sunkiasi tepalas is vairo mechanizmo

sunkiasi tepalas is vairo mechanizmo

Sveiki auto specai
sugalvojau paziureti masinoj (oooo80 87 1.8) kas po kilimeliais dedasi, ogi ten dregna, galvojau vanduo is kazkur, bet paskui ziuriu kad ten ne siaip dregna, bet riebiai dregna, panasu kazkoks tepalas sunkiasi. isardziau puse visko ir prisikasiau iki vairo mechanizmo. yra tokia vieta kur vairo mechanizmo (pas mane su stiprintuvu) asis islenda i salona. toj vietoj yra tokia delno dydzio guma. ji dengia visa skyle is lauko, kad visoks brudas nepatektu i salona, ir dar ta guma apgaubia vairo mechanizmo asi einancia i vaira. tai vat toj skylej (kur asis) guma visa tepaluota ir matosi nutekejimo zymes i salona ir ji sakyciau lyg "istampyta" Šypsena (laisva). tai dabar klausimas zinantiems, ar ta guma turi apsaugoti nuo nuoteku, ar cia vairo mechanizmas neturi praleisti , o guma tik nuo vandens ir purvo. gal ir neaiskiai klausima suformulavau, bet man dabar neaisku ar reiks vairo mechanizma remontuoti ar tik ta guma pakeisti, siaip as pats labiau linkes manyt , kad cia vairo mechanizmas kaltas (nes logiskai mastant tada sunktusi tepalas i aplinka). tai prie to paties dar klausimas, ar yra pirkti kokiu remkomplektu vairo mechanizmui (primenu pas mane su stiprintuvu) ar geriau paieskoti kito mechanizmo. bet kokia garantija , kad ne toks pats bus, ir gal kas gali parekomenduoti kaip ieskoti ir atskirti gera nuo blogo (nesiulykit nusipirkt uzsideti ir paziuret). siaip pas mane jau nuo seno per duobes vaziuojant vaire jauciasi kazkoks dardejimas, gal cia su tuo susije? Juozui rodziau tai jis sako cia daug kam taip yra (darda vairas) ir nesijaudinti, nu bet visi mes zmones Cha cha
tai jei kas tikrai galit patart, tai ir patarkit
Dekui is anksto Alus

Del gumos tai man rodos gal ir ji is dalies kalta,pabandyk nusiimt kolonele,ir matysi tada ar ji apsimukojusi ar ne,ir is vis kas kaltas matysi,jeo guma tai dziaukis,o jei kolonele-tai ieskok kitos,nes restauruot su stiprium kainuoja apie 500lt,o srote(paciam neseniai pan buvo)apie 130,sekmes bei kantrybes nuiminejant kolonele,nes jos tikrai prireiks…Taip

jep nuardes ir pamatysi ka toliau daryti ar keisti kolonele ar visa auto ir t.t.

aisku reiks pabandyt paardyt. dar klausimukas: ar ten isardzius nera kokiu vienkartiniu detaliu, ta prasme ar visas susides i savo vietas, nes kai knygas paskaitai , tai ten paprastai visokias verzles saibas, tarpines ir tt reikia iskart keisti naujom. ir dar pas audines ar yra koks suderinamumas vieno modelio su kitu, ta prasme, pvz, ar tinka vairo mechanizmas su stiprintuvu oooo80ei is oooo100, arba bulkai is perechodo, arba nuo 2.x variklio (pas mane 1.8) ir tt?

dar klausimas, ar nuemus kolonele reikalingas ratu suvedimas?

Be abejo. Gi vairo traukes atjunginesi.

supratau, nors man atrode, kad galima apsieiti, nes jos ten prie vieno gelzgalio tvirtinasi, ty. tarpusavio atstumai neturi pasikeist, tik galbut vairo padetis, nu bet tikiu, kad reiks.

Na tiesa, buna meistrai auksarankiai, kurie pasizymi, issimatuoja ir viska surinke nedaro suvedimo, taciau tiesa sakant man kazkaip nesinori tiketis jog ratu suvedimas/isvirtimas ir gryzta kaip buve…

o kas tavo kolonelei buvo atsitike? pas tave irgi oooo?

[quote]ar cia vairo mechanizmas neturi praleisti
[/quote]

Sveikinu. Man irgi tas pats buvo. Rezultatas: Ford Escort 1998 automobilis pabrango geru $1100. Pirmą kartą dar geri meistrai sutvarkė (Paneriuose), sakė - pusmečiui. Taip ir buvo - po pusmečio pasikeičiau vairo kolonėlę su stiprintuvu. O šiaip geriau prastumti tokią mašiną kuo skubiausiai, kaip BRC kad dabar šiuos escortukus kad stumdo.

Sveikinu. Man irgi tas pats buvo. Rezultatas: Ford Escort 1998 automobilis pabrango geru $1100. Pirmą kartą dar geri meistrai sutvarkė (Paneriuose), sakė - pusmečiui. Taip ir buvo - po pusmečio pasikeičiau vairo kolonėlę su stiprintuvu. O šiaip geriau prastumti tokią mašiną kuo skubiausiai, kaip BRC kad dabar šiuos escortukus kad stumdo.

[/quote]

nu pas tave ir metai normalesni, tai ir kaina atitinkama. aisku butu geriausia stumti ir kita imt, bet cia siek tiek sudetingesnis variantas del tam tikru priezasciu

idomu pati kolonele ardosi nors kiek?

Pas mane tai lasejo skystis is koloneles,tai uzp… pilinet ir pasikeiciau,pas mane auto tai butu calibra,ir jokiu vienkartiniu detaliu ten tikrai nera,o del ratu suvedimo tai dar pasigincyciau,tai kox skirtumas kad tu ta trauke atsuki??juk vistiek paskui kitaip jos neprisuksi,o ant vairo taip pat yra slicai kitaip nieko nesudesi,nebent kitokia kolnele butu,na nzn,bent jau pas mane taui nereikejo daryt suvedimo…sep tai nuvaryk vilniuj i hidromota,ten jie tau viska pasakys apie kolonele,sekmes Labas

dekui
o kur ta hidromota randasi?

dar vienas klausimukas, kaip pas jus zmones vaira susukus iki pat galo elgiasi vairo stiprintuvas? pas mane toks jausmas, kad ten nera jokiu apsauginiu voztuvu, ir susukus vaira iki pat galo, kol atsiremia, pradeda girdetis toks siurblio lygtais cypimas ir varikli gesina.

hidromotoras kazkur pashilaiciuose randasi alio reklamoj reklamuojasi Taip

ok rasiu
thanks Alus

[quote]vaira susukus iki pat galo … pradeda girdetis toks siurblio lygtais cypimas ir varikli gesina.
[/quote]

Kol granatos netrashka tai Apakęs kokie ten garseliai girdisi - lyg tai i lauka kazhas shypshtu Apakęs. Man irgi baisu, o kaip pataikyt vairo per daug nesukinet kieme?

Kol granatos netrashka tai Apakęs kokie ten garseliai girdisi - lyg tai i lauka kazhas shypshtu Apakęs. Man irgi baisu, o kaip pataikyt vairo per daug nesukinet kieme?

[/quote]

tai va kieme ar aikstelej, kur vietos maza, ir gaunasi , kad vairas iki galo susuktas. o garsai tikrai baime kelia, norom nenorom ta vaira tenka atleist siek tiek
tai supratau, kad cia normalu, ne man vienam taip ir ne vien bulkoj