Kodel sunkiai jungiasi pavaros?

Kodel sunkiai jungiasi pavaros?

greiciu dezej tepalo yra…

Pas mane kazkada 1 pavara sunkiai jungdavosi.
Rezultatas-Sankabos diskelis

Au skaitot taisykles forumo/?
Nes jeigu tai golf arba jetta pirmas begis salygine liga
Ar visi begiai?
Taigi kokia masina keliabege?

Nu nesakyk, jau 2 jetta turiu ir visi begiai, jungiasi lengvaiTaip
Nesvarbu, kad kiekvienai jettai po dežę pakeičiauCha chaCha cha

Va tuo paciu, norejau as Jusu paklausti, kad nereiktu uzvedineti naujos temos ir netersti man forumo su savo nesamonem Cha cha norejau paklausti cia Mirkt Siandien visa diena daviausi su savo BMW prasukau 150-180km mieste, vazinejau tai sen, tai ten, na ir kaip suprantama saibos tai vis 1-2, vel sankryza, vel 1-2, na po to 3 is 3 jau ir i 5 Šypsena Bet po to vel sankryza ir vel 1-2 na ir t.t. ir t.t.Ir po to i pavakare pastebejau, kad kai yra pavaru dezes svirtis ji taip svelniai ikaitusi, na jauciasi kad pavaru deze silta, na nezinau kad karsta gal pavadinti negaleciau, bet per ta metaline svirti tai jauciasi, kad ji tikrai silta.Na ir norejau paklausti ar pas BMW 325i (1993m) taip ir turi buti?Nes pas Japona lyg tos silmos neuzciuopdavau, o gal ir demesio nekreipdavau, bet pas Japonus ir ta pati svirtis zymiai ilgesne budavo ir apalami visa greiciu deze zemiau, o pas BMW mano manymu tikrai auksciau ji yra.
Na ir priburiau cia as Juokiasi Cha cha Bet tik va norejau paklausti, ar tai nieko baisaus, ar taip ir turi buti?Nes matot masina nauja, dar su ja gerai elgtis nemoku ir del kiekvieno pastebeto keisto dalyko iskarto persigandu Baisu Pavargęs Nežinau

Nera cia ko baidytis, ji ir turejo ikaisti, jei visa diena saibinaiTaip
Dziaukis, kad neparaudonavoCha chaCha cha
Pas visas kaista, tik skirtingaiKietas

Aciu Dievui nuraminai mane Girtas Nes sakau atvirai tikrai persigandau, nes ka as zinau, blemba ziuriu ikaitusi, na taip ranka padejusi ant tu plasmasiu kur virs greiciu dezes eina, na ant tos kur langams el.atsidaryti knopkes ir t.t. ziuriu ganetinai siltoka tokia, tai blemba ir persigandau Baisu Galvoju negana, kad ji man sutrukcioja, lyg toks vaizdas, kad kuro nera, o bakas beveik pilnas Baisu tai betruko cia man dar kad su greiciu deze kazkas blogai butu Pavargęs
Na o cia mane visi isjuoke, kad reik ispradziu pasikeisti oro, kuro, bei tapalu filtrus, bei pacius tepalus, na ka as zinau Nežinau Kai anksciau nesusidures su tokiom problemom, tai ir dedu i bata Pavargęs Gal kai kam tai atrodo juokinga, bet juk visi buvom naujokai sitoj srity Drovus

Kaista tiek pas japonus tiek tavo BMW tik pas tave greiciu deze stovi isilgai ir yra jos galas prie pat riciago o pas daugeli japonu tai skersai ir toli nuo riciago ir nepersiduoda ta siluma tiek per ilgesnius metalus labaiu speja atausti.

problemos su sankaba Taip aishku bent jau automoblio marke galetum parashyti

Na va ta ir norejau suzinoti Drovus Nes sakau cia pas Vokiecius beveik viskas kitaip negu pas Japonus, uz tai ir keista, kad cia kaista, o Japone lyg nekaito, kad cia galas varomas, o japone priekis, kad cia keiciant antifriza reik nuorinti, o japone ne ir t.t. ir t.t.Uz tai ir kai koks nesusipratimas iskart i bata dedu Pavargęs kaip jau minejau Cha cha

mdaaa… sankaba…

masina - Renault Megane Scenic `97m.

O konkreciau kas galetu buti? Diskas?

Pas mano teva audi 100 ir gi labai labai sunkiai jungiasi pirma ir antra pavaros, toliau viskas normaliai, tai ir gi kalta sankaba?

Na ne specialistas, bet gali buti sankabos diskas (kas gana nemazai kainuoja) arba sankabos stumoklis parejes.
Jei visi begiai durniu volioja tada tikriasiai sankabos diskas Liūdnas

Kam iškart sankaba???, gal variklį keičiam. Pirma reiktų pažiūrėt kaip pavarų svirties traukės gal tik pareguliuot užteks, o po to jau toliau

Vat pazystamui uzteko svirtis pareguliuot - kaip ranka nueme…
O ir paciam nekenktu, tai gal kas tiksliau paaiskintu, kaip reguliuot?..
Labas