toitoi
#Toyota_Motor_Corporation 248 mlrd – tokia šios kompanijos kapitalizacija 1937 metai – atsiradimo metai 252,15 mlrd – pardavimai per metus. 13.79 mlrd – metinis pelnas. 359 542 – tiek dirba darbuotojų 150.43 doleriai – vienos akcijos kaina 36 metai – tiek laiko viešai prekiaujama jos akcijomis Niujorko vertybinių popierių biržoje 5 doleriai – tiek kainavo viena akcija pasirodžius viešai biržoje 46 mln dolerių – maždaug tiek vidutiniškai uždirbama gryno pelno kasdien 2.79% - mokami dividendai 1.00 – aukščiausias analitikų reitingas. Iš Mega kompanijų tokį reitingą dar turi tik vaistų gamintojas Novartis. Žinoma, ji tinkama tik ilgalaikiam investavimui kaip visą gyvenimą stabiliai generuojanti pelną ir mokanti dividendus kompanija. Tikintis uždirbti dešimtis procentus “čia ir dabar” ji tikrai būtų prastas pasirinkimas. Apie jos populiarumą tarp spekuliantų viską pasako akcijų vidutinės apyvartos per dieną, kurios sudaro vos 180 tūkstantis vienetų – net nepatektų į prekiaujamų akcijų filtrą (min 500k). Bet tokią kompaniją turėti kaip ilgalaikę poziciją savo portfelyje nebus prastesnis pasirinkimas nei pirkti Toyotą dėl ilgaamžiškumo Dar keli įdomūs faktai, ne visai tiesiogiai susijęs su investavimu: · 2010 metais Toyota investavo į Teslą 50 milijonų dolerių, bet 2017 metais pardavė visą akcijų paketą uždirbdama iš investicijos milijardą dolerių. Na ir žinoma, neuždirbusi 10 kartų daugiau jei jos būtų nepardavusi · Toyota neparduoda nė vieno pilnai elektra varomo automobilio, išskyrus Kiniją · Iš 70-80 milijonų kasmet parduodamų automobilių daugiau kaip 10 milijonų sudaro Toyota markė · Gamina ne tik automobilius, bet ir tankus, vilkikus, robotus, siuvimo mašinas. Taip pat nuo 2017 metų pradėjo gaminti ir Lexus jachtas. · Toyota yra pagrindinė Niujorko maisto banko organizatorė. Didindama efektyvumą pasiekė, kad eilėje vidutiniškai vietoj 90 minučių laukimo šiuo metu tenka laukti 18 minučių. · Toyota teikia savo finansines paslaugas, todėl perkant automobilį lizingu bankai nereikalingi · Maždaug 80 procentų Toyota automobilių, kurie pagaminti prieš 20 metų, vis dar eksploatuojami · Nr.1 ekologija · Maždaug po 1 milijoną kas valandą investuojama į mokslinius tyrimus ir plėtrą visame pasaulyje siekiant sukurti geresnius ir saugesnius automobilius
blec bmwistai dabar axuelinę sėdi nuo tokių žinių. Įdomiausia tik šitas momentas: “Maždaug 80 procentų Toyota automobilių, kurie pagaminti prieš 20 metų, vis dar eksploatuojami” Kiek kitų markių 20m+ exploatuojama vis dar kitų?
Kastciabuvo ?
nu filmuose kai pažiūri markes visokiose afrikose aliaskose, tai dxja toitoi
nu gi dambrelis
Tai kad cia kaip ir senas lietuviskas instrumentas, dar is tu laiku, kai lietuviai buvo liudaiedai.
Hc nu ir ka kad afrikoj toitoi? Kodel mb nera afrikoj?
Kokio ten kardadančio kaukolė kaba?
Nx čia ta toyoy įkišai
namaspriesaltojoupelio.blogspot.comGalima užkurt jau šūdų malūną apie veikėjo Pilkas_dyzelis chatą Almeros/Primeros foto žemiau yra.
Nepagaunu kampo, prie ko cia bmw ir babuinai? O kad bmw susijungs su babuinais jau sakiau pries kokius 3metus.
Tą šlykščią vatnikišką žydrą spalvą tik pakeist kažkokia kita ir tiek. O šiaip volasą tik pagirt galima jei savo rankytėm viską daro
Neatsibodo salia dyzeliniu BMW begioti?
nakčio - jau ruošiuosi
Pasirodo dar ir attention whore grafomanas Pilkas_suskis.