va cia tai taksY
per du metus trys turbinos, dvi greiciu dezes, valdymo blokas, egr’as, viso 56 lapai saskaitu, ir dabar su variklio defektu ant pardavimo
wagenas
3500 eur ?
jybal as tas naujas masinas.
vynas, pasidaugink is 2
ar gali but laiminga masina, kai prie 7km ridos servisas uzsako 2 raktus
valdiska
sakyciau, ok
burtiniks: kiek matau tu esi naujesniu wagenu atsiciupines, kaip patirusio egzperto/dalivio noriu paklausti, ar verta ziureti i pasratus, kazka apie ~07m. 2.0 TDI DSG? arba duok kokia nors vokiskos kokIbes pvz.
^pasiruosk sifruoti atsakyma
visada pasiruoses
volodia: argumentuok
priprates
Golfa buvau uzmuses pravaziavus vos 15km is tiekejo… P.s. Specialiai nedroziau, tiesiog vaziavau ir numiro…
kaip taip ymanoma?
pasatas 8v neturiu jokiu bedu su purkstukais, volodia, laikas butu jau zinot, bet islikus beda- tepalo siurblio pavaroje, kuri po 200tkm laikys tiek, kiek karstai melsies, be to yra nesusipratimas- atsvarai, arba balanciney welenay
tai negi aubi teks imt?