nikor 50 1.4G


nikor 50 1.4G

prie to pacio Cha cha

daili volga, ypač šitos spalvos

neipirktum tu net tokios volgos Špyga

kaip tu viską gerai žinai Gerai

siaip ieskant komforto,tai s80 nenubliauta labai smagiai juda

sita vaziavo gerai ,tik mieste rijo daxuja

vulva Apkabinimas norec tokios Taip

dalys nepigios, univermagų nebūna, draugų volvo šrotuose neturiu, dyzelinis motoras tingininis toks, tai net nesvarsčiau.

kosmo nu del daliu tai didelis klaustukas jei su kokiu vw lygint tai gal,bet draugelis turi E39 tai tikrai daugiau basliuojasi nei uz volva vaziuokle tai isvis 2x pas e39 bragnesne nei uz sitos

sitos spalva Apkabinimas tai ne vysnia *bliamba*

siaip leisciau priskit i kepure…netikiu,kad slyvos dalys dvigubai brangesnes uz s80…nebent slyvai oem,o sitai afteris…tiesa,volvu daliu gamintojas “nordic” ar kazkas panasaus skaitosi ok ar nelabai?

nu kaip, pakabos šrotinės nedėsi, bet visa kita… o turiu draugą ten besisukantį, tai viskas paprasčiau, pigiau. Pakaboj ten nieko brangaus nepajutau per daugiau nei metus su 540i, kur kaikurios dalys pakaboj nesueina su silpnesnėm slyvom. O jei restauruoti, tai juk px kokia ten markė…

nezinau…pavasari bus 3metai ir kazkur 45kkm su slyva,kokie 80% prasukta mieste ir isskirt viena silpna vieta negaleciau,na gal kas metus stabilizatoriaus traukutes reikia keisti,bet ten su darbais 100lt+/- sia vasara apatinius sarnyrus restauravo,sakes dar nuo gimimo visos Nekaltas

540i keičiau tuos pačius didžiausius šakių sailentus ir turbūt kad kaip ir viskas pakaboje, per berods 25 ar 30 k km. Tiesa, keičiau vos nupirkęs.

dr tu pasidomek kainom pas E39 daugiasvirte aliuminine pakaba ,pas s80 paprasta ,manau va tau ir kainu skirtumas aiskus

ką ten domėtis, gali pirkti visą aliuminę šakę su šarnyru ir sailentu, gali restauruot Cha cha