siurblys
labiau išcentrinis priputimo įrenginys ( ventiliatorius) nei siurblys…
taip, tai išcentrinis ventiliatorius bet bus(tikriausiai) naudojamas kaip siurblys(oro) pakeitus varikliuką. belieka tikėtis, jog mentės neišsilakstys aplinkui nuo 10krpm
turesi deti galinga varikli, kitu atveju oro strautas neleis ventiliatoriui isisukti iki 10krpm
yep turiu ~300W bešepetinį variklį (18V@20A max ir ESC 30A max) modeliams…
inrunner’i ar outrunner’i ? Beto keista srove tokiai itampai brusle turetu but kokia 80A
outrunner. šiaip nominali įtampa 11V, bet parašyta, kad max 18 atlaiko. pats bandžiau tik ant 12V. norėjau naudoti tokius variklius keturių rotorių sraigtasparniui, tik kad esc kuriuos turiu nepalaiko reverse…
Jei paduosi 18V brusle sriubtels kokia 50A ir bus po tavo reguliatortiaus, as nebuciau toks drasus zaisti su rimtesne brusle ten brutali jega.
išlakstys 100%. antra balansuoti reikia, o pirma, guolius teisingus sudėti. trečia. reikia numatyti kokį smagratinį elementą, kuris centruotų nuo dinaminio išbalansavimo (oro srautas tai neprognozuojamas išbalansuojantis faktorius) žodžiu, paprasčiau pereiti prie normalios oro turbinos
beje, šitas žvėris neturės dirbti visą laiką. tik įsiurbimo metu(kelios sekundės). tad tikriausiai visų sūkių taip ir nepasieks. tik kad žiūriu entuziazmo nieks neturi.
entuziazmas jau buvo ir nepasitvirtino du kartus šiame šimtmetyje. kvepia?