Metų auto
Trumpai šįkart, tingiu plėstis dėl tokių automobilių Metų auto, 2,0 AWD AT su full options. Gal tik stoglangio nėra. Motoras – tas pats 2,0 atmosferikas, 160ag, kuris viršuj puse bieso važiuoja, ant M6 dar dar, su CX5 jau sunkiau tvarkosi, o ir dinamika 10,5s su daug garso. Dėžė – ta pati, zyzianti kai gazuoji. Toks vaizdas, kad jai jau ragai pareina, bet šiaip intuityvi. Pavarų perjungėjas veikia taip, lyg kažkur plastikai nelabai sklandžiai išlieti (kai stumdai tarp P<>D). Pakaba – ratai dideli – R19, bet važiuoja gana komfortiškai, niekas nesišneka, pakaba veikia gana solidžiai. Vietomis nori pašokinėti kaip ožiukas. Vietos kiekis neblogas, už savęs telpu komfortiškai. Elektronika ir visi gadget’ai – silpnokai. Šildomas vairas kaip buvo, taip ir toliau šildo tik ties 9 ir 3 valandomis, kitur šalta. Skydelyje sąnaudų rodyklė juda kaip ir pas BMW, tik ne tolygiai, o su peršokimais, lyg trūkčiotų Plastikai gana kokybiški, nesišnekantys, o ir interjero dizainas puse bieso. Sėdynės odinės, gal kiek prilaikymo būtų neprošal, nes vairuot ją visai smagu. Galinė kamera be jokios apsaugos, todėl tokiu oru naudos – 0. Prie veidrodėlio atvestas laidas tamsėjimui, kuris kolūkiškai apsuktas izoliacija ir labai gerai matomas. Mazda blyn. Muzika BOSE, bet pavadinčiau silpnoka. HUD šviečia “tolokai”, balta indikacija, tai esant saulei sunkokai matomas, o kelio ženklų indikacija per maža. Sumoje – koks pirkėjas, toks ir auto. Japoniškai prabangus, su silpnu motoru, kaina kiek supratau kiek mažiau nei 30k, bet tai vistiek nemažai. Nu nors dailus auto
quattre o kaip izoliacija? as su savo parvežta cx5 važiuoju, tai uzoliacija garso nekažką. aišku nelabai turiu su kuo kitu palyginti, bet tarkim jaučiu net blogesne už seat alteja.
- Pas tave amerika 2. Čia FL modelis 3. Puse bieso ta izoliacija, motoras kaukia,su viskuo kitu galima gyvent. Japonam kriterijai netaikomi
Sesers HRV piktybiškai net neimu pabandyti, kam tie nusivylimai?
kokios kainos tų CX5? kiek rafi priekio dalys jiems kainuoja? Nori čia vienas žmogus pirktis iš štatų, sakau gal neverta ir čia vietoj geriau tavo ledo pasiūlyt
Nepigūs daiktai kai nauji. HRV tai dar klase žemiau, ir grožio nerasta Šitas toks fully sukomplektuotas, tai galima važiuot be parkių.
Parnu.ch.a cia o ne auto
cia small ofroad
Tu žvengei suomi iš Dusterio. Blyn, anas tikrai offroade gali tolokai nuvažiuot jau vien dėl to, kad negaila RM - nu taip, ne visi gi su S/RS/AMG/M ir t.t. gali važinėt, yra ir paprastesnių žmonių
Robi, pre fl, lempos slovikai po 120, sparnas 80, bamperis 100, kapotas 100, radiatoriai po 80~ ir pan.
tai kad čia ne FL modelis, o tiesiog naujas ar ne? beje, o amerikos garso izoliacija tipo blogesne? na kad ir pvz bmw ar mb imant, eu vs jav? Ai beje, trampas ivedė visdelto plieno muitą iš es , europa grasina veiksmais atgal. Trampas pasakė, bus veiksmų atgal, mašinom iš eu bus muitas padidintas. Eu kaip loxai nurys skaudulį
Bliaaaaaa, kaip ji raudona gerai atrodo
Po botanikų tesdraivų kaip ir jau aišku, kad visos mašinos pasidaro gavno, išskyrus e90 ir golfwagena
sixeri, lonzeronai tiesinasi
Moto, oi,kad tai būtų tiesa neprisiruošiu apie e91 parašyt
quattre - aš žvengiau iš “klasės” mažasis visureigis… prikuria marketologai huiniu visokiu, bobos po to nuperka aukštesni civika ir vapalioja apie džipa miesto visureigis vapse…
quattre,jei reiktu,pats lakstyciau su sypsena,bet nu vistiek,minti supratai…
ta mazda px dar, paziurekit tojota koki uroda ch-r padare
autoplius.lt/skelbimai/audi-a5-3-0-l-kupe-coupe-2012-dyzelinas -6784039.htmlvisa pilnai perdazyta, keista lempa, televizoriu itrukes ir su met plokstele sukabintas, verta dar toki varianta galvot ar begt kuo toliau?
Rm Asmeniškai po tokio tiuningo nežiūrėčiau Suomi - tai čia gi tik klasifikatorius A to paskui ir sakysi paaukštintas civic