Plyz replej: ar keichiant paskirstymo dirzheli, reikia keisti itempimo guoliukus??

Plyz replej: ar keichiant paskirstymo dirzheli, reikia keisti itempimo guoliukus??

Kietas Taigis, norechiau suzhinoti jusu nuomone, nes beveik kiekvienoj acarginiu detaliu parduotuvej siulo keisti, tai ar chia prekybininku noras padidinti apyvarta, ar tiesiog litvanynai jau tapo geranorishkais zhmonemis?? Apakęs

Ne prekybininkų, o gamintojų rekomendacijos. Nors kartais guolis ir būna dar tvarkingas.

Pirma parasyk kas pas tave per automobilis,o guoliukus tai butina keist nes taip reikalauja automobiliu gamintojai, bet kaip esant taupiam lietuviui ir navarius masina pas liaudies meistreli i koki garaza jis tau tuos guoliukus praplautu isvalytu is naujo suteptu ir tiek reikalu, aisku jeigu tie guoliukai dar kiek nors gyvi. Bet jei pas tave DOHC tipo variklis tai geriau nerizikuoti nes per taupuma tik daugiau problemu pasidarysi trukus dirzui.

Jei ka tik pirkai auto, tai keisdamas dirzeli, butinai pasikeisk, bo nezinosi kiek su tuo guoliu praminta buvo, o sheip tai itempimo guolis atlaiko ir 2 dirzeliu gyvavimo laika, tachiau patarchiau keisti kiekvina karta.

Tikrai keisk. Man keite tik dirza, o po metu guolis uzsiklinijo, gerai, kad laiku isgirdau ir priverciau meistrus dirza patikrint.

Kietas Pas mane tai subarikas legasius, ir ten tu guoliuku yra net keturi ir kaip japona matj, tai kainuoja “normaliai” Liūdna, bet nuo tu visu taupumu jau buvau nusviles nagus, taigis, jei reikia, tai reikia, pasitaupysiu ir kad ramiau miegot butu, tai ir guoliukus pasikeisiu Šypsena

Mazziukas raše:
Pirma parasyk kas pas tave per automobilis,o guoliukus tai butina keist nes taip reikalauja automobiliu gamintojai, bet kaip esant taupiam

Negali sakyti, kad "BUTINA", bet patartina.
Siaip, neprisideda daug darbo, jei jau keiti dirzeli.
Nuemus, rimtas meistras gali ivertinti jo stovi.
Jei nors kiek pazisti savo varikliuko garsus, tai pries mirtinis guolis gali pradeti "kniaukti", truputi "svilpti".

Nesamonė, kad guoliukas atlaiko dvigubai didesnį laiką negu diržas. Pats pagalvok. Jei keiti diržą ir nekeiti guolio, kur garantija, kad po 25 000 km nesubyrės guoliukas. Tada keisdamas guolį nekeisi diržo? Tada išeis, kad moki dvigubai už darbą, nes teks dvigubai dažniau atidarinėti dirželio dangtelį. Vieną kartą keisi diržą, kitą guoliuką.

Negali sakyti: butina, negali sakyti rekomenduojama.
Tai yra PRIVALOMA. Gamintojas duoda garantija tik tuo atveju, jei keiciamas visas komplektas. priesingu atveju zaidi su ugnimi. Bet kada gali uzklyniti guolis. Tada apie pasekmes niekas tau nepasakys, bet daugumai jos buna labai liudnos. Plius poto du kartu vel moki uz darba.

J.

Nebutina,bet patartina.Nors as istempiau dvi kadencijasŠypsenaiki antro dirzelio,bet sirdyjeŠypsena buvo neramu,kadangi jau tas guolis skleisdavo itartinus garsus.

Jeigu masina paleki sau-keisk.Aisku stovi guolio patires meistras nustatis,bet pasibaigus resursui,garso is po kapoto galima ir neisgirsti.(nevisu muzikine klausa)Todel nerizikok.

Pilnai su tuo sutinku.

alo garazh!
geriau pasikeisk dirziuka bo kai uzklynys kur nors tarp kauno ir klaipedos tai sedesi kelias dienas ir 10 kart daugiau mokesi Laimingas

off topic:

yra du panašūs anglų k. žodžiai - "replay" ir "reply". pirmąjį dažniausia galime aptikti ant garso / vaizdo aparatūros ir jis tariasi "riplej". antrasis dažniausia naudojamas el. pasaulyje ir tariasi "riplaj". aiškini aiškini visiems, ir vistiek nedaeina Nežinau Žliumbia

o sakes… as pamaniau cia lil kim…

Fuj, dar shlykshchiaw ko nors negalejot idet? Veee Veee Veee

aikit, kaip baisu

ce aplamai viskas baysu… nagai, o dzeve… visa ysprausta i dviem dydziais mazesnius rubus… ir aplamai, aplamai…ziauru…

Cha cha