Universe at War - Earth Assault
Aš galvoju prieš perkant reik išbandyt Nu va, apmažinau biškį grafikos nustatymus, tai jau ne taip trukčioja. Labiausiai tai patinka priešų Walkerius daužyt Tik jei jie nėra šalia mano bazės ir neleidžia pulkų desanto Patinka ant jų užsiundyt gaują tų paprastųjų robotukų, kurie turi savybę Swarm, išverst galima kaip kamikadzė Užšoka ir sprogsta Tuos Walkerius įvairiai galima šaudyt, ar kojas su ginklais, ar rankas, arba iškart bandyt iki reaktorių prasimušt.
Jaučiu aš dabar nuolat naudosiuos skripto spraga, kai galima prieš vykdant misijas sukurt neblogą bazę ir kariuomenę
P.S. va, radau seną screeną dar su demo kažkada darytą http://failai.in/P/1247417023_uaw.JPG Tada būtent už Hierarchy žaidžiau su Walkeriu
Jo, cia tie patys kur ir empire at war dare. Tiesa pastarojo neteko zaisti, o sitas uzkabines, BET, nerandu laiko jo isijungti. Nors ir turiu originala uz 30 Lt.
Beje, tie patys Petroglyph kiek žinau ir Empire at War gamino (Star Wars strategija). Tai ten su kovom planetose irgi panašios problemos, lėtai viskas juda ir aplamai bukai kažkaip unitai juda ir kariauja, sunku valdyt. Užtat kosmose kovos tai gerai padarytos.
Šian nusprendžiau išbandyt ilgai užsigulėjusį žaidimą. Žiauriai neoptimizuotas, nuolat trukčioja, ypač kai daugiau unitų pasigamini ar kova prasideda. ‘Save’ padaryt užtrunka iki pusės minutės, o žaidimas gi jau gana senokas. Na ir interfeisas toks ne visai patogus. Toks pusėtinas žaidimas. Dar kol kas bandau žaist, bet stabdymai užknisa. Tiesa, atnaujinimo nepabandžiau dar įrašyt Vienoj misijoj pavyko apgauti scenarijaus skriptą Turėjau tipo vieną pastatą pastatyt ir toliau mane nuolat pulti turėjo, bet paleidus misiją iš naujo, to pastato nestačiau, bazę patobulinau, prigaminau karių, sunaikinau po biškį priešų bazę, kuri trukdė paimti paskutinę portalo detalę. Po to pastačiau tą pastatą, greit surinkau neapsaugotas portalo detales ir ramiai perėjau misiją