uostyk saiba
cia gera matacykla?
visas toks nechujovas visgi K aimo T echnikos M okykla
Klausymas motoristam - po kapitalkes kompresija 3.6 parso beveik 20 vietoj 11.3! Variklistas grieztai perspejo 98 naudot, nors pagal popierius ant 95 turetu vaziuot. Ar nebus kad biski patiuningavo man matariuka?
lrytas.lt/-13693802451369147084-striptizas-vilniaus-centre- pusnuog%C4%97-mergina-sukosi-ratu.htm#nn pasirodo pazinojau sita pakol neisejo in sostine, isdykele pasirodo
jo, KTM jega, vienas pazystamas tvarke varikli, virs 3000lt isejo, kitas vargingesnis pats bando lipint, voztuvus lyg opelinius bando pritaikyt cia apie crosus kalbu.
sakytum japona pigiau kainuoja tvarkyt, tegul galvas issitrina, kad smelis is plauku iskristu
nu tu gal geriau zinai tik keli mano draugai prekiauja motociklais, pora remontuoja motociklus ir motorolerius, is kur jiem zinot
motopirdos visiskai nevazinetos 49kubiku niekam nereikia? dar metai labai neblogi
sita prikelinejau nuo kotleto, praktiskai visas dalis kuriu reikejo pirkau naujas, lyginau su japonais, kuriuos irgi teko prikelinet, tad nebesvaik. Apie niuansus/tech sprendimus galim kalbet, bet ne ispustas kainas. Tam paciam VLN eiliniam bomzui duoda gal -15 ar -10proc tai tikrai,. pirkau viska rygoi , kol dar kauno bernai nebuvo atidare, su max 5-7proc.
tada dar pasakyk, kokio bb vazioja su ktm jei toks gaidys an kainu ? ne is gero gyvenimo is sudo spaudzia vaska… jei ner is ko vaziuot tegu nevaziuoja, o ne juokina zmones. Su japonais tokia pat sikna butu kas liecia remonta. nuo sito susigrazinau 2000 pvm nuo daliu. skaiciuok ka isleidau LV
nesupratau kuo variklio remontas susijes su tavo “kotletu”? as seip butent apie varikli kalbejau. o ir dziaugtis vazinejant su buvusiu kotletu manau nera reikalo.
dziaugsmo N kartu daugiau nei tau su audine… o kainavo, spidometras, fara plastikai, raktas cipuotas su visom spynom - sitie dalykai brangus, priekinio rato net nereikejo tiesint… geometrija ledas nu zinau tas kainas, persirinkau crf 450 matora ir tikrai netilpau i 200litu alkunini pirkau per galus vien uz 1500, kitos dalys normaliom kainom, nu ple nepigiai kainavo zinok
audine skirta vaziuot is tasko a i taska b, o dziaugiuosi as su harley davidson nezinau ka tu cia nori man irodyt, as sakau ka man sake zmogus remontuojantis motociklus, kurio zinios man yra vertingesnes, nei kazkokio klaviaturos kaubojaus. p.s. beja harliu dalys be konkurencijos brangiausios:-D uz akuma 200lt sia savaite paklojau.
dalbakas, sakau, kad N daliu pirkta tiek ktm tiek japonu ir kainu skirtumas uostyk bb (neviena KTM dalis, savo kaina teigiamai stebino) o tu su savo pazystamu… tai ir uostyk saiba to pazystamoo… gero vakaro as tau ple netrulikas, kur is nuogirdu tauziju, pats mokejau savus piniguus uz detales alpa tu nx
tikras kaubojus pasidomek kuo skiriasi varikliu konstrukcijos, tada parasyk
o plia ir kuo gi skiriasi, ktm “krosinio” variklis nuo “krosinio” japono ? sakyciau cia ne ktme problema,o savininko, kuris pinigu turi tik ant opelio voztuvu ir jam lygiai tas pats butu su japonu, detu zigulio stumokli ir panasiai…
o tu tikrai ne truliko giminaitis?