte karutis
acapulco, toli tau avpeza, net iki isivaizdavimo ketursvirtes pakabos su kintamu serdeso centru
nereikia but inzinieriu,kad pajust a6 vaziokles nauda
nu dabartine nera LABAI minksta,bet nera ir kieta
ratai tikrai gerai ziurisi