perkant automobili,i ka ziuret?

perkant automobili,i ka ziuret?

Perkant nebe pirmos jaunystes automobiliuka, i ka labiausiai atkreipt demesi?Variklis,kaip dirba, slenksciai, arkos, lonzeronai…I ka dar atkreipti demesi,kad nusipirkus veliau nereiketu keiktis?

Ziuret reikia viska. Bet as tau pasakysiu: seno automobilio pirkimas - tai loterija.

didesniu greichiu reiktu pabandyti ta auto at kokio zvyrkelio ar ant kelio kur daugiau duobiu, pamatysi kokia vaziuokle tos auto ishbaladota ar nea, kaip klauso taves auto, kaip amortizatoriai ir tt. Šypsena

Nu gerai, perkant auto tvarka tokia:
1)Pamatai, prieini, is isores ir vidaus paziuri ar labai nutrintas(tai jau daug ka sako).
2)Paziuri kaip sueina bagazines, kapoto dangciai, zibintai ir visa kita(kai auto buna po smarkios avarijos istiesinti gerai jau nebeiseina)
3)Atidarai kapota paziuri ar neispuve ten labai viskas(bendra bukle,kas keista), o taip pat ir ratu arkas, kad nebutu baisiai prarudije ten.
4)Uzvedi varikli, susildai ir paklausai kaip dirba(ypatingai prie aukstu apsuku).
5)Bandomasis vaziavimas, vaziuoji zvyrkeliu ziuri ar nebarska vaziuokle(tik isimk daiktus is bagazinesCha cha).
6)Paprasai serviso knygeles, jei tokia yra(joje ziuri kas buvo daryta automobiliui, kiek nuvaziuota).
7)Vaziuojant y turgu pasiemi meistra ar siaip koky tai experta, kuris tvarko automobilius.

P.S. geriau imti dauzta tacka nuo tralo, bent zinosi, kas jai yra ir sutaisysi sau o ne pardavimui.

tos dauztos nuo tralu buna jau pries tai po 3 kartus subaladotos.

Žiūrėti reikia aišq viską.Bet vistiek po kokio mėnesio atrodys kad išsirinkai patį blogiausią variantą,o tas kas padėjo išsirinkti-lochas.Cha cha

pilnai pritariu dolphin.ojai yra galimybes dar pralek pro balas ar i vidu vanduo nebega, ziurek kiek ekplotuota lietuvoj paklausk kodel pardavineja
kopresija variklio nuvezk patikrint…
nu cia loterija didele kai savo pirkai viskas buvo ciki o po keliu men pastebejau kad vanduo is apacios i vidu prateka kad slenkstis pradejas rudyt… kad ratas vienas kreivas…aciu dievui kad variklis tvarka

jei karbas, tai dar pravartu pasiziuret nuemus oro filtro dangti, ar nera kokiu nuosedu ar putu, pagal tai galima spresti, ar variklyje nesikaupia dregme nuo ausininmo skyscio ir ar tarpines O.K.

Tai ka, dekui visiem uz patarimus, bet kazkaip ziema zvyrkelio ieskot Aš nekaltas. Nu bet bus matyt istikro kaip ten bus…
dar karta dzekui Alus

jei ten svieziai kazkas daryta - itartina. Pardavimu gali pridarytBaisu

yo… slenksciai, arkos, lonzeronai… labiausiai atkreipt demesi reiketu i savo poreikius ir pajamas, nes jei cia praziuresi, tai ir sveikiausi lonzeronai pasitenkinimo pirkiniu nesuteiks, taigi ir nuo keiksmu neisgelbes.

nesakyk to ko nzn!bet kuriuo atveju geriau subaladota,nei padaryta pardavimui!

Geriausiai ziureti i dantis Šypsena

jei tame automobilyje nesedi blondine nemaza krutine, tai rimtai pagalvok, ar verta pirktiCha cha …no offenceLabas

Jei dantys sveiki, tai žinok, kad prieš tave gabus aferistas (dar neužsirovęs). Su tokiu atsargiau.

