Nereikia gaudyt gazo…
M4 mechanika,smagus zaislai,bet mechanika pabosta,kad ir lyginant su belenkiek kartu vaziutu M6 aftamatu,man mechanas tam kartui pasiziast,paskui norisi normalios dezes (foto su zirklem mazinau,tai persistengiau)
Kiti perka dyzelius vos judancius ir tai tik mechanikos iesko
Vyriausio 435xi mechanika vadeliojau, tai tiek nepatiko, kad net review nerašiau Jei rimčiau, tai ok, bet kasdienai tai nafik.
nu jei vos su mechanika juda tai kur ten automata dar isjudins
Mechanika su galingu varikliu visai nieko. Bet patogiau AT visgi.
antru biegu tik ant 17 tevaziuoja
spydikas smagus, tik iki 330. Kur pas normalia masina koks 120 kmh, cia 180
Auris,M6 be keletos kw 400 ant stendo,nereikia ten tos mechanikos,kai protinga deze stovi,reikia tik “nedaug” nebijot ir moket vaziuot su tokiais kilovatais
Aš suprantu, kad AT geriau. Tiesiog mechanika neerzina taip su galingu varikliu, kai bet kuria pavara turi nemažai torko.
Auris-M6 deze,“truputi” necivilinis automatas
neperseniausiai irgi M4 mechanika pavairuot teko. Tai jo mechanika 275 ratai gale vargsta o siaip teko pripazint kad ta masina vaziuoja geriau nei kad as sugebu vairuot, ir vsio. Kas patiko tai kad vairo/vaziuokles/gazo pedalo jautrumus/kietumus gali atskirai reguliuot. Head up display irgi gerai. nepatiko kad trasoj vaziuojant vejo triuksmas gal kad stogas karboninis nzn bet uz tokius pinigus nesinori tiek triuksmo salone. Ai ir dar akis bade kad kaip ir pas naujus MB, kai variklis uzsyla rodykle vis tiek netiesiai stovi, kazkaip nx
Žinau žinau. Vis tiek MT man savitiškai patinka. Atsimenu E39 MT savo ir akis nei kiek nesutrūkčioja. Apskritai, to meto BMW mechanikos tokios įdomios buvo - ilga eiga iš svirties, bet jungėsi labai maloniai. Turint galvoje, kad tuo metu tendencija buvo perjungimus daryti kuo trumpesnės eigos.
nu M4 mechanika tai irgi tokia specifine bmw. Nu tipo “reik priprast”…yra mechaniku prie kuriu nereikt priprast tai nzn variklis dar patiko, nors ir priturbintas, bet stangtasi padaryt kiek imanoma panasesni pojuti i atmosferiko, ir visai neblogai pavyko - megsta aBsukas ir neissikvepia ties redlainu
manau automata minint reiketu jau atskirt, naujaji zf ir senuosius kybarginius būūbeemūū. troikei tai preciziskai gaikes mechanines metosi,aš vis dar pabusiu oldskūlinis
Auri imuniteta gi tipo stiprina