MB B180 BUves taxi
Sveiki, suprantu, kad jau beveik penktadienis ir nuotraukos turi but penktadienines bet reik jusu nuomoniu. Taigi, po 6m Cmax jau pabodo, po biski pradedu dairytis kitos auto ir vienas i akis krentanciu modeliu MB B klase (W246) 2013-2015m. Sitas kaip suprantu populiarus tarp Taxu Europoje, tad rinkoje yra nemazai pigesniu variantu su didelia rida, ar buvusio taxo reik vengt kryzium ar Siuolaikiniam dyzeliniam mersui ~250k km per ~3m ne riba? Populiariausias 1,5CDI 80kw variklis lyg ir is Renault, koks jo resursas ir kokios problemos gali iskilti ties 250k km?? Tas pats klausimas apie 7 begiu DCT automata. Gatvej vazinejant su tokia spalva labai pasmerktu? Per 6m nuvaziavau 100k, tai Dyzelio man kaip ir nereik, bet kad benzu nelabai koks pasirinkimas. ps. tekstas paruostas.
Vienas klientas turi, tai nustebino erdve viduje. Apie technine puse nieko nzn
Pasak buros vien tokia spalva garantuoja 2 000 000 be kaladeliu keitimo…nekalbant apie smagracius ir termostatus… P.s. tikrai tiki kad va tau tai tikrai pasiseks ?
va tau tai tikrai pasiseks
Žoliapjovės motoras po 250k dar ilgai ilgai laikys? Skamba kaip pasaka prieš miegą tokia perkant manau tiek motorą tiek deze reiks netolimoje ateityje tvarkyt. Ne geriau normalios spalvos ir bent iki 150k ridos iskart imt? Nebus ta pati matematika?
kokie pinigai mazdaug uz taxa? komplektacija, metai? siaip sitie mb motorai koviniai.
su normaliais ratais - all good. DCT, dyzelis, taxi…nžn, nžn…
dct ir taxas skamba kaip potencialiai probleminis derinys, dct ir rida apie 100-150 neturetu buti kazko blogo… zodziu, nepirk dramblio
Neišeitų apgaut savęs, kad viskas ok su tuo taxu važinėt.
kaina ~10k uz panasia kaina aisku ir daugiau yra ka rinktis, bet sito geri metai ir gera komplektacija, bet aisku didele rida… As gi nesakau, kad nesitikiu vazinet dar 100k be investiciju, tiesiog idomu ko konkreciau galima butu tiketis?suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255963362&damageUnr epaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.ma keId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=5&maxPrice=12000&minFirstReg istrationDate=2013-01-01&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=sear chNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
bl net bėgių rankenos nėra
apie 11k-12k galima jau imt su mazesne rida ne kaulo spalvos
p.s. skelbime blizgantis dermantinas
Cia jau visas salonas pakeistas? nes nu nesitiki kad per tiek km jis dar taip blizgetu, ypac jei taksavo
taksams spec “oda” eina, ji ir po 500k.km atrodo
jis neturi blizget. oda matine beveik turi but. cia plastmase, o ne oda. kuo daugiau km tuoj labiau blizga.
nors ne taip pasakiau. ne vien km, o brudas nesvarus savininkas dar duoda
Nesu kaip ir davatka koks, bet tacą jamt buvusį man tas pats kas su stotine kkše ženytis- bl kiek toj mašinoj žmogų sędėję, bezdėję ir pan
tas tai krovininiu, tai taksu prisiperka