;)


:wink:

neponial, ka pas s1 buvo 10V?

kad lyg ir 10V, 20V atsirado veliau Nekaltas

o kur tu matai s1? Mirkt Cia 83ji, evo2 rally Quattro

tiksliai, juk net ne S1… Cha chabet px, vistiek pagarba ka is 10V isspaude tais '83… visokie subaru, toyota, honda, dar dviracius kure Cha cha

Hehe, o kaži ką tuo metu darė Lancia? Šypsena

arba ford?

o Lancia… o ka Lancia? Ji tuo metu kure planus, kaip ta liau liau nurungt su savo grynai raline Stratos versija, kuri niekad nebuvo isleista kaip standartine keliams skirta masina… Taip pat ir peugeot t16… Jos tiek buvo perdarytos arba kitaip, sukurtos is naujo, kad lyginant standartines, gatvines to modelio masinas buvo likes panasus tik pavadinimas. O audi maziausiai skyresi tais laikais nuo konvejeriniu… Bande ir liau liau eit tuo keliu, buvo sukurtas ralinis prototipas su mid engine, bet… jie to atsisake ir padare sport quattro, o po to ir s1, kur komponuote visa daug maz atitiko placiajai rinkai skirtus modelius. Del to ir gatvine Quattro, juo labiau sport quattro yra taip vertinama iki siol… Tas pats su Lancia Delta HF modifikacijomis, jos taip pat nuejo tuo keliu kaip ir audi ir yra taip pat panasiai vertinamos siuo metu ir turi ‘tikrosios’ classic auto statusa. Mirkt

o fordas su savo rs200, taip pat kaip ir MG Metro 6R4, isvis nusvaigo ir visiskai nieko gero neparode. Fordas gavo tik viena kart 3 vieta 86 metais svedijos etape ir daugiau luzeriavo…

ubagss —> geras ir ishsamus postas Gerai