VAZ


VAZ

Buvo laikai (~86m) kai TSRS ralio cempionatuose ‘valde’ vilnieciu sukurta Lada-VFTS. VAZ gamykla ‘negalejo’ nusileisti, ir padare savo modeli: si B grupes penktuka. Bet deja Lada-VFTS buvo greitesne vistiek uz si gamyklini varianta - reikia pripazinti, kebulas cia siek tiek grazesnis, bet cia privalumai ir baigiasi Mirkt

Meno kūrinys

ble cia dviduris…(ar man vaidenas?)o kokie sito duomenys tada???

taip, galines dureles uzvirintos. Duomenu nepamenu, butu galima rasti zurnale Za Ruliom kokiu 85-87 metu - ten buvo visi tarybiniai B grupes aptamabyliai aprasyti viename straipsnyje. VAZ si modeli per velai pradejo kurti, nespejo jo patobulinti kad sekmingai konkuruotu su VFTS ir buvo uzdrausta B grupe veliau.

koks variklis?

o keli jie pagaminti buvo? bleen grazuolis Gerai Niam niam

neblogas dalykas ir labas sti Bučkis

cia tik ant bairio Bučkis

Gerai VAZ jega…

Tai ne B grupe o A2,vadinamas “antragrupinis”.Vilniaus Lada-VFTS 1.6 variklis turėjo 165AG,be turbinų ir įpurškimų,(žiedinė variklio versija apie 180AG)O B grupes buvo pagamintas vienintelis automobilis LADA-EVA.Ten pat, pas Brunzą,Bet per vėlai,B grupę uždraudė.

2ratai: A2 tai TSRS standartas, ir sis vaz, ir lada-vfts siaip buvo A5 grupes (vadindavo ir A2/A5 - na maksimalius perdirbimus leisdavo)… jei jau tikrai aiskiai pasakyti Mirkt A2 zmones ir garazuose pasiruosdavo (kai kas, kad is Svedas is zveryno Mirkt), o A5 buvo tik lada-vfts ir sis penktukas is vaz. Dar buvo pusiau standartine grupe A2/1, jei jau pilna vaizdeli nori. O del B grupes (tarptautiniai reikalavimai) - cia tu labai neteisus: vienintelis B grupes automobilis uzregistruotas FIA is tarybu sajungos buvo Lada-VFTS - tavo parasyti duomenys teisingi, ir turbo nebuvo ‘butina’ gauti homoglogacija. EVA buvo ruosta irgi pagal B grupes reikalavimus, jau su turbo ir tt, bet neiregistruota (tam reikejo 200 ju pagaminti), nes uzdraude FIA grupe B, dar ir TSRS subyrejo, tuo ir baige savo istorija nuostabus kurinys Samara-EVA…

Viskas teisingai tik B grupės TSRS nebuvo…,o “antragrupinio” savo garaže neparuoši… Švedas gal būt todėl ir nusileisdavo tokiem kaip"Brundzeklis",“Kąstis”,“Tumas” .kad ruošė mašinas gana primityviai.Nežiurint į tai, lyginti šį “pitąką” su tuometine B grupe sakyčiau net nepadoru…Beje su A5 grupe pasirodė "dulitriniai"žiguliai.ir vistiek iki B grupės kaip iki marso.Todėl ir sukūre EVA.

su tavim kaip su plikiu pesiotis Cha cha faktai yra faktais: vfts buvo uzregistruotas B grupeje(vienintele masina is TSRS), nesiginciju kad jis nesilygina su liancia, audi, pezuku ir tt, bet jis buvo B grupes automobilis ir gana sekmingai dalyvaudavo tarptautiniuose raliuose - nepamirsk kad buvo grupe iki 2 litru, kur monstru nebuvo Mirkt EVA sukure jau panasesni i uzsienio B grupes monstrus, bet uzdraude gi B grupe ir tuo si era pasibaige… nespejo. Ir skaityk idemiau - as rasiau kad TSRS buvo tos A grupes, o tarptautineje arenoje buvo B Mirkt Relax Alus

Tai tu skaityk įdėmiau.Tarybų Sąjungoje nebuvo nei B grupes nei B grupes automobilių.Kaip jie buvo užregitruoti užsienyje,tai jau kita kalba.Paprasčiausiai jie i jokią kitą klasę "netilpo"nes buvo perdaug nutolę nuo originalo.O “sėkmingas pasirodymas” reiškė kad davažiavo iki finišo…Tarp kitko, tu ne plikas?

as kalbu apie B grupe turedamas omenyje kad pasnekovas supranta tai, jog B grupe tai uzsienyje buvo, todel ir rasau TSRS - A grupe, tarptautine - B, nevermind Mirkt1000 ezeru, Lombard (RAC) raliai… na ne tik iki finiso davaziuodavo TSRS rinktine su Tumu ir Bolshychais priekyje, bet ir labai geru rezultatu pasiekdavo Šypsena

Pasiskaityk savo pirmą komentarą, tu jį pristatei kaip B grupės automobilį,o jis toks nebuvo.Dėl rezultatų-nesiginčysiu,nes “kai kam ir kumelė nuotaka”…

bandymas padaryti B grupes automobili, kuris neisejo. Taip, tai tikrai nera tikras B grupinis, nes toks buvo uzregistruotas tik 1 - tai lada-vfts. Lygiai taip pat ir EVA nebuvo B grupinis, nes neregistruotas Mirkt na bet visi sie modeliai man sukelia maloniu prisiminimu Šypsena o masinos vienos geresnes, kitos prastesnes, bet buvo ‘monstrai’ savo laiku.

Man taip pat malonu tuos laikus prisiminti…juo labiau kad pats “krutil baranku”.

to flyer Šypsena<< VAZ gamykla ‘negalejo’ nusileisti, ir padare savo modeli: si B grupes penktuka.>>,<<vfts buvo uzregistruotas B grupeje(vienintele masina is TSRS)>> Šypsena Man atrodo kad nors ir plikas, vistiek “susivėlei” Šypsena Šypsena Šypsena