Vel apie eismo sauguma arba kruvinosios kaledos

Vel apie eismo sauguma arba kruvinosios kaledos

Tikriausiai girdejote, per kaledu savaitgali zuvo 13 zmoniu. Nieko stebetino, zinant zuvusiuju keliuose LT statistika. Radau labai gera ir baisu straipsni, paskaitykit: eubusiness.com/afp/040423034112.3icsx0sg Pagrindine info cia: Kas met 8 post-sovietinese EU narese zuva po 10.000 zmoniu. Palyginimas: 8 salys turi 75 mil gyventoju ir 20.5 mil auto. Vokietija turi 82 mil gyventoju, 43.5 mil auto ir 7500 zuvusiuju per metus. Ir vokietija nera pati saugiausia EU salis tuo poziuriu. Zuvusiuju skaicius 100.000 gyv: Didzioji britanija: 5.6 LV 24,7 LT 17,3 PL 16,3 (o kaip mes megstam kartoti, kad lenkai blogi vairuotojai - is tiesu tai mes blogesni, ir daug labiau. Jei pas mus keliai butu tokie kaip lenkijoje, tikriausiai musu skaiciai butu dar baisesni) Toliau palieku neversta: Helve Lohmus, a road safety director in Estonia -- which has 14.9 deaths per 100,000 residents -- said the country's liberation from communism had had a negative effect on driving habits. "Some people decided that from now on they were also liberated from driving rules," she said. Visas straipsnis labai geras ir labai tiksliai atspindi priezastis. Klausimas tik vienas - ka daryti, kad situacija pasikeistu? Laukti kol pasikeis mentalitetas?

Negi yra kitu ideju? Pas mus? ------------ Kankinami panasiu klausimu, kai kurie zmones masto: "O gal sumazinam greiti mieste"? Rezultatas: ###nia. "Padidinam baudas"? Rezultatas tas pats. "Statom fotoradarus"? Ir kas is to? ------ Pilieciu mentaliteto nepakeisi siaip, per 10 metu. O per kiek laiko galima pakeisti keliu policijos mentaliteta? Nes imho tai pagrindine priemone, skatinanti teigiamus atitinkamos pilieciu kuno vietos pokycius.. p.s. Neseniai viena pazistama uz tam tikra suma nusipirko "islaikyta praktikos egzamina". Nei as kam sakysiu, nei kam pranesinesiu, nei ji masina turi, nei greit tures; bet labiau suneramino sito reiskinio paplitimas..

ddt - zinau tavo nusiteikima pries 50km/h mieste Mirkt Bet idomu butu panagrineti statistika zuvusieji miestuose per metus kai 50 vs per metus kai 60. As manau post-sovietini mentala gali suvaldyti tik baudos. Visu pirma uz vaziavima neblaiviam. Ne tik pinigines, i kaliuze. Toliau uz greiti, ypac mieste. Neaisku, ka su tais pesciaisiais daryt...be atsvaitu, girti... Reikia TA grieztinti, dazninti. Bausti kas ziema vazineja ne zieminem padangom...Savaitgali vaziavau i KLP - lyg ir neslidu buvo labai, o pakelese lauzu privirte tiek ir tiek. Vokietijoj lyt pradeda, visi greiti numeta iki 80-90 net ir trasoje. Padarysi avarija - kita met draudimas uzgiedos tokia imoka, lengva nepasirodys. Bet kol kas visa sistema veikia atvirksciai - teises gali nusipirkti, TA gali nusipirkti ir vaziuoti juodom lempom, kas kad stopu nesimato, girta pagauna, aj paleiskit, jau viena kart siandien mokejau - ir paleidzia (tikra istorija). Ir tt.

ateis ir pas mus ta vairavimo kultura, geresnes mashinos su laiku ir turetu buti geriau, o dabar chia galima pezet kad chia vairuotojai blogi (shiap ir patys pestieji ne geresni, po ratais shokineja, kaip tikri kegliai) ir taip toliau, bet tai yra daugelio faktoriu padarinys.

jezuz - deja, bet viskas susiveda i zmones. Tiek vairuotojus, tiek pesciuosius, tiek pareigunus.

Po ranka neturiu, bet tiksliai pamenu, kad zuvusiu padaugejo daugiau, nei statistiskai svyruodavo metinese statistikose per 5 metus.

Uz.

Neimtu "i kisene", pakaktu ir esamu baudu.

