No! NO!


No! NO!

Na va, čia kas nutiko po to ŠypsenaLabai nustebino priešų dirbtinis intelektas. Slepiasi, stengiasi apsupti iš galo t.t. Pvz jei priešui numuši shield’ą tai jis nebesirauna, stengiasi pasislėti už kampo, kol shield’as atsistato. Na toks sunkus žaidimas, kartais vieną vietą tik iš kokio 10 karto pereini…

Gerai

retas atvejas siais laikais kiek sunkesnis geimas Šypsena nes matyt visi kurejai nori itikti jaunu daunu armijai… Tokiu kaip Project I.G.I. ir pan dabar ne nerasi… o budavo taip nesveika tokius geimus lost… o kai pereidavai, tada jau geras jausmas… pasijunti kietas Cha cha

Svarbiausia zaidziant malonuma jaust, o kai zmones 25 kart toje pacioje vietoje mire nervojasi, manau niekam tai i gera neiseina. Del to ir buvo sukurta Easy/Normal/Hard/… Eisiu ir as greit isbandyt Reach Velniūkštis

Manau, norejo pasakyti butent apie AI, kas skiriasi dazniausiai nuo sunkumo lygio, kuris tik keicia priesininku skaiciu ar ju stipruma, bet nepadaro ju protingesniais.

Nežinau. Pažiūrėjau ką tik kampanijos video. Man šis žaidimas žaislinis yra. Ir modeliai ir pati žaidimo eiga. Be to, žiūrint kaip sunkiai su pulteliu žmogus prisitaiko ir dairosi, tai net ir 100% fps vardo jam neduočiau. Dar pamačiau ką tik, kai kovenant mašinos pilotą nušovė žaidėjas, tada pribėgo prie mašinos ir su ranka sudaužė ją iš galo. Ta dar sprogo, o jis sveikas liko Juokiasi Toy story…