nr 750 visu groziu


nr 750 visu groziu

Tobulas Gerai

fone matosi stumokliukas

Tobulas aparatas…nusisukti spranda Šypsena svarbiausia - grazu… Šypsena

tai ce vieno cilindro 750ccm gaunas? Apakęs Apakęs Apakęs Apakęs

Nerealus!!! Laimingas

Cia keturiu ovaliniu cilindru, 32 voztuvu, 8 svaistikliu 750cc motoras. LaimingasDream bike

plačiau kąnors galima apie tuos ovalinius cilindrus?.. Labai įdomu!

88´metu"motorrad"zurnale buvo aprasytas sitoks mataras.Jau senai japonai turi tai sugalvoje.

Pirma mota su ovaliniais cilindrais Honda padare 79 metais. Va istraukele is straipsnio apie tai: Honda NR500 _Metai: 1979 Variklis: vandeniu aušinamas keturtaktis V formos 4 cilindrų, DOHC, 32 vožtuvų, 93.4 x 41 mm ovaliniais stūmokliais, 36 mm eiga, 499.5 kub.cm Galia: 100 AG_1979 m. po 11 metų pertraukos Honda vėl pasirodė Grand Prix varžybose. Tuo metu Yamaha ir Suzuki dvitakčiai 500 kub.cm klasės varikliai išvystydavo apie 115 AG. Honda žinojo, kad norint išspausti tokį galingumą iš keturtakčio 500 kub.cm variklio, jo maksimalūs sūkiai turėtų siekti maždaug 20.000 aps/min. ribą. Geriausiai tam būtų tikusi V12 konfigūracija. Iš V8 agregato taip pat galima būtų išspausti tiek galios, bet didelė tokio variklio stūmoklių eiga gerokai apribotų jo patikimumą. Bet kokiu atveju nei V12, nei V8 netiko, kadangi FIM taisyklės ribojo cilindrų skaičių iki keturių. Honda nusprendė, kad atėjo laikas pasireikšit netradiciniam mastymui. Šio mastymo rezultatas: pusiau V4, pusiau V8 varikliu varomas NR 500… Na gerai, tai buvo V4 konfigūracijos vandeniu aušinamas variklis su ovaliniais, savo forma primenačiais lengvosios atletikos stadioną, stūmokliais. Kiekvienas cilindras turėjo po dvi žvakes bei po keturis įleidimo ir keturis išleidimo vožtuvus. Kiekvieną stūmokį su alkūniniu velenu jungė ne vienas, o du švaistikliai, kadangi vienas švaistiklis neužtikrintų pailgų (93.4 x 41 mm) stūmoklių stabilumo cilindruose. Beje šiuos stūmoklius Honda pavadino UFO (Ultimately Formed Oval) stūmokliais. Įleidimo vožtuvų skersmuo sudarė 18 mm, išleidimo – 16 mm, o jų kotas buvo vos 3.8 mm storio – panašiai kaip tušinio širdelė. Kiekvieną cilindrą maitino po du 30 mm karbiuratorius. Optimaliam balansui pasiekti, kampas tarp cilindrų turėtų būti 90 laipsnių, tačiau Honda pasirinko 100 laipsnių variantą, kadangi tarp cilindrų blokų reikėjo papildomos vietos aštuoniems karbiuratoriams patalpinti <…>