I spalva, Pincuk, butinai i spalva Cha cha
Labas kolega

sankaba, kad nebuksuotu: uztrauki rankini kiek gali, jungi pirma shaiba, duodi gazo ir atleidineji sankaba po biski, jei atleidus sankaba ratai nesisuka o variklis neuzgeso, sankabai reikes remonto, ir taip pedalas turetu griebti ne paciam virsuj, starteris tik uzvedus neturetu jokio garso pashalinio skleisti, buna kartias sekunde ar pusantros biski pauzia, amortikai turetu buti neapvarveje tepalu, jei jau apvarveje, nebeilgai vaziuosi su jais, granatas priekines tikrini susukes ratus tai i viena tai i kita puse, jei trashka irgi neuzilgo pamirs, ishtraukus matuokle tepalo neturetu buti putu ant jos, jei yra gali but jog antifrizas patenka i tepala, taip pat antifrizo bakely neturetu matytis tepalo pedsaku, istraukus tepalo matuokle per ja neturetu pusti oras, sankaba ispaudus ir atleidus, neturetu atsirasti jokio pasalinio garso jei girdi uzima, ko gero ishminimo guolis prie galo, kol kas tiek Šypsena

Kazkur buvau rades,tai padariau copy /paste Šypsena
Gal pravers Šypsena

Patarimai perkantiems automobilį

Patarimai suskirstyti į dvi dalis: pirkimas "žemėje" ir pirkimas "ant tralo".
Jei pirkdami automobilį norite jį nuodugniai apžiūrėti, be to išbandyti – rinkitės variantą: "žemėje". Tačiau jūs pralošiate tam tikrą pinigų sumą,nes ant tralo automobiliai pigesni.
Jeigu norite automobilį nusipirkti pigiau,rinkitės variantą:"ant tralo". Tačiau jūs pralošiate tai,kad Jūs negalite patikrinti važiuoklės,kartais neįmanoma net atidaryti kapoto ir t.t. Kaip yra žinoma turguje garantijos niekas neduoda…

Pirkimas "žemėje"
Privalumai:
a)automobilis jums "kaip ant delno"
b)nupirktą automobilį galite pasiimti iškarto
Jei išsirinkote automobilį,kuris jums patinka, paprašykite pardavėjo dokumentų. Jei dokumentai užsienietiški atkreipkite dėmesį į muitinės antspaudą :sužinosite kada automobilis kirto LR sieną, o tai gana nemažas koziris derantis dėl kainos. Taip pat sužinosite kiek automobilis turėjo šeimininkų, variklio galingumą. Jei dokumentai lietuviški,tai garantija,kad automobilis yra eksploatuotas Lietuvoje – lai pardavėjas Jums pats paaiškina,kodėl jis parduoda "gerą mašiną".
Jeigu automobilis Lietuvoje neilgiau kaip savaitė ( pagal muitinės antspaudą),reiškia,kad atvežtas į Lietuvą jis didelių defektų neturėjo. Dažniausi defektai tokiems automobiliams – aplamdytas kėbulas, korozija ir kiti smulkūs,kuriuos sutvarkyti įmanoma per pora dienų.
Jei automobilis Lietuvoje ilgiau nei dvi savaitės, priežastys kelios: reikėjo didelio remonto(po didelės avarijos, variklio defektas),turi paslėptą defektą (ankstesni pikėjai jį pastebėdavo,todėl automobilis vis dar neparduotas) ir rečiausiai pasitaikanti – automobiliu niekas nesidomėjo( vat tokį automobilį galima nupirkti labai pigiai, nes jis jau būna įgrysęs pardavėjui).
Kaipderėtis? Pirmiausias koziris: kodėl tiek laiko Lietuvoje? O toliau jau nuo jūsų sugebėjimų!
Jei suderėjote ir nusprendėte pirkti automobilį ir automobilis su lietuviškais dokumentais – sąskaitą – pažymą(autokomisas) jums išrašys turguje ( 30Lt). Jei automobilis su užsienietiškais dokumentais, būtinai paklauskite kokiai firmai jis priklauso(firma kuri importavo į Lietuvą). Tik ta firma turi teisę išrašyti pažymą – sąskaitą. Firmose tokia paslauga kažkodėl jau kainuoja 50Lt. Būna atvejų, kad nupirkus automobilį Utenoje, pažymos-sąskaitos reikia važiuoti kažkur į Radviliškį ar net Klaipėdą (kuro išlaidas turėtų apmokėti pardavėjas). Kai kurie pardavėjai turi tuščių tos firmos įgaliojimų, todėl galite užsipildyti įgaliojimą ir sąskaitą išsirašyti jums patogiu metu. Tokiu atveju atkreipkite dėmesį į dokumentus kokius jums atiduoda pardavėjas. Vokiški - Fahrzeugbrief(pagrindinis), Abmeldung(žalias lapukas,dažniusiai būna brief’o viduje), Kaufvertrag’as( vokiška pirkimo pardavimo sutartis), Lietuvos muitinės deklaracija ir firmos įgaliojimas.
Belgiški Belgiškas tech.pasas (raudona knygelė), sertifikatas ( žalsvas lapukas), belgiška pirkimo pardavimo sutartis, Lietuvos muitinės deklaracija ir firmos įgaliojimas.

