Pereinu ant trial
tai va, zinokit visi trialas yra gerai
pasaka, ypac ilgose kelionese
pasaka. je ijau taip, tuomet i keliones tik su automobiliais zodziu cia ekstremalu klubas, o trialas yra ekstremalus sportas. o keliones nera ekstremalumas. ir yra daugybe dviraciu tipu, is kuriu tikrai maza dalis sirta kelionems
ka gali padaryt su situo dviraciu, ko negaletum su turinciu sedyne?
zek : sito dviracio (apskritai trialu) yra kitokia baze, t.y atstumas tarp ratu asiu. sis yra ilgokas toks. vieta, kur susikisa pedalu kojos, taip pat buna auksciau. visas remas tvirtesnis, lengvesnis. sveria siu dviraciu remai 1.5-2kg. ratlankia iatlaiko apkrovas, smugius. ko nepasakycia upvz apie paprasta ratlanki , kur isulenkiau su paprastu dviraciu vos pasokes… vairass uksciau ir toliau. cia tiek apie dvirati. viso to deka, galima lengviau daryti tai, ka su juo ir reikia daryti - sokineti ANT ivairiu kliuciu, laikyti pusiausvyra. siaip pagal ideja galima “trialinti” ir su paprastu dviraciu, ta prasme be amorkiku, o ne kaip tie Y formos maximiniai. bet zodziu jei ir galima, tai desimt kartu sunkiau mokintis tai daryti negu su tam skirtu dviraciu. pvz va kam skirtas. pagalvokite ar su paprastu dviraciu taip gautusi…youtube.com/watch?v=BKADNgxQnr0
ok