Vairas deshinej?
parsivarau mashina is anglijos. kokios problemos? draudima padaro? kaip technikinis? ar perdaro kas vaira i kaire puse?
Vakarykštį greitkelį pasiskaityk. Jei turi atliekamus 4000 Lt- persidarysi.
jei gali perkopijuok ta texta cia. deja negaliu paskaityt zhurnalo nes esu UK…
Vairuotojai užvertė prašymais Po 13 metų Lietuvoje vėl brandinama idėja leisti registruoti automobilius, kurių vairas įrengtas dešinėje pusėje. Susisiekimo ministerijos saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis patvirtino, kad dabar vyksta intensyvus šio klausimo svarstymas, o nutarimas gali būti priimtas dar iki rugsėjo. “Ministerija gauna labai daug vairuotojų pageidavimų leisti registruoti tokius automobilius”, – poreikio prisiminti šią problemą priežastis aiškino V.Pumputis. Naudotais automobiliais ir jų detalėmis prekiaujantys lietuviai pastaruoju metu itin pamėgo Angliją. Šioje šalyje važinėjama kairiąja kelio puse, o vairas įrengtas dešinėje automobilio pusėje. Eismo įvykių metu nukentėjusios transporto priemonės laivais atplukdomos į Klaipėdą, išardomos ir parduodamos. Prekeiviai teigia, jog šiuo metu Anglijoje pirkti automobilius pelningiausia. Leidus registruoti automobilius su dešinėje pusėje įrengtu vairu, iš Anglijos atvežtų transporto priemonių skaičius šalies turgavietėse turėtų smarkiai padidėti. Bendros nuomonės nėra Idėjos autoriai nesulaukė griežtų prieštaravimų, todėl Susisiekimo ministerijos valdininkai norėtų leisti registruoti automobilius, kuriuose vairas įrengtas dešinėje pusėje. Tokia taisyklė galioja Vokietijoje, tačiau vokiečiai perka tik retus ir išskirtinius automobilius, o lietuvių pasirinkimą lemtų ekonominiai skaičiavimai. “Kol kas abu variantai turi vienodas galimybes”, – kiek atsargiau būsimą sprendimą komentavo ministerijos darbuotojas V.Pumputis. Kelių policijos pareigūnai naujiena itin nesidžiaugia, bet oficialios eismo priežiūros tarnybų nuomonės ministerija negavo. Žinomas eismo saugumo specialistas, automobilius registruojančios bendrovės “Regitra” generalinis direktorius Ramutis Oleka pernelyg nesižavi šia idėja. “Itin pavojinga tokiu automobiliu lenkti priekyje važiuojančias transporto priemones. Tiktai automobiliui įvažiavus į priešpriešinę eismo juostą, vairuotojas gali įsitikinti, kad nėra kliūties”, – svarstė R.Oleka. Miestų gatvėse pavojinga išleisti šalia vairuotojo sėdintį keleivį, kuris atsiduria važiuojamojoje dalyje. Darbas brangiai kainuoja Kai kurie vairuotojai ryžtasi pertvarkyti iš Anglijos atgabentus automobilius, tačiau tai sudėtinga ir brangi procedūra. Perkelti vairą iš dešinės į kairę pusę apsimoka tik įsigijus brangų automobilį, kadangi šis darbas ir dalys kainuoja 3000-4000 litų. Dažniausiai užsakymų imasi nedidelės remonto dirbtuvės, nes būtina turėti leidimą keisti transporto priemonės konstrukciją. Jų neturi netgi dauguma gamintojų kontroliuojamų techninės priežiūros centrų. Pertvarkytą automobilį dar turi įvertinti techninės priežiūros centro specialistai. Jei visi darbai buvo atlikti nepriekaištingai, išduodama pažyma, kad automobilį galima registruoti “Regitroje”. Iš Anglijos atgabenama ir daug krovininių automobilių, tačiau juos pertvarkyti dar sunkiau. Dauguma prekeivių sunkvežimius tiesiog išardo ir parduoda dalimis. Nebijo grįžti namo Šią vasarą Lietuvos keliuose itin padaugėjo automobilių su Didžiosios Britanijos valstybiniais registravimo numeriais. Dažniausiai prie jų vairo sėdi lietuviai. Itin daug tokių automobilių galima išvysti Klaipėdos apskrityje, Kaune. Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, net nelegaliai Anglijoje dirbantys lietuviai nebijo grįžti namo atostogų, kadangi vėliau gali be problemų įvažiuoti į Angliją. Kalbinti Kauno kelių policijos patruliai neprisiminė atvejų, kad prie tokių automobilių vairo sėdėję vairuotojai būtų sukėlę eismo įvykius. Lietuvos įstatymai numato, jog mūsų šalies piliečiai gali laikinai važinėti užsienio šalyse registruotais automobiliais. Jokių išimčių nenumatyta net toms transporto priemonėms, kurių vairas įrengtas dešinėje pusėje. Kontroliuoti neįmanoma Lietuvos narystė Europos Sąjungoje niekais pavertė pareigūnų pastangas kontroliuoti užsienyje įregistruotų automobilių naudojimo laiką šalyje. Dabar kertant Lietuvos ir daugelio Europos šalių sienas į pasus net nespaudžiami antspaudai, todėl yra neįmanoma nustatyti, kada transporto priemonė įvažiavo į Lietuvą. Su dešinėje pusėje įrengtu vairu pareigūnų sustabdyto automobilio vairuotojas kaskart gali pasiteisinti tik prieš porą dienų atvykęs į Lietuvą. Ši aplinkybė galėtų paskatinti brangių automobilių pirkėjus pirkinius registruoti tose šalyse, kuriose taikomi mažesni mokesčiai.
labai aciu. gryshiu su deshine mashina
o tai kokia te masina jei ne paslaptis?a?
tikiuosi tavęs nesutikt priešpriešais lenkenčio mašiną
Ale paaiskinkit man kvailam, kaip su tokia masina aplenkti koki sunkvezimi, kai kelyje yra viena juosta i kiekviena puse nezinau, man vistiek per didele rizika atrodo
Tokioj mašinoj tai keleivio pusėj nu i nakuj tikrai nesėdėčiau
ish toliau pradet lenkt, tada daugiau kelio matysis mazhiau ishlindus y prieshprieshiny eisma
mastau ir as parlekti su desinej pusei vairu… seip tai cia pigesnes amsinso, tik akd draudimai belekokie… uztai masinso pigesnes… pvz Nissa 300 zx gali paiimti uz 2500 svaru, Mciu 3000 virs 3000 svaru akzkur… dauztas dar pigiau pasitaiko…
Prienu r. yra firmulka, ganetinai pigiai pergamina
mashinyte paprasta - honda civic 5th gen. 1995m 1.5 vtec variklis, sportinis varianc. gerai ishlaikyta. be problemu atidaro visa spyda… 240 km/h. nemanau kad su lenkimais bus problemu - jei viens vazhiuosiu tik savim rizikuosiu, jei su draugija - tex pristabdyt jei pamatysit sidabro civika su anglishkais numeriais neshokit prieshprieshiais… aciu kad ishsamiai acaket i mano klausima. peace
nu nx nesamone lietuvoj vazineti su masina desinej pusej o siaip perdeti i kaire puse viska kainuoja 1000euru
o man tai fainai kad tik priprasti reikia
as irgi manau apie galimybe parlekt in LT su nauju priebliudziu kaina gal ir ner maza- 1996 metu 2.2 Vtec as kainuoja apie 3000 svarainiu-15000 lituku ale masinikas koks uztat
Nepamiršk, kad rizikuosi ne tik savo, bet ir priešais atvažiuojančių gyvybe
mastau ir as parlekti su desinej pusei vairu… seip tai cia pigesnes amsinso, tik akd draudimai belekokie… uztai masinso pigesnes…
O kokios kainos dabar perkelimu?