Tie patys vokieciai ir ikause vidury nakties tuscioj gatvej daugumoj tik per pesciuju pereja eina...

Kaip TA praeidineja tarnybines auto ir kaip - privacios? Skirtumas siaubingas..

grizinejau sekm namo, ties raseiniais buvo rukas gana didelis, vaziavau apie 110 km/h, kelis 100m atsilikes nuo kitos auto. Ir tuo metu pries priekyje vaziuojancia auto ramiausiai per magistrale, letai-letai, nesidairydama perejo kazkokia moteriske su krepsiu. Truko gal 1-2 sec iki smegenu istaskymo. Priekyje vaziuojanti masina kazkodel net nestabde, nesuko i sona. Aha, pvz danijoje - stovi prie siauros gves (na kaip vokieciu pvz) sviesoforas. 12 nakties. Matomumas gal po 300m i abi puses. Sviesoforas rodo laika iki zalios. Prie jo minia pesciuju. Masinos nei vienos ir pries tai buvusi pravaziavo pries gal 20 min. Visi stovi, laukia zalios. 5-4-3-2 niekas nejuda-1-zalia. Visi eina. Ir taip visa nakti. del TA. Vaziavau su astra. buvau jau senai nebuves. buvo kulturinis sokas, kad kas kazkelintas bega pas toliau eileje stovinti ir uz kelis lt ima vaistinele ir gesintuva, po to grazina. common, cia gi savo labui, kai degs uzpakalis kur tamsiam miske, ka tada darys?

O pridek tokius dalykus kaip nusitrynes "zebras", uz medziu pastatyti pesciuju perejos zenklai, ir debilu armija juodai apsirengusiu pwer lietu kurie eina per pereja net nepaziureje vaziuoja kas ar ne Nekaltas

Tuo paciu laiku, tas pats kelias, tokia pat situacija.. Visiskai sutemus...

Neteko matyt, kaip cia pat, uz kampo, nuo vienos auto ant kitos permeta padangas aka "trumpam paskolina"? Mano is pirmu lupu girdeta istorija apie "vietoje" "laikinai" permesta kapota nublanksta..

a kam tas gesintuvas ??? su tais su kuriai TA praleidzia , uzsidegus auto galetum nebent tik cigarete uzgesint, o na didesni gaisra, o rimtu gesintuvu kai kurie zmones neiperka,uz tai ir skolinasi is kaimynu ir t.t beje tie gesintuvai turi dar ir galiojimo laika... dar kokia 50% vairuotoju, nemoktu juo naudotis, o is tu 50% , kokia 30% pasimestu ir pamirstu kur tas gesintuvas guli... taip kad, galima vardint ir vardint daugybe dalyku Nekaltaso kol pestieji nesokines po ratais ir NESUKELINES avariniu situaciju, del kuriu , pvz vairuotojas noredamas isvengti, susidurimo su tuo savisudziu, nesuvaldo auto, ir zusta dar keletas vaziavusiu zmoniu, o pestysis sau ramiai pasisalina, aisku kaltas liks vairuotojas kad nesuvalde auto, pirma panaikint beprasmes perejas, "uzdet" visiska atsakomybe pesciajam, del ivykio, kuri sukele pestysis, gal tada prades galvot ir nesokines po ratais debilai

be visu situ problemu yra dar tox mazas dziaugsmelis kaip vairavimo kultura. is savo patirties apie svedija galiu papasakot. maximalus leistinas greitis ir kt KET- sventa. niex niekada nelenx, jei priely kazkas 5km nei leistina leciau vaziuoja ir ant langu dergia. mum dar iki to labai toli... deja, bet...

bbd ant svedu. aciu dievui, kad mums iki ju toli. baisiau negu pas svedus turbut nebuna... sintetiku sintetika. ar mums tikrai to reikia?

Atvirai pas mus kulturos vaziavimo nera. taciau nei vokietijos pvz, nei svedijos ne i tema. Kodel? Ir ten laksto, ir uzlindindineja, greiciai ypac magistralese virsijami..Nereikia pasaku, kad ten drausmingi. Taciau ten yra tokia situacija - svedas pamatys, kad priesais kazkas gal girtas, paskambins mentams. Pas mus parekaus, parekaus sau masinoj ir nuvaziuos toliau keikdamasis, kad girti vazineja. O ir automobiliai, saugumas juose truputi skiriasi. JEi vienoj ir 25 yra saugos pagalves, tai gerai