Telekomo el. laiskelis gal kas tokiu gavot?
Sendien gavau toki el. laiskeli is telekomo kurio asntraste buvo “Demesio, sukciai beldzesi i jusu duris” gal kas dar tokiu laiskeliu gavot? Telekomos muset nervinasi kad tele2 ta pati pradejo daryti ka ir su mob. rysio paslaugu tarifais, pradejo siulyti keleta centu pigesnius pokalbiu negu konkurentas. Tarifai stacionariu telefonu naudojantis tele2: editorial.tele2.lt/?page=t2i_telefon_kainininkas_tarptautin iaipokalbiai&nonav=1&t2page=telefon_kainininkas_tarptautiniaip okalbiai Apgaulė ir šmeižimas – tokiais metodais dirba TELE2 atstovais prisistatantys ir šio ryšio operatoriaus naudai veikiantys asmenys. Jie braunasi į gyventojų, ypač vyresnio amžiaus, namus, šneka nebūtus dalykus apie mūsų Bendrovę, kalbina pasirašyti jiems neva palankias sutartis. Vis daugiau sukčių vilionėms pasidavusių vartotojų kreipiasi į “Lietuvos telekomą”, teiraudamiesi, kaip galėtų nutraukti apgaulės būdu sudarytas sutartis ir prašo padėti užkirsti kelią apgaudinėjimams. Agentai, kuriais piktinasi mūsų klientai, parduoda TELE2 fiksuoto ryšio paslaugą 1002. Jos esmė yra ta, kad “Lietuvos telekomo” klientams siūloma skambinti į kitą šalies miestą, užsienį ir mobilius telefonus TELE2 tarifais per kodą 1002. Vartotojus labiausiai piktina ne tiek paslauga, kiek brutualūs ir negarbingi metodai, kuriais veikia TELE2 naudai dirbantys asmenys. Kaip jie tai daro? Kartais agentai prisistato kaip TELE2 atstovai, o kartais – dėmesio! – kaip “Lietuvos telekomo” darbuotojai. Ieškodami būdų, kaip lengviau įsibrauti į namus, kai kurie tokių apsimetėlių paprašo pateikti pokalbių namų telefonu sąskaitą. Po to klientams imama siūlyti pradėti naudotis paslauga 1002. Teigiama, kad ja besinaudojantiems žmonėms tarpmiestiniai, tarptautiniai skambučiai bei skambučiai į mobiliuosiuos telefonus bus pigesni. Spalvoms sutirštinti neretai agentai šmeižia “Lietuvos telekomą”. Jie sako, neva mūsų Bendrovė bankrutuoja, neva rengiasi nutraukti tarpmiestinių ir tarptautinių skambučių paslaugas, neva TELE2 kažkokia sutartimi įpareigota perimti šių paslaugų teikimą į savo rankas ir pasakoja daug kitokių nebūtų dalykų. Kalbėdami su klientais agentai visokeriopai stengiasi akcentuoti tuos TELE2 pokalbių tarifus, kurie yra mažesni už “Lietuvos telekomo” taikomus, tačiau nutyli apie tuos, kurie yra didesni. Jie taip pat nutyli faktą, kad pasirinkę 1002 paslaugą klientai nebegali naudotis palankiais “Lietuvos telekomo” mokėjimo planais “Šalies” (tarpmiestiniams pokalbiams) ir “Pasaulis” (tarptautiniams pokalbiams). Štai keli pasakojimai ir kelios mūsų klietų nuomonės apie TELE2 “vaikštukus”. Kristina Kabelytė (Klaipėda): – Liepos 29 dieną mano senelei Stanislavai Ragaišienei paskambino neaiškiai prisistatę asmenys. Kaip vėliau paaiškėjo, jie buvo iš TELE2. Išsiklausinėję pagyvenusio žmogaus asmens duomenis (paso numerį ir asmens kodą) jie be prašymo ir paaiškinimo sudarė sutartį dėl paslaugos 1002. Ši sutartis liko nepasirašyta – tačiau duomenys išgauti, mes manome, apgaulės būdu, dėl ko jaučiamės neteisėtai pagauti. Tokių atvejų, kuomet seni žmonės, kurie nelabai suvokia reikalo esmę, dažnai yra apgaunami, Lietuvoje yra daugiau. Taip elgis yra tiesiog negarbinga. Kristina Kančelskienė (Tauragė): – Rugpjūčio 5 dieną į namus užėjęs vyras prisistatė “Lietuvos telekomo” vardu. Jis paprašė parodyti sąskaitą už telefono pokalbius birželį. Po to jis įkalbino pasirašyti sutartį dėl tekomunikacinių paslaugų teikimo. Jam išėjus man kilo įtarimas, nes atkeipiau dėmesį, kad sutartis yra TELE2 dokumentas. Jau kitą dieną kreipiausi į artimiausią “Lietuvos telekomo” skyrių dėl pasirašytos sutarties paaiškinimo. Tuomet supratau, kad sutartį pasirašiau apgaulės būdu ir kreipiausi į TELE2 (darbuotojas, su kuriuo kalbėjau, prisistatė Gadliausko pavarde) dėl jos nutraukimo. “Lietuvos telekomo” prašyčiau tarpininkauti, kad TELE2 agentams būtų užkirstas kelias apgaudinėjimams. Birutė Riepšienė (Klaipėda): – Su TELE2 sudariau sutartį psichologiškai paveikta. Po kelių valandų viską apsvarsčiusi paskambinau nurodytu telefonu ir pasakiau, kad noriu nutraukti sutartį. Mane nukreipė į Stadiono g. 16, II aukštas, žalios durys. Kai ten nuvykau ir paprašiau nutraukti sutartį, su manimi kalbėję asmenys tai padaryti kategoriškai atsisakė motyvuodami tuo, kad duomenis jie turi išsiųsti į Vilnių. Esu labai nepatenkinta tuo, kas atsitiko, tai prieštarauja žmogaus teisių įstatymams. Dėl šių ir kitų mums žinomų atvejų mūsų Bendrovė kreipėsi į Nacionalinę vartotojų teisių apsaugos ir Konkurencijos tarybas bei Ryšių reguliavimo tarnybą. Vyksta tyrimas, apie kurio rezultatus tikimės informuoti artimiausiame “Namų linijos” numeryje. Jeigu susidūrėte su panašiais klaidinimo atvejais, prašome mus apie tai informuoti nemokamu telefonu 117 arba užsukti į artimiausią klientų aptarnavimo centrą. Drauge užkirskime kelią apgavystėms! Su pagarba, AB “Lietuvos telekomas”.
jo gavau ir ash toky, blin jei tiesa tai tele2 stipriai pasishudino bet greiciausiai cia be valdzios zinios paparasti dileriai panoro pinigeliu uzkalt
Dekui uz perspejima reiks tevukus perspet…