Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers, Magic Duels
Po mėnesio išleido patchą 600 MB ir ten tik 4 pataisymai kaip vienos ar kitos kortos veikia. Nieko dėl nulūžtančio žaidimo. O kai kas išvis negali jo paleist (juodas ekranas). Nieko dėl questų (kurie veikia tik jei kaladė sukurta su buku deck wizardu). Vis dar nėra jokio chato.
Na aišku dalis achievementų susiję su expansionu Ir kelios kaladės rodomos, bet su užraktu Anksčiau žaidime nerodė kaladžių iš expansionų. Nebent čia šiaip užrakintos ir su laiku atsirakins
Kas nepatinka. Kad praeitoj versijoj dauguma kaladžių gavo vienodus artefaktus, kurie leisdavo pigiau užkeikimus daryt. Visi vienodi, tik skirtingų spalvų pagal kalades. Šiame vėlgi visi gavo po artefaktą, kuris duoda +1 gyvybę. Na gal čia bando tokias tematiškas visas kalades daryt, bet atrodo lėkštai, kai visos kaladės turi panašius artefaktus. Toks gyvybes duodantis labiau tiktų žalioms ar baltoms kaladėms. Aišku kitos visos kortos skirtingos, tai čia smulkmena.
as lyg su vampyrais losiau, nes patiko tas life regen ar kazkas tokio
Lošiu. Kai tankai užknisa, tai praktiškai tik šitą ir žaidžiu. Kitam nėra upo ar laiko… Atrakinau po save nulūžimo visas kalades ir kortas 2012 versijoj, neseniai tą patį padariau ir senoj versijoj. O Dabar multiplayer pažaidžiu. Two Headed Giant (2 vs 2) Tik kažkaip sunku dabar surast 4 žmones online ir kad nestabdytų niekam (gal Euro 2012 prisidėjo, kad žmonių sumažėjo, arba lobby bugovas). Kai neina šito, tai tada tiesiog duelį 1 vs 1 žaidžiu.
Vakar pasitaikė vienas užsispyręs, 3 kartus laimėjau, o jis vis neišeina, sako dar vieną Tada pasirinkau pačią silpniausią kaladę ir tada jam pasisekė, nors pradžioj galvojau vėl laimėsiu Matėsi, kad dar žalias turbūt, nes kaladės visos po 80 ar pan. kortų, kai patyrę apmažina iki 50-60, kad didesnės tikimybės būtų gauti reikiamas kortas. Pats tik neseniai visas apsivaliau maždaug pagal man tinkančias taktikas. Bet irgi būna ir 70
Jei su kompu sunku, tai galima lygį mažint, kad jis nečytintų juodai. Va Škotas paėmė zombių kaladę iš DLC ir jam su ja sekėsi geriau, nes ji tokia biškį OP.
a tu losi dar sita zaidima ar tik seip teima prilaikai kad nenukristu i dugna? nes as kelis kartus bandziau pries kompa losti, bet sakyciau net is pradziu gan sunku yra…gal sakau mano loginis mastymas neisvystytas
Iš vieno review
[quote]Finally, I played a little Planechase. I have to admit I know very little about it in paper but quickly learned without reading the tutorial how it worked (I’m a man, I need no instructions!). Each player chooses their deck and a planes deck is placed at the center of the table with a pretty blue die. Each turn a player can roll the die once for free, twice for one mana, three times for two additional mana, etc, etc. The reason you do this is because each plane has benefits for certain types of players. One plane may give creatures a +1/+1 counter when it does combat damage with the special ability (used when a symbol is rolled on the planes die) that allows all the roller’s creatures to do one damage to a player. If I’m playing blue control, as soon as my turn comes up, since I don’t play many creatures, and Garruk is over there with an army, I’ll spend all the mana I can to get off that plane. This is done by rolling a different symbol on the die which then discards the current plane and brings up a new one. The active player does what the plane says and continues their turn. Additional cards are in the deck which can cause havok then get discarded. One worked as a Wrath of God, destroying all creatures in play. The four player game played quick, fun and silly, and I can’t wait to get online with some friends and laugh the night away with some of the crazy things that can happen.
