Vilnius
O Concorde yra?
Neseniai atsirado, bet neturiu aš jo.
Finnair-gera kompanija… Gerų kainų išmeta į Aziją.
Nu atrodo nerealiai gerai viskas ir kas bandė pre-alpha atsiliepia labai gerai. Bet aš jau matau daug verkiančių amerikonų, nes viskas bus streaminama ir tam reikės neblogo interneto, o kai paskaitai forumus, tai ten žmonės su visokiais capped planais sėdi Dar įdomus faktas, dauguma devų išsilaikė piloto licencijas
Mes tikrai nematysim problemų dėl neto. Bet kokia gera idėja, kaip anksčiau to nebuvo - nereikės pirkti papildymų, o visas scenery bus atnaujinamas online pagal tavo vietą.
DX11 kaip baze. Kazkaip man nedashunta, kodel MS nestumia savo DX12? % metus atgal pradejo kurti zaidima, tuo metu jau dx12 buvo ismastytas ir netoli isleidimo. Kodel nenaudot dx12 kaip bazes? Dabar vel bus grazu, bet ai 24fps, uzteks
Kad manau bus normalus fps. Demo sukosi ant 2080 ir 4k, viskas atrodo smooth. Ir tai nebuvo kažkoks staged demo, žmonės galėjo pasirinkti vieną iš 3 lėktuvų, bet kurią pasaulio vietą ir bet kokį orą. Buvo mažų bugų kaip mašinos važiuojančios į upę ir pan. bet neįsivaizduoju kaip to gali nebūt kai toks scale Bet tikrai viskas nebus taip gražu kaip atrodo. Čia gi MS, jie sugalvos kaip pinigus išmelžt, o flight sim community mokės ir mokės daug, čia tau ne 50€ season pass Lėktuvų tai faktas, kad MS nedarys, kiek įdės į žaidimą tiek bus, o jei norėsi ko geriau, tai mokėsi po 100€ kaip ir dabar yra. Beje dar vienas įdomus faktas. FSX teisės buvo parduotos dovetail games (lochai totalūs), tai dabar baigėsi ta sutartis ir FSX vėl grįžo į MS rankas. Tai ir visas FSX community jų rankose, gali kokį updeitą išleist, kad supist visus addonus žmonėm Šiaip įdomu ką jie su juo darys. Tuo tarpu xplane devam px viskas, jie toliau savo mobile versiją developina vietoj to kad greičiau vulkan pabaigtų.
Esme tame, kad su DX12 jie praplecia savo horizontus. Limitai, kuriuos turejo su DX11, jau nebeegzistuoja and DX12. Is video eina suprasti, kad jie ten begales simuliaciju darys, plius begales 3d modeliu pies. Kodel nepanaudojus dx12 galimybiu ir siandienine gelezi? Vienu zodziu, tipinis MS, per subine viska visada
Nežinau techninių subtilybių, bet DX12 nėra stebuklas. Gal DX11 lengviau po to portint į macOS? Nes koks 20% flight simmerių apple useriai Gal jis belekada anksti buvo pradėtas kurti. Ką žinau. Su dabartine geležim manau simuliuot viską nėra sudėtinga, kai nedarai TIKRAI per subinę kaip xplane kur viskas ant vieno core sukraunama, 20 pluginų, 15 addonų ir dar žaidimas visas Be to ant konsolių bus, tai bet kokiu atveju turės padoriai suktis ant PC. Aš tik nujaučiu, kad jis bus koks subsription based Bet jei tokia grafika, tai px būtų. Svarbu kad base game padorių lėktuvų turėtų. Cessna, robin ir TBM jau parodė, tai bus in-game (TBM for xplane kainuoja 65$). Ir jei MS kontroliuos visus addonus ir neleis locham visokiem išdurinėt klientų, tai ir nusipirkt vieną kitą lėktuvą bus galima. Nes dabar su FSX/P3D/xplane nėra jokio quality control, išleidžia lėktuvą beta versiją už 90$ ir lieka beta 2 metus, kol pinigai baigiasi, tada išleidžia mažą updeitą, padaro akciją 15% ir toliau metus šūdą mala. O dar tas mokėjima už updeitus, nori lėktuvą updeitintis mokėk 50% kainos Vieni apskritai buvo išnaglėje, įdėjo key loggerį į savo lektuvą, atseit nuo piratų apsisaugot, buvo skandalas, visi jau pamiršo, visiem px. Tai jei tokius lochus sukontroliuos ir MS nustatys kainodarą ir darys quality control, tai bus puiku Bet kai didelė dalis flight simmerių švaistosi tūkstančiais, tai klausimas ar MS nebus irgi px.
The PC specs used in this event were: i7 8700k 3.7gHz, 64bg of RAM and a RTX2080 TI. Mama mia, kokie reikalai jau šiais laikais… Man dar labai toli iki tokios geležies.
Nu tai logiška, kad demonstracijai high end naudoja. Cyberpunk irgi ant panašaus PC sukosi. Tik šitam įtariu RAM reiks 32GB O šiaip nemanau, kad bus reikalvimai didesni už eilinių AA žaidimų.
Esme vel, tame, kad jei kuri simuliacija, jei kuri dideles skales zaidima, kam save limituoti sena technologija? MacOS yra Metal, aka Vulkan, kas yra beveik identiska DX12, neskaitant viso korporacinio meslo susijusio su MS. Jei jie kurtu koki tetris, tai px tegu naudoja kad ir dx8, bet cia masinio potencialo zaidimas su dideliais reikalavimais, kuriamas ar palaikomas MS, ir jie naudoja sena API. As suprasciau, jei kurejai nebutu MS, ir neturetu prieigos prie naujausiu DX. Tada tleistina, DX12/Vulkan nebuvo READY, tai turejom pradet ant dx12. O cia MS jau turejo visa info susijusia su DX12, nesvarbu kokioje stadijoje jisai buvo. Gi jie kai pradejo zaidima kurt iskart nesedo koduoti prie kompu. Gi pradzioje yra dizaino meetingai, pasiruosiamieji darbai ir panasiai. Pirmi rimtesni kodai is laboratoriju islindo turbut pora metu po teoretisko kurimo pradzios. DX12 nera stebuklas palyginus su Vulkan, bet tokiam zaidimui jis minimalus reikalavimas. Vienu zodziu, kaip sakiau, MS per subine viska daryti moka. Ital’as, o ko tu tikejaisi is “Next Gen” flight simuliatoriaus? Galvoji visas tas pasaulis is HDD/SSD krausis tau skrendant? Bent reik tiketis, kad jie video kortos RAM isnaudos pilnai. Mano 16gb Vega 7 says hi
Nu “išnaudos” ir išnaudos yra skirtingi dalykai Xplane irgi atseit išnaudoja visą vram, bet ten tiesiog taip sukoduota, kad kiek vram turi tiek ir užpildo. Kad čia ne MS jį pradėjo kurt ir apskritai net ne kaip žaidimas čia buvo pradėtas. Kažkokia studija žaidė su bing maps ir bandė visas foto į 3D vaizdą paverst ir išėjo MSFS galiausiai Nebuvo čia iš vis jokio meetingo, studija padarė kažką savarankiškai, parodė MS ir tie pasakė oba geras mes jamam šitą projektą.