nu ka galiu pasakyti
cai kaip kam
del to dalyko gincytis beprasmiska
juk vienim irgi patinka pvz mulates kitiem baltaodel
vienism blondines kitiem briunetes ir panasiai
Manau temos autoriui tiesiog reiktu pravaziuoti tiek su vienu tiek su kitu automobiliu ir nekokiu lavonu aisku. Gi masina perki retai gyvenime, tas remontas…nebus ten labai didelis kainu skirtumas…as asmeniskai audi neimciau vien del vagysciu. Bet cia zmogaus pasirinkimas, sedi vaziuoji ir pats sau pasakai kuri.
Aras,klysti.B-4 quatro vaziuokle skiresi is esmes nuo B-3 quatro.Daug sudetingesne,stabilesne ir dar negirdejau kad kas ieskotu jai daliu.O daliu yra pakankamai quatro galinem tiltui.
audi audi audi Siulau pezha, tik aishq 3.0 24V nes tas 12V bicki neturi smarves benzo ~12ltr mieste, ~7 uzhmiesty ir nepalyginsi bulkeles su pezhuku. Kas liecia detaliu kainas, tai vienos pigesnes, kitos brangesnes, manau nereikia aishkinti kaip wiskas yra. Sekmes perkant automobili
gal ir skiresi kažkike B3 ir B4 quatro
juk turėtu kuo naujesnė tuo būti tobulesnė
bet iš esmės pats principas tas pats Torsen
ir mechanini ten tas quatro
ne taip kaip ant TT jau su kompu reguliuojamas ir galima pasidariti perprogramavus kaip nori
aš turėjau tai galvoje
dėl to aš asmeniškai po kolkas nusiteikęs už Audi 80 B4 2.8 quatro modeliuka
manau kitais metais reikės pradėti ieškotis tokio nes šiais dar neišeis, nebent sužinočiau apie tą audi varinatą kokių nors labai įpatingai negerų dalykų
na dėl kuro pvz kad quator daugiau valgo nei ne quatro
tai aš manau kad tai yra ne dėl to kad quatro o dėl to kad quatro svoris didesnis
na tas tiesa aišku
bet didžiausia dalis dėl svorio quatro
o dėl TT quatro reguliuojasi su kompu galinis tilto jungimas
ten panasiai kaip pas golpiukus sinhro kai priekis praslysta isijungia galas
tiek itek kad visa ta reikala reguliuoja kompas ir viskas viksta daug graičiau plius tai kad perdavimas nuo priekio iki galo gali buti paskirstomas iki 90 ar 95 proc
kai tuo tarpu pas torsen tiki iki 70 proc
nu cia ta prasme sukimo paskirstymas pvz galui 70 priekiui
30 proc ir atvirkščiai
kai tuo tarpu ant TT arba A3 iki 90 ar 95 gali pasiskirstyti
iš dalies tai turėtų būti pliusas
bet kai ksiačiau kažkokiam žurnaliuke kur bandė A4 su torsens ir A3 su elektroniniu tipo
tai A4 geriau klaussė vairuotoju nei A3 važinėjant per sniegus ir panašiai.
Svorio identiškam modeliui prisideda apie 100 kg , o perdavimo skaičius pvz pas 2.8 C4 Q ir be Q kinta nuo 3.7 iki 4.11 Anyway …
Kas dėl TT tai pas ją tikrai negali paskirstyti apkrovos priekiui/galui - paskirstymas , kaip ir pas visas Audi Q = 50/50… tačiau labai didelis TT pliusas , kad galima atjunginėti galinę ašį rankinio pagalba … ta prasme , kad rankinio užtraukimas "nedusina" variklio - paprasčiausiai atsijungia galinis tiltas , o atleidus rankinį - vėl susikabina (nu tipo kaip pas WRC) …
P.S. kas liečia testą tarp A3 ir A4 tai gal per mažai apkrauta A3 galinė dalis , ir šlapiam + slidžiam + snieguotam kely tas trūkumas išlenda
kiek skaiciau tai A3 quatro liko nepatenkintie tie bandytojai palyginus A4
nors ten gal kalba ejo apie S3 ir S4
nu bet kazkas tokio
o 50/50 nebus jei pvz priekiniai ratai bus ant ledo o galiniai ant asfatro
del to ir sakau kad ant skirtingos kelio dangos torsen yra 70/30 max o tas taremai leektroninis kaip A3 ar TT 90/10
[quote]kiek skaiciau tai A3 quatro liko nepatenkintie tie bandytojai palyginus A4
nors ten gal kalba ejo apie S3 ir S4
nu bet kazkas tokio
o 50/50 nebus jei pvz priekiniai ratai bus ant ledo o galiniai ant asfatro
del to ir sakau kad ant skirtingos kelio dangos torsen yra 70/30 max o tas taremai leektroninis kaip A3 ar TT 90/10
[/quote]
Dėl bandymų tai nzn kas jiem ten netiko …
O del 50/50 tai kaip tik ant visų dangų taip yra , tai tada ir veikia Qattro normaliai - neprasisukinėja ratai taigi
O del 50/50 tai kaip tik ant visų dangų taip yra , tai tada ir veikia Qattro normaliai - neprasisukinėja ratai taigi
A700
[/quote]
nu taigi sakau tarkime ka priekiniai ratai ant ledo ogaliniai ant asfalto
jei siuo atveju pasiskirstymas bus 50/50 tai ratai esantys ant ledo prasisuks
delto del quator difrencialalo sukimo momontas persiduoda galiniams ratams daugiau kad issilygintu jegos ir tada ant ledo esantys ratai gauna labai mazai jegos o galiniai kurie yra ant asfalto daugiau ir siuo mokentu nebebus 50/50
tai vat apie tas ribas ir sakiau kad pas torsen gali buti max 70/30 arba 30/70
o pas TT ar A3 90/10 arba 10/90
Nu matai , aš kalbu apie perdavimo skaičių , o tu apie jėgas… Aš kažkaip žiūriu , kad suktūsi ir nebuksuotų po 1 ratą , o tos jėgos px jei neprasisukinėja…