kokios nuomonės apie MAZDA 323F nuo 94m. 2l. 6cyl. doch??

kokios nuomonės apie MAZDA 323F nuo 94m. 2l. 6cyl. doch?? Šypsena

reikia atsiliepimu apie sitoki aparata (astina)…gal kas turit toki? tai papasakokit apie savo zaisliukus…
Sitas daiktas gerai traukti turi, tik vat sesi cilindrai tai biski uzvalgyt turetu…kaip yra?

istikruju tai pirma karta apie toki isgirdau Nekaltas

ApakęsLabas

Labas

na as norejau toki pirkt, bet pasiziurejus netgi gamintojo nurodomas kuro sanaudas (virs 11 l mieste) ir daugely atsiliepimu (nelabai i 14 zmones isipaiso) praejo noras Cha cha

Nu kiek as girdejau tai tikrai isiaiso, net iki 10 buna

na kad isipaishyti i 10l variklis ir visi kiti irenginiai(liambda, zvakiu laidai ir t.t.) turi buti idealiame stovyje Taip
bet pats apgalvok ar su tokia mashina galima ramiai vaziuoti ?Cha chaLabas

Ir kiek toks dziaugsmas kainuoja? Nekaltas

O mūsų kaime vyrauja nuomonės kad VISOS mazdos "neina" Cha cha apart žinoma rotoriniu RX-ų ir raliniu GT-R omologaciju Juokiasi

p.s. joke

DragonFist, blin antra menesi ta v6 kamantineji…

na as nesuprantu kodel visi sako kad jos "neina" teko pacem turet ir vazineti su ne viena, 1.8 karbas tikrai neina, 2.0 DOHC ir 2.2 litro tai tikrai galiu pasakyt kad visai normaliai ir dar ekonomiska Liežuvis

cia kalbam apie naujesnes mazdas su naujesniais varikliais, o cia 2,2 litro aparatu kazkaip nepastebejau

as turejau galvoje 626 nuo 1987. ape kitas negaliu pasakyt neteko susidurt, tik man vis tiek idomu kodel liaudis sako kad jos nivalina Tūsas

kai ruosies pirkt brangu daikta, tai reikia isiklausinet visus uz ir pries… ir vis naujesniu nuomoniu atsiranda…o kai dar sunku apsisprest ar tikrai sito daikto noriu (nes dar ir prelude galvoje sukasi), tai tokie argumentai labai padeda Šypsena

nu tai gali is kart ant preliudo persokti… nes cia kaip ir ner ka lygint…

mane domina ju abieju techninines charakteristikos ir jas turinciu zmoniu nuomones, o lygint yra ka, nes preliudas 2l. tikrai atsilieka nuo efkes pagal daugeli charakteristiniu savybiu…taigi…

Na, leisiu, sau kiek langvabūdiškai išsireikšti, bet draguose dar nemačiau kad MX-3 būtų laimėjęs (o reiškia - "nivalit&quotMirkt Juokiasi nors MX-6 visai linksmai eina (beveik "valit&quotMirkt Juokiasi
Ir dar OT klausimas: kas buvo užeje Mazdos motoristams (jei ten jų buvo motorai) kad sugebėjo padaryti 1,8 ir 2 litrų V6 variklius?? absurdas gi Cha cha
Ir temos autoriui patarčiau pasistengt apsieiti be madingos "V6" simbolių kombinacijos, variklis bus tik kaprizingesnis ir greičiau suges (intuicija šnibžda) Laimingas

tai kad tuo metu ne vien mazda gamin0 mazalitrazes v6… na gal 1.8 ir buwo isskirtinumas, bet du litrus V6 tai ir mitsubishi ir alfos turejo…

DragonFist, lyginam galingeusia astina su silpneusiu preliudu? tuomet taip… mazda - valit, bet preliudu yra smagesniu…

p.s. primink prasau priezastis, del ko apsistojai ties astina? o gal vis del to fairlady(300ZX)?

Taip tas nissanas man patiko ir patinka (300ZX), taciau juk tokios masinos bet kam nenusipirkt, pirmaisuia kaina gerokai virs 6000K, visu antra benzo sanaudos ne kiekvieno kisenei, o beto jei sugestu tox aparatas tai ir buta parduot galima kad ji sutaisyt.
O efke man patinka tuo, kad ji kompaktiska, pakankamai galinga lyginanatsu kitom panasios klases masinytem, dar mane labai veza ju dizainas ir durys be remo, beje man pliusas dar ir tai kad ji kaip ir sportine galima sakyt, o durys visgi 4, tai reiskia ir gale vietos pakankamai, ir chebrytes isisodint gali…vat, o preliudas taip pat grazus tik jis jau grynai sportinis, kietas labai beto gale isest kaip ir laaaabai problematiska, tik vat grazus daiktas yra ir kazkuo traukia jis…
vat todel ir metausi tarp situ masiniciu
(p.s. kazkada ir apie xedosa galvojau, bet kai pamaciau kiek kainuoja jo posukis ir faros, jau nekalbant apie kitas dalis, tai baiges greit noras Šypsena )