Pirkimas "ant tralo"
Privalumai:
a)kaina dažniausiai mažesnė, nei "ant žemės"
b)perkate iš pirmų rankų (be tarpininkų)
c)matote automobilio "tikrą veidą". Tai didelis privalumas, nes Lietuvoje dar populiaru meistrams sakyti: "darykite pardavimui".

Išsirinkus automobilį, ieškokite jo šeimininko (dažniausiai sukinėjasi kažkur aplink tralą ir geria alųJJ ). Jei tralas "šviežias", tai pardavėjas gali jums pasiūlyti tik automobilio raktelius, nes dokumentai dar būna muitinėje. Pasitaiko kuriozų,kad nukėlus automobilį nuo tralo paaiškėja ,kad jis visai ne tų metų gamybos, ar variklio galingumas visai ne toks kokio jūs tikėjotės.
Dėmesio! Kartais būna ,kad ant tralo užkeliami automobiliai, kurie ilgokai stovėjo neparduoti, taip siekiant apmulkinti pirkėją. Tokius tralus gana nesunku atpažinti: juose visi automobiliai, palyginti su kitais tralais, yra labai švarūs. Turgaus žargonu tariant, ant tralo sukraunami "lavonai". Tokių tralų šeimininkai jau turi visus išmuitintus automobilių dokumentus. Atkreipkite dėmesį į muitinės antspaudą!
Jei suderėjote dėl kainos, belieka paduoti pardavėjui rankpinigius, ir automobilis Jūsų (likusią sumą atiduosite,kai automobilį išmuitins ir nukels nuo tralo). Tačiau prieš paduodant rankpinigius,siūlau : 1)sutarkite su pardavėju,kad jei nukėlus nuo tralo automobilį jums nepatiks jo važiuoklė ar kažkas, ko jūs negalite patikrinti, jis grąžins jums rankpinigius(jei pardavėjas taip nesutinka, reiškia jis slepia kažkokį defektą). 2)Pareikalaukite iš pardavėjo asmens dokumento ir nusirašykite duomenis, nes prie tralo automobilo savininku apsišaukti gali bet kas.
Padavus rankpinigius iš pardavėjo išsiklausinėkite kas šito automobilio firma - importuotoja, jos koordinates, kur jums atiduos automobilį (labai retai turguje iškraudinėjami tralai). Kalbant apie Utenos turgų, tai automobilius išmuitina dažniausiai pirmadienį – antradienį. Taigi – padavėte rankpinigius, pasikeitėte koordinatėmis ir galite ramiai važiuoti namo. Raktelius, dokumentus ir patį automobilį gausite tik po kelių dienų (priklauso nuo firmos- importuotojos).

Dabar ypatingai rimtai pasiulymas: PATS NIEKO NEZIUREK TIK KILOMETRAZA. Visa kita leisk paziureti profams. Nuvaryk i firmini servisa ir jie tau patikrins vaziuokle ir kompresija bei gales pasakyti kur buvo rurinta ir, net, kurioje salyje dazyta (pvz Vilniaus a1 prie savanoriu kaina 20lt.) Jei paradvejai nesutinka vaziuoti tikrintis, gali iskarto juos pamirsti, fufla stumia. O tai turguio patureti bet ka imanoma. Tiesa ta komprezsija irgi nei velnio nesako, nes priedus ipyla. Ir, kap sako meistrai rimti, neimanoma nustatyti ar su priedu ar is tiesu geras motoras. Tokiu principu perku jau 4 masina, kol rinkausi paskutine, du 3 paradvejai nesutiko vaziuoti, 1 pradejo musti kaina ir siulyti pats pataisyti, penktas sutiko, nuvarem, tackela jau pusemetu pas mane- ledas. Tai vat. Neziurek nieko, tegul darba dirba tie zmones, kurie uz tai babkes gauna.