Katalizatorius! Audi AG, 2.6 ar 2.8???

Katalizatorius! Audi AG, 2.6 ar 2.8???

shalinti katalizatoriu neverta nes “AWD” (toks nicas) patirtis rodo kad pakeitus katalizatoriu trauka tik pagerejo. del filtro irgi manau daug AG nedadetu nebent ausiai malonaus garso. ish mano puses butu patarimas paprastas pradzioj pasitikrink viska: zvakes laidus daviklius filtrus ar jie visi tvarkingi, o jei tada jau galios neuztenka galvok apie variklio, ishmetimo sistemos tuninga Labas

priesh perkant mashina reikia galvot…nx pirkt 2,8 jei vaziuojant ja truksta galios…ieskais Skes ir jei ko truksta ieskais RSkes…o jei ir to truksta darykis ka nors… pigiausias ir optimaliausias variants Šypsena

Jei uzsiimt tai viska oro paemima ismetima gal i prie kompo reiktu lyst kad efektas butu. O vietoi katalyziku rezikus deti nes pazystamas vietoi ju vamzdzius sudejo (auto audi S 6) tai garsas nekoks buvo.

tu del katalizatoriu kreipkis i AWD jis tau tiksliau viska paporins Labas

Nu ir ka patare?

A dar tiesa, kiek tavo 2,8 ryja? Mieste ir kaime, ziema ir vasara? Aciu

bmwe reiks kondisina isjunginet “draginant” Šypsena

Jeigu katalizatorius dar nera visai uzsikimshes , shalinti jo nereikia (ypac , jei yra 2 lygiagretus). Nebent ideti kitus kataliatorius. 80% tikimybe, kad juos ishenus ir idejus vamzdzius arba “rezonatorius” trauka tik pabloges. Taip pat galima keisti visa ishmetimo sistema… Kelios (tik kelios!) AG prisides pakeitus isketimo sistema ir idejus kita “sportini” oro filtra. Tie abu patobulinimai atskirai neturi prasmes. Ko gero pigiausia nusipirkti kita , galingesne auto… O jei nori gyventi su ta audine - pritariu “sujungims” - patikrink L-zonda , oro srauto matuokle, slegi kuro sistemoj,temperaturos matuokle ir tt. Tikrink ne tai ar jie veikia , bet kaip jie veikia…

bet tai pala…kondiske isjungus gi nedasides tie 10Ag, as kiek suprantu jei jau yra kondiske, tai ar ji ijungta ar isjungta, vienodai tu 10Ag neber ŠypsenaAnokia cia beda…kondyske yr gerai Šypsena

na su ijungta kondiske motorui sunkiau suktis tik kiek AG tas lemia nezinau… siaip kuo galingesnis motoras tuo maziau kondiske itakoja…

freono siurbli reiktu atjungti, nes jei tik su knopke ishjungsi, tai daug tas neduos Šypsena

Na isemus katalizatorius padidetu trauka bet kiek girdejau biski ziedus sodina bet px nedaug tai ilgai laikys

Na kiek ash zinau, tai kai kondicionierius neijungtas, tai dirzelis suka tik skriemuli (ne kompresoriu), o ijungus kondicionieriu sankaba sukabina skriemuli su kompresorium, tada ir gauna variklis papildoma apkrova. sade

Taipir labai jauciasi, tik knopke nuspaudi - iskart sunkiau valina

Nu kai as yjungiu savo kondika tai apsukos siek tiek nukrenta ir jaucias kai prigesina matora Šypsena

as ryt ir varau operuoti katalyzo,gal kas zino kaip ir kur galima patikrinti kataliza ar jis geras,jo nenuemus ?

Kietaspagal tex literatura ijungta kondishke passisavina 10 proc.variklio galios Liūdnas Taip

Gal nori pasakyti kad … poršui,“kondiškei” sukti tenka, 32Ag??? Apakęs Cha chaP.s-Kokioj “literatūroj” tai radai ??? Mirkt

na faktas tame, kad kondishke AG tikrai ima…1 dalykas, del traukos, 2 dalykas del padidejusio kuro sunaudojimo. tik kiek butent kiek tas itakoja variklio galiai nznau…Bet suzinot butu labai gerai Šypsenakas del katalizo…mano nuomone, jei jis funkcionuoja geriau prie jo nagu nekisht…man aktualus Nm yra prie zhemu apsuku, tad ash ju prarast nenoriu, o ir ekonomijai tai atsilieps… +idomu kaip galima patirkint katalizo funkcionavima…t.y. jis uzhsikimshes ar ne…nes ish principo, manau geriau butu pasikeist ji i nauja, nei mest visishkai lauk…