Nesiveda, visai nesuka variklio, kas per bajeriai?

Nesiveda, visai nesuka variklio, kas per bajeriai?

Kelintas kartas jau taip, visai nesikuria, pasigirsta tik toks caktelejimas ir viskas, starterio nesuka net. Kas gali but? Akumas tikrai geras, prijungtas dar buvo ant laidu ir antras - vistiek tas pats. Uzsistumus, uzisvedus pradeda degt akumuliatoriaus-generatoriaus lempute. Gal cia susije? Kas gali padet?

akumas gal ir geras, bet pajungtas tikrai blogai. Priverzk klemus ir dings visos tavo bedos su starteriu

o tai kaip paaiskint, jog viena karta uzsikuri, uzgesini, ir neuzsikuri. Ka, klemos atsiverzia?

Neatsiverzia, bet bus apsioksidave ir prastas kontaktas-nuimk, nuvaluk, sutepk grafitiniu tepalu ir priverzk-turetu dingt beda
sade

Mesk lauk starteriTaip, turbut parejes starterio bendeksas, siaip viskas pataisoma viena karta prisabacinom zazo bendeksa prie fordo starterio Šypsena vaziuot reik o ka darysi kaime?Šypsena

problema starteryje Labas

tai turbut nesivestu visai man atrodo, o dabar kartais vedasi, kartais ne, hmm…

gali but ir laida ir starteris ,o tu kai neuzsiveda pabandyk su kokiu nors raktu ar plaktuku lengvai suduot per starteri buna padeda jei uzsives tada starteris

Jo,cia tik starteris kaltas,o ne joks akumuliatorius.
Manau,pritraukejas nevisada sudirba. To priezastis gali buti seni, sudile, sudege kontaktai, o srove gi ten teka labai didele.

Tai vat cia ta pati problema ir buvo reikedavo drocint drocint kol pradedavo sukti. O kartais ir is vis nepradedavo. Jei fordas tokia jo beda

pas man irgi tas pats kai tik nusipirkau mashina buvo tai vedasi tai nesiveda, problema buvo starteryje, keite guoliukus, ir tvarke bendiksa
TaipLabas

galbut ir starteris, taciau kodel uzstumus, uzvedus automobili, dega akumo-generatoriaus lempute?

sveiki

panashu hemoroju paturejau su 200sx s13 Šypsena
tai sukdavo tai ne, akumas neliestas jau trejeta metu ir px Šypsena
beda bus ( na optimistishkai ziurint ) tiesiog starterio shepeliuose
keitiams plius geleziukai bus apie 100 litokliu

sekmes Šypsena

o tai gal kas gali paaiskint kuo cia susijusi deganti akumo-generatoriaus lempute uzvedus? Kai nebedega ji - galima auto uzsivesti, taciau kai tik dega - jau geriau negesint, nes bus tik caktelejimas ir viskas. Kaip cia susije?

Dar karta pasikartosiu-prastas kontaktas tarp klemu ir akumuliatoriaus-susipurto-atsiranda kontakatas,srove prateka,susipurto- dingsta kontaktas(uztenka tik lemputem zibeti-turetu ir shviesos tada nedegt)-nebesikuria ir savaime aishku nebekrauna akumuliatoriaus tuo metu, nes kontakto nebera
sade

Pas mane irgi panasiai… Na as irgi galvojau kad nuo akumo kontaktai blogi… Pravaliau o gi vel tas pats… Tuomet pagalvojau kad gal relike kokkia nors kalta… Bet tai irgi nepadejo… Tuomet pradejau ardyt uzvedimo spynele ir ten toks laidziukas buvo atsijunges ir prijungus pradejo kurtis… Taciau akomuliatoriaus lempute tai vistiek mirgalinasi… Dingo ir sviesos… Tuomet isardziau isvedimo spynele ir padariau kaip patare vineas auto.banginis… Uzvedineju su laidziukais Šypsena Bet akumo lempute vistiek mirgalina Šypsena Jauciu generatoriaus sepeliai isejo saibom Šypsena

Apsioksidave kontaktai(dazniausiai + klemo), bet grandine sudaro ne tik akumuliatorius, o ir starteris. Gali buti blogas kontaktas variklio-kebulo (toks laidas buna). Juk vienas ("-" akumo klemas jungiasi prie kebulo, o starteris pritvirtintas prie variklio(dazniausiai Šypsena), todel tas laidas ir reikalingas. Bet pirmiausia, "+" akumo-starterio laido kontaktas!

Senbuvis

Klube: narys

Parašė žinučių: 5156
2003-11-19 10:39 8 žinutė iš 17
gali but ir laida ir starteris ,o tu kai neuzsiveda pabandyk su kokiu nors raktu ar plaktuku lengvai suduot per starteri buna padeda jei uzsives tada starteris
teisingai, visiskai sutinku, bet jei dega krovimo lempute, tai gali buti ir generatoriaus trajilinimas. jei jis beveik nekrauna, tai ir uzsives ne visad. o gali buti ir uzvedimo spyneles trumpinimas - draugeliui taip ir buvo…