Ratai iš arčiau
gal baznycios klebonas busi?
Čia Paežerių dvaras…
ble kaip bloga man nuo situ audi,bet seip tikrai geros masinos is tecnines puses.
o nuo ko tau gera?
tavo ziniai pas mano teva irgi audi 100 92m bet igriso man tos audi kazkokios atgyvenusios,noriu retos tackos.
imk koki lotus elise, bus reta, nors speju irgi igris tau. bet zinok is technines puses irgi nerealiai gera masina, su audi galima lyginti. tada tavo tevas gales kitiems sakyt “tavo ziniai mano sunus turi lotus elise 2001m, bet jam jau igriso…”
Leiskit garsiai nusijuokti,gali žinok ir C4 padaryt reta mašina tik reikia pastangų ir finansų ir šiaip mano 94m.
leshines lempos, priekis nebtox status kaip 91/92m laidos, bet veidrodeliai juodi… man rodos 94m jau buna kebulo spalvos kox dvizhokas pas tawi? P.S.
tai,kad lesines lempos pas a6 jau ejo
drylio —> nuo 94m (o gal jau ir nuo 93m galo) buvo daugumoj C4 imontuotos, o gal ir pagal ackira uzhsakyma idedamos… P.S. pas S4 jau ir 92m buvo leshines
juk nuo kazkur 96 c4 vadinos a6
C4 oficialiaj ejo iki 95m (tachiau pac turejau TDi pagal belg. dok. 95.01.10. gamybos, o pagal LT registracija - 94.12.31) A6 kaip ir nuo 95m prasidejo, tachiau yra teke matyt ir 94m su paprastu 2.0l matoru (galima ackirt vien tik pagal tai jog pas tokias nebuna nikeliuotos juosteles aplink shoninius langus)
Čia pats primityviausias modelis…Variklis 2l 115AG.Navarotas tik el.liukas =] O ant techninio pasto kazkodel parašyta Audi A6…
va tau ir audine, mashina grazi o viduj kaip zape: langus rankomis sukineti…