[/quote]
Kaip supratau tą Planechase modą, tai ištraukiama korta (Plane) kuri turi tam tikras savybes ir įtakoja žaidimo eiga. Žaidėjas gi gali rident kauliuką (už papildomus ridenimus mokant mana) ir keist tą kortą, jei jam ji nepalanki.
http://cdn.ripten.com/wp-content/uploads/2012/06/E32012MtG2013Duels08.
jpg
Šian su Škotu palošėm kartu. Two Headed Giant režimą. Aš jo net nebandęs niekad. Pasirodo labai smagu, kai matai kolegos ranką ir gali patart ar planuot kartu ėjimą, ir gali ginti jį nuo puolimo. Taip pat ir gyvybės yra apjungtos. Kelis kart gavom, bet kelis kart ir laimėjom (vieną dėl priešo dc). Reikės kada pakartot Bet kartais jau iškart matosi, kad bus pralaimėjimas, kai naudoja kokią stipresnę kaladę ir sekasi su kortom. Kiora yra OP Kai per kelis ėjimus pripumpuoja 10 žemių ir ištraukia kokį Ulamogą ar Kozileką 10/10 ar virš ir dar su annihilation savybe, kai naikina tavo kortas puolant…
P.S. patiko momentas, kai priešas gaudavo -1 gyvybę už traukiamas kortas (mano ench toks užmestas), o vienas iš jų summonino gyvį, kuris traukdavo kortas po mūsų sužaisto spello. Aišku, kad jie taip daug gyvybių prarasdavo, tai kitas žaidėjo nudėjo tą summoną
Zombius atrakinau. Šian pradėjau su March to war lošt ir prasikeikiau, nes labai sunku su šia kalade žaist. Bet kai pasiseka, tai pasiseka
http://www.part.lt/img/85947621f7651d111587d15c81f75c28849.jpg
čia tas karys, kuris gauna +1/+1 kai gauni gyvybes. 41/41 O ir pats gyvybių nemažai sukaupiau Viskas dėka tu dviejų 1/1 iš dešinės, kurios duoda +1 gyvybę už naują karį lauke (abiejuose pusėse). O karių aš turiu nemažai Taip pat ant vieno jų kario užmečiau spellą, kuris duoda +1 gyvybę kas ėjimą. Kai pribaigiau, gavosi -65
muziqaz čia vienos angelo kortos buvo paveikslą įkėlęs. Šita irgi nieko http://www.cartamagicastore.com/images/MTG_COMM/basandra-herald-seraph
-oversized.jpg Basandra, Battle Seraph. Niekas negali spellų žaist, kai ji kovos lauke Angelai dažnai pasižymi panašiom savybėm. Senam žaidime vienas buvo, tai žaidėjas negali pralaimėt (o gal ir laimėt) kol ji turi lauke
Šian su zombiais laimėjau ir padariau -48 žalos. Kadaise senam žaidime tiek pat padariau ir gavau Overkill achievementą (kai tavo kariai turi virš 75 atakos). Galėtų žaidime būti daugiau visokių achievementų. Būtų stimulas daugiau žaist. Dabar dažnai surenki daug karių pabaigoj, o priešas nieko neturi, tai kažkaip veltui gaunasi. Būtų koks pasiekimas - 10 kartų nudėt priešą, kad jam būtų -20 ar pan. Ar kad pats liktum tik su 1 gyvybe, ar savo gyvybes pripumpuot iki 40 ar pan. Kai kurie leidėjai supranta tai, ypač su gera Steam sistema su pasiekimais. Memoir Online vos ne su kiekvienu atnaujinimų vis naujų prideda. O kai kurie kūrėjai tik dėl paukščiuko prideda kelis beverčius achievementus, kurie yra tik kaip checkpointai žaidime (laimėk su tuo, laimėk su anuo).
panasu kad isitraukes esi i sita geima, kazi ar gyvas geimas tiek pat kabina