Šaldytuvinis pirmadienis
Pirmos patirtys su Volvo, kaip daily/tarnybiniu automobiliu. D4 190hp/400nm salerka 8 pavarų Aisin 7.9s Dafiga svorio Važiavimas - Volviškas, kad ir ką ten spaustum ar darytum Viskas kaip ir ok, tempia padoriai, bet jokio azarto. R19 negali sakyti, kad daužo, bet plaukimo irgi nėra. Pakaba apskritai nestandartiškai sukalibruota, sakyčiau. Vairas per minkštas ant bet kokio režimo, todėl visą laiką važinėju ant Dynamic - palaiko vos aukštesnius sūkius, kietesnis vairas. Vietos pakankamai. Overall - visai užskaitau (o ką daugiau galiu pasakyt ), kaip alternatyvą, nes kelyje nedažnai sutinkamas. Reiktų tik daugiau galios ir AWD. P.s. kur pirkti kroksus, pede.raskę ir Vyčio ženklą?
kiek srauto aBlenki ?
Visą (t.y. 99.99%), bet jis toks kaip ir su TSI pas kybargą. Spaudi gazą - biški juda. Spaudi daugiau - lygiai taip pat juda. Mini iki galo - vistiek taip pat juda
Panašus į kažkuriuos mano kedus. Hoka gal.
Kas papuola i ta srauta,kuri neikirtai?
Ponia užskrido ant daugiakojo, galvoju, mokėti 30 Eur ar priduoti? Kažkaip taip pagalvojau, kad pas mus baudos labai labai mažos. Čia su +24 km/h gyvenamojoje zonoje.
Durnas klausimas… čia v60 ar v90?
V60. V90 toks kiek begemotas atrodo, bent jau man. O lengviausiai atsiskiria pagal žibintus. Jei juosta įlindus į bamperį - V60. Jei ne - V90 Dr - visi šerpotriebai, kurie, tikiuosi tikiuos taip ir nepaspaus gazo, tuo nunešu nuo vaizdo. Nes čia ir F31 320d užtenka nubaust tokią Volgą, nu tai pats supranti O šiaip niekas rimtai Volgos gi nevertina, net youtube įvedus kokį nors “V60 drag” - youtube išmeta, kad video nerastas Bet su salerka visada jausmas, kad visai ok juda. Kol nepamatuoji su tuo, kas juda Auri - priduok, pačiam dar prisireiks, manau
Q, Dabartinis autopromas in a nutshell - Spaudi gazą - biški juda. Spaudi daugiau - lygiai taip pat juda. Mini iki galo - vistiek taip pat juda
Ponia
quattre, bent iš foto tai ir šitas atrodo begemotas. Šiaip volvo toks kompromisinis variantas, kažkada surėjau S60 T6. Tai kaip ir greitas automobilis, bet, kaip ir sakei, be azarto toks vistiek. Kas šiaip jo tiesioginiai konkurentai? 3er, A4?
cia tojota pirmi pradejo ta bb- ant 20% nuspausto gazo, 80% galios. po to wv ner didesniu pzdu uz elektrini gaza, dvimasi smagrati ir elektrini vairo stiprintuva
diesel 1 - foto didina. Nėra mažas, bet ir ne begemotas. Forma tik Volviška Jo, 3er, A4, C class. O filosofija nepasikeitė ir dabar. Nors kaip tik prieš šitą pavažinėjau 2 sav. su paskutinių metų ankstesnės kartos S60 T4. Automatas visai padoriai važiuojantis, o ir nesijauti lėtas, tačiau vairas ir pakaba ant šito gerokai labiau padirbėta Tik dėžė atrodo lėtesnė, labai stengiasi viską korektiškai daryti Aertas
Nakcio, dvimasis smagratis buvo pas bmw e34 88m ir taip kazkaip niekas apie juos nekalbejo,geras dalykas dvimasis bet tik kazkodel pradejo nelaikyt jie
Jo, o eskė lyg nuo ~92 jau turėjo, jei neklystu. Zylas tuo metu dar vienmasis buvo. O tas gazas gazu, man tik klausimas, nafiga jo tokią eigą daryti, jei niekas nesikeičia
o naxja cigonkos sako- pazek y shytas akiz agi shiti akiai gali melot?
quattre, del gazo atsakyma tik briuselio kabinetuose rastum
Ps. Bulka 90m turejo elektrini pedala