ryt imesiu gabaleliu tos nesamones pravaziavau siaip neteip, vairas atsake, be rankinio neimanoma buvo issukti viename bandyme tai paskutiniame rate jau turejau 7k tu tasku vadinamu, ir ipiso i sona man, ir aplenke blogietis susibiesinau nerealiai siaip trasa zjbs su galiniais varomais, bet tas susikirtimas tai zudantis
o ar kas bandet astuoniukeje trasoje endurance pralekti? skylė 30 ratu, o ten gi trasa vienoje vietoje susikerta, tai avariju daugiau nei proto, masinos puse ratu nuvaziavus suejusios visos vos pavaziuoja. kazkoks debilizmas
mle net piktas ima, px viskas butu, galima pravaziuot tuos 30 ratu, bet kad tas kas pirmutinis vaziuoja, kaszkaip nepataiko ant to susikirtimo su kitom masinom, ir jau daba turi 17 sekundziu pliusa. buvau dasivijes, kai jis lenke vienu ratu visus, nes matyt valdymas ir jam susipises yra nuo avariju, ir neina lengvai aplenkti. o kiti vairuotojai po visa plenta duodasi atbulom ir visa kita. tikrai pataru bent pabandyt pravaziuot, juoko pilna
per mazi man tie bumbulai, kad pasvirimo kampa pagauciau - rezultate vaziuoju kaip girtas, nuo vienos sienos iki kitos LD
su rodyklem leki trumpais spustelejimais, arba palaikymu jei posukis astrus, jau nuo gran turismo sita sistema atkales ir manau nepamirsiu net iki gt5, jei ir po 5 metu iseis
DX paminėjau, nes su XP sėdžiu. Iš tikrųjų nežinau kiek ten DX10 NFSe ir ar apskritai yra, bet jei yra kokios detalės, tai man jų nerodys ir gal todėl greičiau veikia. Dėl mašinų užkrovimo, tai hardas tuo metu tyli (t.y. hardo indikatorius), kaip ir lenktynių pasikrovimo metu. Velnias žino kas ten vyksta
Ir čia vis dar išdidžiai vadinama next-gen? Nu aišku, čia ir kūrėjų kaltė, bet matyt ir sistema jau nepatraukiu visko ką nori į ją sukišt, ir isntaliuot tenka ir laukt kol pasikraus ilgai, ir kai kur su pristabdymais susitaikyti. Tiesa o kaip su šitais reikalais GT5? Ar viskas žaibiškai kraunasi?