Nereikia gaudyt gazo....


Nereikia gaudyt gazo…

M4 mechanika,smagus zaislai,bet mechanika pabosta,kad ir lyginant su belenkiek kartu vaziutu M6 aftamatu,man mechanas tam kartui pasiziast,paskui norisi normalios dezes Šypsena(foto su zirklem mazinau,tai persistengiau)

Kiti perka dyzelius vos judancius ir tai tik mechanikos iesko Juokiasi Cha cha

Vyriausio 435xi mechanika vadeliojau, tai tiek nepatiko, kad net review nerašiau Cha chaJei rimčiau, tai ok, bet kasdienai tai nafik.

nu jei vos su mechanika juda tai kur ten automata dar isjudins Cha cha

Mechanika su galingu varikliu visai nieko. Bet patogiau AT visgi. Gerai

antru biegu tik ant 17 tevaziuoja Nekaltas

spydikas smagus, tik iki 330. Kur pas normalia masina koks 120 kmh, cia 180 Apsvaigęs

Auris,M6 be keletos kw 400 ant stendo,nereikia ten tos mechanikos,kai protinga deze stovi,reikia tik “nedaug” nebijot ir moket vaziuot su tokiais kilovatais Cha cha

Aš suprantu, kad AT geriau. Cha cha Tiesiog mechanika neerzina taip su galingu varikliu, kai bet kuria pavara turi nemažai torko. Cha cha

Auris-M6 deze,“truputi” necivilinis automatas Mirkt

neperseniausiai irgi M4 mechanika pavairuot teko. Tai jo mechanika Blogai 275 ratai gale vargsta Cha cha o siaip teko pripazint kad ta masina vaziuoja geriau nei kad as sugebu vairuot, ir vsio. Kas patiko tai kad vairo/vaziuokles/gazo pedalo jautrumus/kietumus gali atskirai reguliuot. Head up display irgi gerai. nepatiko kad trasoj vaziuojant vejo triuksmas Blogai gal kad stogas karboninis nzn bet uz tokius pinigus nesinori tiek triuksmo salone. Ai ir dar akis bade kad kaip ir pas naujus MB, kai variklis uzsyla rodykle vis tiek netiesiai stovi, kazkaip nx Cha cha

Žinau žinau. Cha cha Vis tiek MT man savitiškai patinka. Cha chaAtsimenu E39 MT savo ir akis nei kiek nesutrūkčioja. Cha cha Apskritai, to meto BMW mechanikos tokios įdomios buvo - ilga eiga iš svirties, bet jungėsi labai maloniai. Turint galvoje, kad tuo metu tendencija buvo perjungimus daryti kuo trumpesnės eigos.

nu M4 mechanika tai irgi tokia specifine bmw. Nu tipo “reik priprast”…yra mechaniku prie kuriu nereikt priprast tai nzn Cha cha variklis dar patiko, nors ir priturbintas, bet stangtasi padaryt kiek imanoma panasesni pojuti i atmosferiko, ir visai neblogai pavyko - megsta aBsukas ir neissikvepia ties redlainu Gerai

facebook.com/BMWSITE/videos/1088519494582408/ Cha cha

manau automata minint reiketu jau atskirt, naujaji zf ir senuosius kybarginius būūbeemūū. troikei tai preciziskai gaikes mechanines metosi,aš vis dar pabusiu oldskūlinis Taip

Auri Juokiasiimuniteta gi tipo stiprina Cha cha