LiFePO4
8,5Ah, 12V… Dar viena foto: imgur.com/u6Kb9.jpgIr čia video, kaip prie -17°C užvedinėjom 1,7 litro benziną:youtube.com/watch?v=BVMR-_mYfu0
Reiktų tokio… Kaina bus baisi…
Deja taip, kaina kaip dviejų maximinių švininių. Bet jei atsirastų norintis - tegu kreipiasi, susitarsim.
o kip 2.0 dyzelis kuris jau padrožtas ir reikia pasukt 15s ?
Patiko,kad abu laidai raudoni Koks pakrovejas jam? A, radau kitoj foto - 20A. Kiek laiko realiai krauna? Papildomo akumo “-” laida rekomenduoja jungt prie variklio, o ne akumo gnybto.
Na laidai tai tokie, kokius radau stalčiuj. Tokios kvadratūros (20 kvadratų) kitokių neturėjau. Akumuliatorių talpa 10Ah, galima krauti iki 4C srove, t.y. greičiausias leidžiamas krovimas - 15 min. Manau pakrautų ir per 7min, bet tai neigiamai atsilieptų tarnavimo laikui. Gali krauti ir 5A srove - akumui bus tik geriau. Aišku tai užtruks dvi valandas. Įkroviklis toks kaip matai antroj foto arba švino akumų įkroviklis (automobilinis), bet tai visiškai nėra būtinybė. Šitas daiktas laisvai įsikrauna nuo užvesto variklio (man po užvedimo jis pilnai įsikrovė per 1min). Manau iš vis galima būtų jį prisukt lygiagrečiai automobilio akumui ir važinėt taip… O šiaip tai įkrovus ir palikus, manau po metų prarastų vos kelis procentus įkrovos. Deuteri, dėl dyzelio nežinau. Įtariu šitas daiktas jo nepasuks, nebent automobilio akume dar kažkiek smarvės likę ir sujungus lygiagrečiai gautųsi “pastiprinimas”. Šitos prikūrkės privalumas, lyginant su švinu - laiko pastovią srovę tol kol išsikrauna, o tada jau staigiai krenta įtampa.
tai kaip cia taip? greiciausias krovimas 15min, o pas tave isikrove per 1min? ir jei palikus ji kabot prie akumo ar nebutu taip, kad jis po keliu dienu padarytu kazkokia didele bauda ten po kapotu?
tu toki daikta siulyk sportininkam, anie perka spec. lengvus, mazus akumus, kad svorio uztaupyt…
69+: Užvedant akumuliatorius nebuvo pilnai iškrautas. Tebuvo išnaudota vos keli procentai jo talpos, sakykim sukaupta energija nukrito iki 95%. Tai tuos 5% vėl įkrauti užtruko vos minutę.
lydekai dėl prijugimo būdo. Prisiskaitei “specialistų” postringavimo laikraščiuose ir per TV ir dabar ta kreiva “išmintimi” daliniesi ? O neatrodo tau, kad esama geresnių specialistų nei minėti laikraštiniai neva konsultantai ?
Daiktas gražus, bet tokiem atvejam, kaip video bevertis: 1) tvarkinga auto užsives ir taip 2) netvarkinga, jei dar žiema, jei dar akumas gatavas, suksi ir vistiek neužsives, pora papildomų sekundžių nieko nebepakeis 3) Kaina, geriau už tuos litus nusipirkt gerą akumuliatorių kuris tikrai sugebės ilgai sukti ir susitvarkyti varikli, kad užsivestu normaliai 4) Tad daiktas gražus, bet automobilisto gyvenimę prasmės neturi.
nu yr pas ji 2 pliusai… 1.kad lengvas 2.kad greit pasikrauna…
Pliusų kur kas daugiau.
jei nesunku prasom pavardint. kalba beje eina apie panaudojima
uztat matau dideli minusa sito daikto… kaina…
Na suks tai ne kelias sekundes, o minimum 6 minutes. Per 6 minutes sukimo manau tikrai daug nesikūrimo bėdų spėtum išspręsti.
Elektronikui dėl prijugimo būdo. Nesuprantu ko cia piktinies. Man reik suprast kad specialistai tik cia forume ir tik vienas asmuo? Tokia jungimo rekomendacija irasyta kad ir ford naudotojo knygelej Tokio jungimo akivaizdi nauda yra jei masinos akumo mases laidas/kontaktas prastas.
kiek teko matyt absoliuciai visu gamintoju vartotojo instrukcijose yra rekomenduojama jungti papildomo akumo minusa uzvedimo metu tiesiai prie variklio korpuso
bet gali but, kad ne specai dirba ten, o apsisaukeliai…