Klausimelis Fordu savininkams

Klausimelis Fordu savininkams

Turiu problemele mano sieros temperatros rodikle niekada nepakila iki normos termostata ir termo davikli pakeiciau y salona karsta veja pucia . Idomu ar cia dacikas grybauja ar taip fordai ir niekada nepasila. Jei dacikas streikuoja bijau kad vasara man neperkaistu variklis. Gal ir jus su temperaturos daciku turejot problemu? Kietas

Pas mane pakyla iki normal pradzios,o poto ilgaiu pavazinejus ir iki vidurio.turejau problema,kelis kartus keiciau ausinimo skysti,3termostatus,dabartinis tikrai veikia,patikrintas.Beje cia kai kuriu fordu liga.Pas mane temperaturai pakilus netoli raudono suveikia ventiliatorius,bet tasolas neuzviria,tai gal ir laiku sudirba.
Siaip manau vasara pasikeist davikli dl visa ko,gal pades.
O kaikas sako,kad cia yra normalu,kad tiek rodo.Paziuresim kaip bus vasara.
As irgi labai nerimavau ardziau viska kelis kartus,kalbejau apie tai su kitu zmogum (nikas:stazas) pas ji eskorte irgi tokios bedos,o poto kazkaip nekreipiu demesio,nes zinau,kad termostatas tikrai veikia,silta ora pucia ir ok.

O negali pati rodikliuke strikti, nes pakila iki pirmos baltos padalos puses ir sustoja nepriklausomai ar stovi kamsti ar vaziuoji .

O pas tave nei kamstyje daugiau nepakyla?
O termostatas tikrai gerai veikia?

pas mane eskorte buvo taip: vaziuojant ilgai ir greitai ir karstu oru, rodykle gresmingai artedavo prie raudonos, tada turedavau suletinti ir pavaziuoti leciau (arba tiksliau, su mazesniu apkrovimu), tada rodykle nusileisdavo truputi. bet pas mane buvo parejes radiatorius, nes puse serdies buvo isbyreje. propeleris isijungdavo laiku, i salona silta ora pute. radiatoriu pakeiciau, nes uzkniso taip balansuot tarp norm ir raudono. dabar rodykle pakyla iki norm pradzios, kiek laiko pabuna, o jei vis dar vaziuoji (greitai) arba triniesi mieste, tai pakyla iki norm vidurio. vaziuojant dideliu greiciu kartais pakyla vos vos virs norm vidurio. tai tiek

Pas mane irgi pakyla iki norm pradzios ir mazdaug taip laikosi,o poto po biski pasiekia norm viduri jei mieste pavazineji.Siaip jei kamstyje stoviu tai ir iki raudono kyla,bet suveikia ventiliatorius.Tiesa pas mane dabar kardono truputi ikista kad greiciau ikaistu tai ziuresiu kaip bus kai ji ismesiu.Nors siaip jis tik dali radiatoriaus uzdengia

Bet jeigu termostatas butu parejas, tai kamsti vistiek temperatura pakiltu, o cia pakila iki pirmos baltos padalos puses ir stovi kaip ibestas nepriklausomai nuo vaziavimo salygu ar lauko temperaturos, beja kaip minejau termostatas ir termo daviklis nauji.

Man sierroj tai buvo taip: pakyla temperaturos rodykle iki darbines, o tada jau ant nulio beveik nukrenta. tai kai vasara uzvire skystis, tai pasikeiciau davikli.
Tai pastebejau, kad dabar temperatura daug leciau kyla. Ir iki darbines kol pakils, tai reik gera pusvalandi Vilniaus kamshciuose pasitrint. Ir visai nesenai nustaciau, kad mano termostatas neveikia. tai gal todel ir pasakas rodo. bet teisingai! Ish pradziu pamazu kyla o paskuj jau greiciau

Pas tave gali but netvarkoj ventiliatoriaus termomova. Turbut variklis visa laika ventiliatoriu suka. Tai kai atsidaro termostatas ir pradeda H2O cirkuliuot pro radiatoriu, tai jis visa laika ir aushina varikli - uz tat ir temperatura zema! Taip

Matai naujas termostatas nieko nereiskiaMirkt
Sau pirkau 3:motorad 15lt,vernet 20lt,orig.motorcraft 35lt(ar 50lt nepamenu).Poto visus tikrinau ir pasirode,kad normliai veikia tik vienas uz 20lt!Šypsena kiti pilnai neuzsidaro…

Pas mane ant Sierros, kai buvo senas daviklis, su kuriu nusipirkau, tai kai variklis normaliai ikaites, rodykle budavo pakilusi tik tredzdaliu, kai pakildavo per du trecdalius, isijungdavo ventiliatorius. Po dvieju metu vazinejimo jis numire, bet mirdamas jis man pora syk gerai isgasdimo.
Vaziuojan autostrada temp. rodykle pakilo i pati virsu i raudona zona. Sustojau atsidariau variklio dangti, o po juo viskas tvarkoje, niekas neverda.
Pakeitus nauju, tai dabar temperaturos parodymai atrodo sekanciai: kaip variklio temp. normali rodykle per viduri, pakilus iki raudonos pradeda isijungineti ventiliatorius.
Taigi man atrodo dejus kita davikli, parodymai gali buti pasislinke i viena ar iki ta puse. Vien zo jei kamstyje ausinimo skystis neuzverda, o ziema vazinejant masinoje pakankamai silta, ne ieskok nuotykiu. Stebeti reikia, bet kaitalioti daviklius ir termostatus, tai gali tik prisizaisti.

Fordo niekada neperkaitinsiTaipIs praktikos zinau.

Turėjau sierą, dabar escortą ir abiejų temperatūras rodė/o logiškai. Taip, kad ardyk, žiūrėk. Nebūdingas atvejis.

Deja. Tevo skorpas perkaito, susilankste galva Liūdnas

mano sieros motoro (2.0 dochas) temperatura irgi pakyla tik iki pirmo trecdalio,na jei stovi kamstyje per karscius tai truputi auksciau.
Net kazkaip neramu (kad neperkaistu motoras), nes ventiliatoariai kuriu yra net du ne karto per 2 metus nebuvo isijunge.(patikrinti, pajungus tiesiai ne per davikli - sukasi).Buvo mintis isirengti termometra, kad pamatuoti tikra temp., bet nerades kur imontuoti nurimau. Klausimas kokiai tempperaturai turi buti termostatas - 92, 95, 97 C laipsniai. Ir idomu ar zemesne motoro temperatura daug atsiliepia ekonomiskumui.???