Q: ar teisybe kad karshtu oru sumazeja automobilio trauka?
pastebejau toki keista dalyka: vakar malantis miestu per pacius karshcius dingo automobilio trauka, priesh tai automobilis stovejo visa laik ant saules pagalvojau kad varikliui paskutinioji pareina, bet shiandie ryte prie 18 laipsniu shilumos vel viskas o.k. tai ir ishkilo klausimas ar karshtas oras tikrai turi itakos automobilio traukai?
idomi mintis. Tikrai, paduodamas oras turi but kuo shaltesnis. Tam daromos orp apemimo skyles ne prie mataro. NOS ant to ir eina. Kaipo suprantu saltas oras tankesnis
man kaskas aisqino kad kai silta dujos(oras) jau yra dalinai prasipletusios…o patekusios i matara wikstant degimui jos nebetiek daug besiplecia…taigi sumazeja jega (kinetine ar potencine energija…) ir .t.t reikia gero ausintuwo!
Nu gal gal
Taip teisybe Pats taj esu patyres
Pries kelis metus karsta diena (30 laipsniu) su Subaru Impreza Turbo man autostradoje pavyko vaziuoti 225 km/h
, o po keliu savaiciu vakare (~17 laipsniu) pavyko vaziuoti 240 km/h
Tajp ziauriai priklauso
O kodel tadaper kalnapilis drag 2002 audi s2 radiatoriu ausino gesintuvu
Taip, šaltesnis oras geriau sprogsta degimo kameroj. Tam ir naudojami interkuleriai, turbinos suspaustam ir įšilusiam oro srautui atšaldyti.
Taip ir yra. Šaltas oras yra tankesnis ir į cilindrus patenka daugiau deguonies, geresnis degimas. Ne veltui turbininėse mašinose montuojami aušintuvai ( "intercooler" ) turbinoje suslėgtam orui atšaldyti (slegiant orą jis kaista).
Taip…man CRX kaip ir as geriau jauciasi esant vesesniam orui…
Kazka panasaus buvau pastebejusi ir su savo dyzeliu, bet pradzioj pamaniau, kad jau fantazija atsoko, o po to pgalvojau, kad gal matarui paskutinioji parejo… Bet tylejau ir nieko neklausiau, nes ir taip sako, kad per daug masinai demesio skiriu…
velniskai idomi teorija ??? ash vazineju su dujom ir nieko panasaus nepastebejau. idomu idomu???
Dujom irgi tas pats galioja. Fizika niekur nedingsi.Šaltas oras tankesnis
reiškia daugiau deguonies patenka į cilindrą, o be deguonies nedega.
Visiskai taip dyzelio degimo procesas sunaudoja keleriopai daugiau oro lyginant su benzinu ir saltas eina geriau\intercooleris\ taigi ir Naudingumo koef. yra dyzeliaus didesnis,va
Dazniausiai
pavydi
demesiaus kurio didele dali jie skiria savo mylimiems aptamabyliams.
…jega man patinka