Vintažiniai
Sveiki, Seniai buvo pasirinkimų temos Žinau, kad tokia auto pagal AB turėjo būti perkama vėliausiai prieš 5 metus, bet visgi. Visos sedanai, facelift, būtinai su sport, s-line paketais, mechanikos (patinka), 2.0-2.2 d. motorais (125-130 kw) dėl jau esamo mokesčio ir būsimo kasmetinio c02. Perkama ilgam, 5 ir daugiau metų. Bus ieškoma pavasarį su nedidele rida (iki 200k), aišku ne už autoplius kainą. Metai ir kainos visų panašios, 2007-2009, Audi gal pora metų naujesnė gali gautis. Ties kokiu variantu apsistoti ?
lapa diena, kodel butent apsistota ties siais modeliais, ridos iki 200k bus kainos ~8k e ? mechanas
w212 uz 8 gal ziurekis, o ne situos senelius
MB, BMW, Audi taip ziureciau.
Bmw, Bmw, Bmw…taip ziurek, bent bangoj respect tasku gausi
Nei F10, nei C7, nei tuo labiau W212 nepatinka, o G, 213, c8 nesigauna. Mechanika - nes nu patinka. Ne dragui, ne driftui, ne gonkems, tiesiog - patinka. Varikliai irgi ne greituminiai, nes svarbu ir eksploatacija. Jau ir šiuo metu reikia mokėti už CO2 registracijos metu, netolimoje ateityje bus ir metinis mokestis, be to draudimams ccm irgi turi įtakos. Kodėl šie modeliai? Nes: 1. Komfortiški; 2. Fl variantai su išgaudytais bugais; 3. Su paketais, ratais vis dar ir išvaizdūs.
A6 atrodo mažiausiai pasenusi, kiti du jau link muziejaus veržiasi o šeip imk f10. Bent modelis naujas lyginant su šiais o ir važiuoja tikrai komfortiškai.
Komforto neturesi su m-paku, s line…nebet su mediniu vezimu lygini.
Imciau bulka, maziausiai baisi, atrodysi kaip kaimietis, bet geriau nei geziukas ar pencija.
vo blyn pasirinkimas kuo būt- kaimiečiu, geziuku ar pensija?
O man dizaino prasme atvirkščiai: simpatiškiausias MB, Audi - mažiausiai, BMW per vidurį Pensija
Kupe> Man komfortas nėra plaukiojanti važiuoklė. Komfortas tai kokybiškas interjeras, t.y. jokių krebždesių, gera garso izoliacija/ akustika, geras kelio laikymas.
Nu E60 lci, jei 2.0d, tai tik pirmo pusmečio 2007 kol dar senas geras M47TU2 ėjo, nes po to gausi N47 pačio pirmo leidimo kur grandinės žvaigždė su visu velenu keičias. Dėl komforto, tai kiekvienam skirtingai. Aš kai savo buvusį pirkau, tai po testdraivo iškart atmečiau ne M Sportinius dėl lingavimo. O M Sportiniuose irgi užtenka to komforto, juk ne Golfas su pjautom spyruoklėm. Ant 19" jokių problemų dėl kietumo nebuvo i.ibb.co/SKdz0BW/D6-D2-CA62-44-CB-40-EC-85-A0-E92679-C433-BC.j pg
Sekmes ieskant su tokia rida tokio amziaus auto cia tik Algirdekas padeti gali Dalyviai pasikeitet jau slaptazodzius jei tokius pat kaip citybee naudojot? Nes ziuriu jie ten viska prap!so teisiu nr,asmens kodus,slaptazodzius,pastus ir t.t.
O geri kriterijai, kai px ar fwd ar rwd
pagal naujobinius- oi kokios geros masinos kam ten list ka daryt, vaziuoja ir vaziuoja. tepalai tik 0w30. kokie? a fyg zino- senukuose buvo akcija. kas pro ju nagus bus praeje- sunaikinta. nebent mokesi uz tokias masinas 12st. ir ieskosi bbz kur.
8 gabalus uz e60 ruosiates paklot? Nu nebent rastumet islaikyta garantuotai su kokia 50k.km rida.
Man sie modeliai irgi zavus, bet rasti ilaikyta, su nedidele rida bei su isores paketu bus issukis piniginei. Nenustebk, kad kaina bus didesne nei naujesnes kartos modeliu, nes gerai islaikyti modeliai jau perkami entuziastu. Gatveje visada labiau demesi patraukia svarus, isblizgintas ir su poku e60, w211 ar c6 nei jaunesne ar pati naujausia to pacio modelio generacija. Reziume, tokie norai bus brangu, o ir aplinkiniu supratimo bus mazai, kai atlenksi 10k uz seniena.
is butent tu kur foto tai man MB graziausiai sensta, bmw ok, nu o bulkos senatve nebus nei grazi nei idomi